Heräsin tänään 02:15. Tai nukkuivatko aivot ollenkaan? Ei siltä tunnu.
Kahteen viikkoon en ole nukkunut muutamaa tuntia enempää ja tänään päätin, että tästä alkaa mun uusi elämä. Jotain on nyt pakko tehdä. Nyt heti. Uusi päivä ja uusi sivu tässä sydänsurujen ja kriisien kirjassa.
Mirtazapin ja Melatonin. Tällä coctaililla mun pitäisi ruveta nukkumaan. Pelkkä melatonin 3mg ei ole auttanut mitään (takana viikon käyttö), joten tänään otettiin mukaan tuo Mirtazapin.
Ei minkäänlaista käsitystä koko lääkkeestä, mutta googletin ja kauhulla odotan paisunko nyt tynnyriksi. Tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa.
En ole eläissäni käyttänyt mitään unilääkkeitä, masennuslääkkeistä puhumattakaan. Buranan ottaminenkin on ollut ison kynnyksen takana. (toisin sanoen aika paljon saa sattua johonkin, että otan)
Minkälaisia käyttökokemuksia teillä on Mirtazapinista? Lievä syömishäiriöinen peikko nousee sisälläni kiljumaan, etten voi syödä mitään lääkettä joka saa lihoamaan muodottomaksi.
Tässä tilanteessa olen kuitenkin vajonnut niin epätoivoiseen ahdistuneisuuteen, että olen valmis kokeilemaan mitä vaan saadakseni unta ja paremman olon.😯🗯️