Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä Wtia aloittanut aikaan 23.02.2018 klo 14:10 kohteessa Aikuisen elämää

Lapsuuteni vietin väkivaltaisen narsistiäitini jatkeena. Katkaisin välit vasta 30 vuoden tuhojen jälkeen, kaupan päälle menetin koko perheeni, 14 sisarusta. Lähdin lahkosta ja menetin ihmiset ympäriltäni. Erosin lasteni isästä, ja hän vei omaisuuteni. Koska en jaksanut taistella. Ja hänen sukunsa menetin luonnollisesti koska lähdin. Sain ihanan miehen, jonka äiti otti minut…

Käyttäjä Ritti77 aloittanut aikaan 19.10.2017 klo 23:09 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 40-vee nainen ja pitkään kärsinyt toistuvista masennuksista. Elämässä ollut paljon epäonnistumisia ja asioita jäänyt kesken. Ollut myös hyviä elämänjaksoja ja paljon hyvääkin muisteltavaa, mutta nyt takana pidempi masennusjakso ja välillä ollut jonkinasteista maniaakin. Menin vihdoin lääkäriin ja hain apua, koska mieliala ollut välillä niin maassa, että olen harkinnut sitä…

Käyttäjä ShortPain aloittanut aikaan 10.01.2018 klo 20:22 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on ongelmana ilmeisesti häiriö kehonkuvassa. Mulla on lyhyet kädet suhteessa vartalon pituuteen. Häiriö alkoi noin 14v ikäisenä. Siihen saakka kasvoin suhteellisen symmetrisesti.. Kävin läpi omia kuvia lapsuudesta ja halusin alkaa nyt aikuisena selvittämään, että mitä oikein tapahtui. Pääsin kuvissa 8-12v ikään ja noihin aikoihin omasin normaalin mittaiset kädet ottaen…

Käyttäjä Tiukumauku aloittanut aikaan 20.02.2018 klo 21:23 kohteessa Aikuisen elämää

Moi. Otsikko kertookin olennaisen. ja ei, vanhemmallani ei ole NPD diagnoosia mutta hänellä on koko ikäni ollut hallitsevina käyttäytymismalleina samoja mitä narsisteilla yleensä kuvataan, ainakin miten hän kohtelee mua. Oon ollut sekä mielenterveyspalveluiden asiakkaana että narsistien uhrien tukiverkkoon yhteydessä mutta hirveän vaikeeta on saada käytännön neuvoa ongelmiin jotka mua askarruttavat.…

Käyttäjä chilikaneli aloittanut aikaan 14.02.2018 klo 03:51 kohteessa Aikuisen elämää

Ensimmäistä kertaa vihdoin kirjoitan jonnekkin ’julkisesti’ pahasta olostani, nyt vain tuntuu siltä että on pakko päästä purkamaan ajatuksia edes jonnekkin. Olen nuori, vähän päälle parikymppinen nainen jolla näyttää ulkoisesti kaikki olevan hyvin ellei paremminkin. Minulla on ihana perhe johon kuuluu 2 kissaa ja mies. Taloudellisesti kaikki on ok ja olen…

Käyttäjä Kisuliini3 aloittanut aikaan 17.02.2018 klo 18:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Päätyin aloittamaan alusta, uudella nimimerkillä.

Käyttäjä ainaeijaksa13 aloittanut aikaan 06.02.2018 klo 08:32 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, onko täällä kellään kokemuksia risperidon nimisestä lääkkeestä? Kuulisin mielelläni kokemuksia kyseisestä lääkkeestä. Miten on toiminut just sulla? Onko tullu minkälaisia haittavaikutuksia? Plussat ja miinukset. Lääkäri kyseisen lääkkeen mulle määrännyt, mutta haluaisin kuulla kokemuksia lääkkeestä ennen kuin itse sitä aloitan. Kiitos jos jaksat vastata 😘

Käyttäjä Loose aloittanut aikaan 17.02.2018 klo 19:32 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen kokenut elämässäni monia vaikeuksia,mutta ulosotto on ehkäpä pahin. Keskustelut entisten ystävien kanssa ovat turhia ja he ovat saaneet mennä. Masennus vaivaa,kun palkastani viedään UO täysimääräisenä vielä vuosia. En tullut tänne itkemään,mutta varoitan teitä muita. Apua ei saa mistään paitsi ,jos rikkaat vanhemmat. Eli ei kannata tuhlata aikaa ja…

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 07.02.2018 klo 13:48 kohteessa Aikuisen elämää

Te, jotka käytätte serenasea nii onko auttanut ja minkälaisia sivuvaikutuksia on tullu? Mulle alotettiin semmonen lääke tarvittaessa, nii kaipaan käyttökokemuksia.

Käyttäjä Keskustelevaomainen aloittanut aikaan 24.11.2017 klo 09:52 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Uutena jäsenenä tiedustelisin että onko täällä muita joilla läheinen sairastaa masennusta tms.? Olisi kiva jutella ja vaihtaa kokemuksia. Olen 43 v nainen.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: