Arvottomana, hylättynä ja YKSIN
Hei!
Laitan uuden otsikon tästä tuskasta. Olo on kuin pikkukuolemassa. Tiedän ettei meidän avioliitossa ole pitkään aikaan mennyt hyvin. Se oli tajunnan ja mielen räjäyttävä ilmoitus, että mies on rakastunut toiseen naiseen ja vielä reilu viikko sitten mieheni lähes raiskasi mut.
Olen naisena niin arvoton. En kyennyt pitämään miestäni tyytyväisenä. Nyt tämä tuska tuntuu niin mahdottomalta kestää. En halua kuulostaa ruikuttajalta. En vaan kestä. Olen itkenyt, itkenyt ja itkenyt. Mun suhtautuminen yleisesti miehiin on nyt epäluuloinen. Miespuoliset työkaverit ovat tosi reiluja ja kivoja. En vaan osaa kuvitella päästäväni ylipäätänsä ketään miestä lähelleni saati iholle.
”Rakkaani” hylkäsi minut. Muutenkin minut on murskattu niin henkisesti ja seksuaalisesti. En edes itse ymmärrä itseäni, miten sitten joku toinen. Ei varmaa löydy ihmistä, joka kestää mun tosi isot puutteet. Eikä kiinnosta uuden parin metsästys ylipäätänsä. Eikä varsinkaan baarista. Baarissa käyn korkeintaan 2krt/vuosi. Se ei ole mun juttu. Mun tarkoitus on hyväksyä, että avioliitto päättyy.
Löytyykö lääkettä särkyneeseen sydämeen?