Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 21.04.2017 klo 10:35 kohteessa Aikuisen elämää

Aivoliitto aloittaa Tukinetissä chatit aivoverenkiertohäiriön sairastaneille. Ensimmäinen chat on tiistaina 2.5. klo 18–19.30, jolloin keskustellaan positiivisuudesta kuntoutumisen tukena ja arjen voimavarana. Chatin tarkoituksena on tuoda yhteen aivoverenkiertohäiriön sairastaneita eri-ikäisiä ihmisiä. Chat-keskustelussa mukana ovat myös Aivoliiton vapaaehtoiset koulutetut vertaisohjaajat. Lisäksi chatissa voi olla paikalla myös Sydänliiton, Aivoliiton tai Diabetesliiton työntekijä sekä…

Käyttäjä Epävakaa98 aloittanut aikaan 18.05.2017 klo 15:23 kohteessa Aikuisen elämää

Prinsessa suree ja hukkuu ja kuolee. Mä en jaksa elää. Olen luovuttanut elämän suhteen. Mä en jaksa enää, enkä mä saa apua epävakauden takia. Vaikka tällä hetkellä päällä kaksisuuntaisen mielialahäiriön masennus- kausi. Olen itsetuhoinen. Todella itsetuhoinen. Ja luovuttanut. Sitä mä olen. Luovuttanut.

Käyttäjä Ninni666 aloittanut aikaan 21.05.2017 klo 22:21 kohteessa Aikuisen elämää

Niin pienestä saakka kun muistan oon pelännyt ja I jonnet elämääni. Vanhemmiten se muuttui hirveästi möykyksi katkeruutta, kyynisyyttä ja vihaa. Turhautunutta ja hemmetin tuskaisaa oloa. Yläasteella ei ollut yhtään kaveria. Ala-aste ystäväni lähti ja käänti selkänsä sanaakaan sanomatta.. yläasteella olin yksin, hemmetin vihainen ja ihan sama millä asialla joku tuli…

Käyttäjä September aloittanut aikaan 14.05.2017 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää

Hei vaan kaikki! Olen uusi täällä. Jotenkin ajauduin tälle sivustolle. Ajattelin, että kirjoittaminen voisi auttaa, kun ei ole ketään jolle puhua. Tai varmaan olisi, jos pystyisi. Olen lukenut muutamia ketjuja täällä ja vähän pelottaa kirjoittaa, koska tuntuu, ettei mun ongelmat ole tarpeeksi isoja. Tai että mulla ei ole edes ”oikeutta”…

Käyttäjä Pouta3 aloittanut aikaan 22.05.2017 klo 09:40 kohteessa Aikuisen elämää

Aikuisten adhd:lle julkaistaan Käypä hoito -suositus toukokuun lopussa. Toivottavasti hoitoon pääseminen ei sen jälkeen ole enää sattumasta kiinni kuten nyt! Tässä juttu tilanteesta Helsingisstä: http://www.kirkkojakaupunki.fi/-/jani-paasi-adhd-laakkeiden-avulla-vakityohon-mika-on-pyrkinyt-hoitoon-jo-kaksi-vuotta

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 20.05.2017 klo 05:33 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jutellut nuoruudenystävieni kanssa siitä, kuinka vihaisia olimme teini-iässä ja nuorempina. Olimme kauheita asennevammaisia teinejä. Nykyisin tuo nuoruuden mustavalkoinen ja ymmärtämätön maailmankuva hävettää ainakin minua. Sanotaan, etteivät nuoret tuomitse. Se on mielestäni pötyä. Nuorella on usein todella absoluuttinen ja tinkimätön arvomaailma. Olen alkanut miettiä kuitenkin myös armahtavassa mielessä sitä millainen…

Käyttäjä Ystis aloittanut aikaan 19.05.2017 klo 12:10 kohteessa Aikuisen elämää

Pakko avautua, jos vaikka täältä löytyisi kohtalotovereita. Ongelmani on se, että olen väsynyt tukemaan hyvää ystävääni hänen tunne-elämänsä ongelmissa, jotka oireilevat mm. liiallisena alkoholin käyttönä. Hän on kerta toisensa jälkeen luvannut mennä aa-kerhoon, mutta peruu aina viime hetkellä milloin milläkin verukkeella. Muuta ammattiapua hän ei halua, koska ei kuulemma jaksa…

Käyttäjä FaraFoossett aloittanut aikaan 10.05.2017 klo 15:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jo kohta 5-kymppinen, eikä minulla ole omaisia elossa jotka voisivat kertoa lapsuudestani. Kävin kunnalisella akuuttipsykiatrian polilla, jossa tehtiin Diva 2 testi. Tutkimukset keskeytettiin, koska varhaislapsuuden taustatietoja ei juuri ollut saatavissa, enkä itsekään muista hyvin varhaisia asioita. Onnistuuko diagnoosin saaminen yksityisellä puolella ilman yksityiskohtaisia tietoja varhaislapsuudesta? Olen nyt ollut tämän…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 10.03.2017 klo 09:58 kohteessa Aikuisen elämää

Crohn ja Colitis ry laajentaa verkkovertaistoimintaansa chatteihin entisestään. Hyväksi koettu IBD-Ninja-chat innoitti vireille myös muita chat-ryhmiä. Jatkuvia chatteja Ninjojen lisäksi on tulossa: • Croco-chatit 18–30-vuotiaille IBD:tä sairastaville. Chat joka kuukauden ensimmäinen tiistai kello 19–20.30 • IBD:tä sairastavien lasten vanhempien chat joka kuukauden viimeinen keskiviikko kello 18.30–20.00 Lisäksi Crohn ja Colitis…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 09.05.2017 klo 10:02 kohteessa Aikuisen elämää

Elämä ollut 2 vuotta pelkkää taistelua. En kuitenkaan aio enää luovuttaa. Tyhmyyksiä on tullut tehtyä, mutta kyllä se jonkinlainen toivon kipinä vielä elää. Että vielä elämä voi muuttua hyväksi. Tiedän nyt todellakin mitä masennus on… Olen käynyt siellä ihan syvimmässä kaivossa. Kuitenkin olen vielä tässä. Kiitos tukinetille että tänne voi…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: