Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 10.02.2016 klo 17:53 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Minulla on nyt sellainen tilanne että olen ollut pitkään huolissani ja masentunut. Syy on maailman ja Suomen tilanne. Olen ollut valmistumisestani asti työtön ja työtä ei ole tulossa 😭 lisäksi minua stressaa löytyykö työtä ja mihin maailma on menossa kun pelkkä raha määrää. Nyt esim puhuttu suomi myy pohjavedet…

Käyttäjä Laura2500 aloittanut aikaan 11.02.2016 klo 16:00 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Minulla oli pitkään vaikea parisuhde, n,4vuotta kunnes puolisoni kaltoinkohteli ja jätti yks kaks. Tästä on nyt pari vuotta ja en ole oikein päässyt eteenpäin edes terapeutin kanssa. Samaan aikaan äitini sairastui syöpään jota ei voida parantaa. Äiti elää edelleen ja on erittäin masentunut. Niinkuin minäkin. Isä minulla on elossa,…

Käyttäjä Anskuuzzz aloittanut aikaan 21.01.2016 klo 21:11 kohteessa Aikuisen elämää

En siis tosissaan tiedä mitä pitäis tehdä … Käyn psykiatrilla, mutta kontaktia ei tunnu siellä päässä olevan lainkaan & olen koittanut saada sitä kautta musiikkiterapiaa kun tiedän yhden jolle pystyisin puhumaan, mutta tämä nykyinen psykiatrinen sairaanhoitaja ei kuuntele muo lainkaan. Puhuu päälle, sekä kyselee vain koko ajan samaa kysymystä ”Miten…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 11.02.2016 klo 19:33 kohteessa Aikuisen elämää

Eli kerran kun lääketiede ei pysty mun tilannettani mitenkään parantamaan, eikä terapia. Niin ostin korillisen kaljaa, vedän sen muutamassa päivässä ja katson onko yhtään parempi olo. Luultavasti ei, mutta en jaksa enää näitä kipuja. Kun Terkussakin tullut ravattua, eikä ne siellä pysty mitenkään auttamaan. Olen siis täysin omillani. Tarvittavat lääkkeet…

Käyttäjä Tasha aloittanut aikaan 28.12.2015 klo 20:28 kohteessa Aikuisen elämää

Puhumme usein masennuksesta, ahdistuksesta tai elämästään luovuttamisesta. Siitä, kuinka ei jaksaisi elää enää eteenpäin. Monilla, kuten minulla, on varsinkin ahdistuksen jälkeen on vielä seuraava oire kaiken sen taistelun ja väsymyksen jälkeen. Kun ei enää jaksa, kun ei enää tunne mitään, on pakko päästä tuskasta eroon; viiltely, ihon polttaminen, oksentelu… eli…

Käyttäjä xeem aloittanut aikaan 03.02.2016 klo 23:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 26-vuotias nainen. Käyn töissä, olen sosiaalinen ja niin sanotusti ”normaali”. Elämässä on tullut vaan aika ikävä asia vastaan, vaikka kaikki muu on okei. En ole koskaan saanut vastinetta tunteisiini jos olen ihastunut tai kiinostunut miehestä. Olen jopa kerran antanut mahdollisuuden ihmiselle jonka luulin olleen kiinostunut minusta, mutta mitä ilmeisemmin…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 01.02.2016 klo 20:42 kohteessa Aikuisen elämää

On ollut tää maanantai taas kyllä täyttä tuskaa. En saanut edellis yönä kunnolla unta ja joutunu popsiin kaiken näköstä pilleriä, että edes vähän helpottais. Ahdistaa, rintaa puristaa, suututtaa välillä, levottomuutta… Johonkin pitää nää tunnot purkaa. Välillä tuntuu ettei psyyke kestä tätä kamalaa levottomuutta… Ei auta rauhottavatkaan, en tiedä miten päin…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 29.01.2016 klo 14:20 kohteessa Aikuisen elämää

En ymmärrä miten uskonnot voisivat tuoda hyvää tähän maailmaan. Esim. kristinusko, minkä takia rukoilla Jumalaa, jota ei voi kuulla, nähdä tai koskettaa? Minkä takia rukoilla yli päätään? Eikö sitä voi vaan hyväksyä, että me synnytään, eletään ja kuollaan, ja kuoleman jälkeen meitä ei enää ole. Näin yksinkertaista. Mihin sitä Jumalaa…

Käyttäjä losing_it aloittanut aikaan 04.11.2015 klo 19:08 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille! Olen jo jonkin aikaa seuraillut tätä foorumia ja huomannut että täällä on aitoja ja välittäviä ihmisiä, joten päätin kirjoittaa omasta tilanteestani tänne. Ehkäpä se tuen hakeminen oli kuitenkin suurin syy. Olen siis viimeisen vuoden aikana ns. puhdistanut pöytäni: avioero, irtisanoutuminen töistä, välien katkaiseminen lähipiiriin kuuluvaan ihmiseen joka on…

Käyttäjä TuntematonA aloittanut aikaan 26.01.2016 klo 20:42 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille aluksi. Voisin kirjoittaa omasta tapauksestani helposti kirjan verran tekstiä. Sisältö kiinnittäisi varmasti huomion eikä lukeminen puuduttaisi. Kirja olisi valitettavasti melankolinen. Ehkä myöhemmin teen sen, jotta asiani nousisi paremmin pinnalle ja saisin sillä todennäköisesti ehkäistyä tulevia suunniteltuja seksuaalisia hyväksikäyttöjä. Tekstiä tuli kaikesta huolimatta paljon. Johtuen siitä vihan määrästä muistellessa…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: