Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä azur aloittanut aikaan 25.02.2016 klo 17:09 kohteessa Aikuisen elämää

Tultiin taas kotipaikkakunnalle. Olen masentunut kun en näe sukulaislapsiani ollenkaan. Yhden kerran olen tavannut näistä lapsista yhden. Enää he eivät käy kuten ennen isänsä kanssa. Ja tämä lasten tapaaminen on yksi suuri syy miksi käyn kotipaikkakunnallani. Nyt vielä lisäpiikkinä kävi niin että sen yhden lapsen tapaaminen ilmeisesti estettiin. Vaikka hän…

Käyttäjä Ketju aloittanut aikaan 22.02.2016 klo 01:14 kohteessa Aikuisen elämää

Niin, otsikko avaakin jo sitä, mitä pohdin. Kysymys koskee itseäni, koska en tunne itseäni enää. En tiedä, minne päin pitäisi elämässä lähteä, vai pitäisikö vain pysähtyä ja kuolla? Se on käynyt monta kertaa mielessä ja olisi helpointa. Kirjoitan tänne, koska haluaisin kuulla ulkopuolisten kommentteja tilanteestani. Minulla ei ole ystäviä tai…

Käyttäjä Nollanainen aloittanut aikaan 17.02.2016 klo 18:45 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi palstailija ja aika vasta burnoutin kautta masennukseen sairastunut. Eli kaikki, mikä liittyy tähän sairauteen ja sen tullessaan tuomiin asioihin, on uutta ja yhtenä kaaoksena päässä. En kerta kaikkiaan tiedä, miten tästä selviän. Yksi suurimmista huolenaiheista on arvatenkin talous. Miten rahat riittävät elämiseen. Lainaa on jonkin verran, mutta ei…

Käyttäjä Tiitiäinen aloittanut aikaan 23.04.2010 klo 13:42 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin kysellä vinkkejä teiltä siihen, miten pitää itsensä aktiivisena 4kk sairaslomalla? Haluaisin puuhata jotain pientä, mutta en pakosta, vaan pitääkseni itseni aktiivisena. Koira mulla on ja sitä treenaan, mutta muuten..

Käyttäjä tt76 aloittanut aikaan 16.02.2016 klo 19:33 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vuosien varrella käynyt täällä silloin tällöin ja melkein kirjoittanutkin jotain joskus, mutta en sitten kuitenkaan. Nyt ajattelin sitten hieman jotain purkaa ulos, tuskin tästä mitään iloa on, mutta saampahan tapettua aikaa tekemällä jotain. Tämä tulee olemaan aika pitkän puoleinen tilitys joten en oleta että kovin moni jaksaa edes lukea…

Käyttäjä RaskasVaeltaja aloittanut aikaan 14.02.2016 klo 17:37 kohteessa Aikuisen elämää

No onpas vaikea aloittaa… Pää on vähän sekasin työpaikkahakemusten täyttämisen jälkeen. No aloitetaan vaikka terveyden ongelmista. *Selkävika: ?lievä? skolioosi. En tiedä johtuuko tästä, mutta minun ei juuri parane nostella raskaita esineitä * Huonot nivelet: En tiedä mistä johtuu, mutta nivelet naksuvat hirveästi ja ne myös kipeytyvät helposti. Joskus voin kävellä…

Käyttäjä e-maarika aloittanut aikaan 13.01.2016 klo 23:14 kohteessa Aikuisen elämää

Oon saanut päätöksen ja aika huima tunne on nyt kun se rahoitus on kunnossa. Ainoa haitta on se että hetkeen ei ole varaa maksaa terapialaskuja. Ja tämä pitäisi sitten sovittaa tulevan työn kanssa yhteen. Pakkohan siellä terapiassa on käydä. Äskettäin tuli mieleen se että jos ja kun käyn raskaita asioita…

Käyttäjä Renaldo Moon aloittanut aikaan 26.01.2016 klo 12:50 kohteessa Aikuisen elämää

Kuten otsikko kertoo, eli olen löytänyt mahdollisen työpaikan ulkomailta ja nyt olen tässä varovaisesti miettinyt, että uskallankohan vielä edes ajatuksissani iloita asiasta. Sillä pelkään avopuolisoni reaktiota asiaan. Olen muutaman kerran puhunut, että olisi mielenkiintoista päästä töihin ulkomaille tai ihan vaan lyhyeen harjoitteluun. Mutta en ole asiasta sen kummemmin puhunut ja…

Käyttäjä Knights20 aloittanut aikaan 21.12.2015 klo 09:07 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä tapahtui vain kahdesti. Kerran äiti läväytti avokämmenellä poskelle. Toisella kerralla en istunut rauhassa katsomassa joulurauhan julistusta jolloin äiti veti makuuhuoneeseen ja paukutti päätäni sänkyyn. Se oli pehmeä. Jos sanoisin tästä äidille nyt, ehkä 20 vuotta myöhemmin, hän todennäköisesti kieltäisi kaiken joten en uskalla sanoa mitään ääneen. Äiti sanoo, että…

Käyttäjä Topaz aloittanut aikaan 11.02.2016 klo 16:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kolmekymppinen nainen. Aloin nykyisessä työpaikassani, jossa työskentelen nuorten parissa, potea noin vuoden jälkeen voimakasta ahdistusta, joka ilmeni mm. unettomuutena, sekä jännittyneisyyden tunteina. En ole kouluttautunut ihmissuhdealalle, mutta nykyiseen työhöni – joka siis on oman alani työ – kuuluu sosiaalialalle tyypillisiä piirteitä. Hakeuduin psykiatrin vastaanotolle. Lääkäri kiinnitti huomiota menneisyyteni tapahtumiin.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: