Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä sellainen aloittanut aikaan 22.11.2017 klo 11:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hei vaan Käyn par’aikaa psykologin tutkimuksessa, olen ollut tähän asti kylläkin vasta 1 x 45 min. Sitä ehdotettiin mulle ja itse tietenkin suostuin. Mitä psykologisesta tutkimuksesta voi selvitä? Tiedän, etteivät psykologit voi antaa diagnooseja, mutta varmaankin heidän lausuntojaan käytetään lääkärin apuna. Ehkä tää koko juttu tulee siitä, että kaksi eri…

Käyttäjä Ahdistuja aloittanut aikaan 18.11.2017 klo 00:38 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen aina ollut moniongelmainen, joskus ajattelen, että syy on ainostaan minun ja siten liioittelen kaiken. Suurimman osan aikaa kuitenkin olen sitä mieltä, että olen pudonnut johonkin ”epäonnen kuiluun”, selviän nippanappa päivästä toiseen, mutta kun aurinko paistaa täysillä, niin uudet pilvet ovat nousussa. Tunnen tällä hetkellä suurta huolta, ahdistusta, masennusta,…

Käyttäjä Whitenightblues aloittanut aikaan 25.10.2017 klo 10:04 kohteessa Aikuisen elämää

Pitkän pimeyden jälkeen tänä aamuna tuntui vihdoin hyvältä. Tuntui siltä, että elämä kantaa sittenkin ja mä selviän. niinpä aloin ihan tietoisesti miettimään, mistä kaikesta olen KIITOLLINEN tänään. Olen kiitollinen siitä, että ruokaa on riittänyt talousvaikeuksista huolimatta. Olen kiitollinen siitä, että olen saanut viime yöt ja päivät levätä, ja se näkyy…

Käyttäjä Whitenightblues aloittanut aikaan 15.11.2017 klo 14:49 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään ottaa päähän kaikki. Ketuttaa. Ahdistaa. Itkettää. Huudatuttaa. Rahat on lopussa ja seuraavat tulee viikon päästä. Tänään hajos puhelin. Se oli mun ainoa kello /yhteys nettiin. Eli suomennettuna ei ole viikkoon rahaa ostaa uutta puhelinta, en viikkoon näe kelloa kuin kirjastolla ja taloyhtiön saunatilassa. Jälleen ollaan siinä tilanteesssa että pitää…

Käyttäjä Rainbowdash aloittanut aikaan 31.08.2017 klo 20:14 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi täällä ja kirjoitampa nyt itsestäni. Eli olen 30v, kahden lapsen äiti ja parisuhteessa. Masennus + ahdistuneisuus todettiin reilu 5v sitten, tuolloin oli myös vahvat sosiaaliset pelot. Psykoterapian olen melkein käynyt,.terapeuttini kuoli ennen kuin ehdittiin lopetella. Viimeisen vuoden aikana vointini on heitellyt paljon. On ollut sairaslomaa muutamia kuukausia ja…

Käyttäjä Tytöntyllerö aloittanut aikaan 12.11.2017 klo 18:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aivan loppu tähän loputtomaan sotaan mieleni kanssa. En jaksa enää herätä aamulla, en jaksa nousta sängystä, en jaksa pukeutua, en jaksa enää hengittää. Tuntuu että viimeisetkin voimat ovat nyt menneet. Haluaisin niin kovasti olla onnellinen. Nauttia tästä elämästä oikein kunnolla. En pysty. Minulla on hoitokontakti, onneksi. Sielläkin pidän roolia…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 02.11.2017 klo 18:59 kohteessa Aikuisen elämää

Tein kaiken oikein kuten meille opetetaan jotta on kunnon kansalainen. Eli koulu, ammattikoulu, työ, armeija työ. Siinä kai se olisi mennyt eläkkelle saakka ja sitten kuollut kaiken antaneena yhteiskunnan hyväksi. Jäi vaan puuttumaan se puoliso ja tenavat, liian ruma kuin ole ja kai muutenkin paska. Nyt olen sairaseläkkeellä, yksin ilman…

Käyttäjä ropsu90 aloittanut aikaan 10.11.2017 klo 15:12 kohteessa Aikuisen elämää

voin kuullostaa lapselliselta mut tuntuu että moni ihminen vihaa mua. olen ollut itse kiltti ja mukava muita kohtaan mut jotkut ei arvosta sitä. eräällä keskustelupalstalla sain kuulla olevani turha ja outo ihminen. eräs mnulle täysin tuntematon tyttö rupesi puhuu mulle että mä taidan olla se tyyppi joka muutti muutaman kuukauden…

Käyttäjä Lasienkeli2 aloittanut aikaan 10.11.2017 klo 02:55 kohteessa Aikuisen elämää

En tiiä…Sanat jotka mä sanon aina. Kerro mulle mitä sä tunnet, mitä sä haluut tulevaisuudelta, mä haluun ymmärtää sua.. En tiiä. Ne sanat mä sanon aina. Miks ne ei kelpaa? Kuulemma kaikki tietää mitä ne tuntee tai mitä ne haluua. Mä en tiedä.. Mulla on unelma mutta se on kuin…

Käyttäjä Rantapipo aloittanut aikaan 08.10.2017 klo 16:31 kohteessa Aikuisen elämää

Ilmoitin erosta aviomiehelleni kuukausi sitten. Meillä on pieni lapsi, joka täyttää marraskuussa vuoden. Olen muuttamassa omakotitalosta kerrostaloon asumaan ja muuttopäivä olisi viikon päästä maanantaina. Jotenkin olen jo onnistunut hyväksymään sen, että joudun luopumaan tästä omakotitalon antamasta elämäntyylistä. Kaikkein huolestuttavinta on se, että pelkään olla yksin sitten kun lapsi on isällään…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: