Ei jaksa kohta enää edes yrittää

Ei jaksa kohta enää edes yrittää

Käyttäjä Hejjdu aloittanut aikaan 18.12.2014 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Hejjdu kirjoittanut 18.12.2014 klo 17:05

Muutama päivä sitten tosi tärkeä ystäväni sanoi minulle että ei tunnu missään vaikka hyppäisin sillalta alas, sille on ihan sama.

Olen tosi yksinäinen. Koiran hankkimista olen jo kauan haaveillut, olisi joku kaveri ja joku joka oikeasti tarvitsee minua.

Olen 5pvä/vko työharjoittelussa ja sielläkin ilmapiiri on mennyt tosi huonoksi. Minua kohtaan ei varsinaisesti ole oltu ilkeitä mutta kuitenkin taas on oltu, tätä on tosi hankala selittää mutta tunnen sen kyllä mitä minusta ajatellaan.

Ei minusta välitä kukaan. Hetkittäin olen miettinyt että ei tosiaan kukaan jäisi kaipaamaan jos hyppäisin sillalta alas.

Tuli aika sekalainen teksti, sellainen on fiiliskin😭 tuntuu vaan johonkin täytyy päästä purkautumaan juuri nyt heti…

Käyttäjä antero65 kirjoittanut 18.12.2014 klo 17:31

Kurjaa että kaverisi sanoi noin ilkeästi. Joskus sitä luulee että hetken aikaa omaa oloa auttaa kun saa pahoitettua toisen mielen. On paljon mahdollista, ettei kaverisi edes tarkoittanut mitä sanoi.

Sinulla on oma arvosi siitä riippumatta, kaipaako Sinua tietääksesi kukaan juuri nyt. Ehkäpä Sinua kaipaavat kaikki ne ihanat ihmiset, joita et ole vielä tavannut? Tai se ihana koira?

Pääsisitkö vaikka pienelle kävelylenkille ajatuksiasi selvittääksesi? Älä nyt kuitenkaan mene sillan kautta. Edessäsi voi olla vaikka mitä hienoa, saatat kokea upeita juttuja ja olla ties miten tärkeä jollekulle toiselle, ehkä juuri tuolle ilkeästi sanoneelle. Tai jollekulle ihan toiselle. Koiralle vaikka!

Käyttäjä lumihiutale22 kirjoittanut 30.12.2014 klo 07:36

Hedjju
Tosiaan on epäkunnioitettavaa ystävältäsi sanoa noin tosi pahasti .Onkohan tuo enää todellista ystävyyttä .
Sillallta hyppääminen ei ole ratkaisu mihinkään älä tee sitä, nykyisin on auttavia tahoja jos vaan haluu ottaa apua vastaan. Mietipä oletko sinä kenties sanonu ystävällesi jotain minkä takia hän sano sulle noin ,minusta on järkevää jos selvittäisitte asianne ja ystävä tulisi ja pyytäisi anteeksi.
Oletko ollu häneen sen jälkeen yhteydessä.
Voimia sulle ja parenmpaa uuttaavuotta😀