Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Almukka aloittanut aikaan 17.07.2007 klo 20:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

erosin pari päivää sitten pitkästä suhteesta se kesti 6 vuotta ja nyt en tiiä et mitä teen suhde oli aika paljon ylä ja ala mäkeä mutta suurin ongelma oli siin ettei toinen arvostanu minuu millään tavalla vaan polki koko ajan henkisesti maahan. se soitti yks yö miulle ja sano et…

Käyttäjä Nipsuliini aloittanut aikaan 24.07.2007 klo 21:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

itselläni päättyi noin 1,5v sitten 5 vuoden suhde, jossa mieheni oli myös erittäin mustasukkainen, en saanut käydä ulkona kavereiden kanssa tai edes lähteä hänen seurassaan kavereiden kanssa.. ensimmäiset kaksi vuotta sujui mukavasti ja olimme yhdessä paljon menimme ja teimme, ja sain silloin jopa itsekkin mennä, kun sitten muutimme yhteen alkoi…

Käyttäjä Minussako Vika? aloittanut aikaan 15.08.2007 klo 15:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Iski meinaan se masennus. En tajua, miten yhtenä päivänä kaikki on kunnossa ja sitten jokin pieni asia suistaa koko elämän raiteiltaan. Vielä eilen kaikki oli ihan hyvin ja tänä aamuna heräsin armottomaan v***ukseen. Mikään ei maistu miltään, ei edes ruoka. Silloin tiedän, että ollaan melkoisen pohjalla. Kertokaahan, oi viisaammat, miten…

Käyttäjä pahaolo aloittanut aikaan 30.06.2007 klo 23:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kohtapian nelissäkymmenissä oleva avioliitossa oleva nainen, lapsiakin on. Omaa lapsuuttani on varjostanut isän rankka alkoholismi sekä äidin lievempi alkoholismi ( lue tissuttelu ) siinä sivussa. Olen lapsena seurannut sivusta erittäin pahoja riitoja vanhempien välillä, johon kuului vanhempien fyysinen väkivalta toisiaan kohtaan. Äitini tietenkin heikompana kärsi lyönneistä enemmän, isäni muistaakseni…

Käyttäjä Adrienne aloittanut aikaan 14.06.2007 klo 20:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 23-vuotias. 3 viikkoa sitten synnytin esikoiseni, ihanan, täydellisen tyttövauvan. Lapsi oli haluttu, joskin vähän typerään elämäntilanteeseen – minä ja mieheni olemme erittäin pienituloisia ja ilman vakituista työpaikkaa. Olin masentunut jo raskausaikana. Itkeskelin paljon eikä mikään tuntunut oikein miltään. Olin ahdistunut ja jatkuvasti allapäin, vaikka tiesin kaiken olevan suht hyvin.…

Käyttäjä LunaLlena aloittanut aikaan 23.07.2007 klo 17:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Se joka tämän depistilanteen tietää ja on kaikenkokenut, ja osaa sanoa sen taikasanan, jolla tästä pääsee pois, niin olisitko hyvä ja jakaisit sen minun kanssani,kiitos! 😀 Minun päänvaivanani ovat sairaudet niin migreenistä psoriasikseen. Depis kaiken keskellä. 😋 Oli hassu tilanne kun päiväsairaalassa psykiatri kertoi mitä masennus on? Kysyin sitten häneltä…

Käyttäjä aloittanut aikaan 13.08.2007 klo 15:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minun alkuperäinen äiti on jo vuosia sitten kuollut ja mulla on adoptioäiti. Olen kyllä jo 20v ja asun yksinkin jo mutta silti aina vaan mietin äitiä ja mua. Ja olen jotenkin katkera Jumalalle, kun Hän ei huomannut miten mahdottoman yhtälön sai aikaan, kun laittoi kaksisuuntaisen äidin ja Asperger-lapsen samaan perheeseen.…

Käyttäjä Luminel aloittanut aikaan 30.06.2007 klo 19:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla pitäisi olla kaikki hyvin. On ihana aviomies, mukava työ, omakotitalo. Olen saanut elämässä oikeastaan kaiken, enkä silti ole tyytyväinen. Olen ollut masentunut jo kauan. Välillä on tuntunut, että valitan turhasta, mutta totuus on, että en voi ololleni mitään. Puolentoista vuoden aikana olen laihtunut 20 kiloa. Ylimääräistä on edelleen. Kaikki…

Käyttäjä miia68 aloittanut aikaan 07.08.2007 klo 14:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Koska minullakin nyt sitten on ero meneillään niin haluaisin keskustella muiden kanssa jotka ovat parhaillaan eroamassa tai ovat eronneet jo jonkun aikaa sitten. Erityisesti haluaisin tietää mitä tunteita pitää käydä läpi. Jos syy on petetyksi tullut niin tunteet ovat niin voimakkaita. Pitääkö ystävien kanssa puhua asiasta paljon vai onko siitä…

Käyttäjä shp82 aloittanut aikaan 20.07.2007 klo 14:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen mustasukkanen, veljestä kun sillä on tyttöystävä. Pelkään kadottavani veljeni, jonka kanssa on puuhailtu paljon kaikkee ja nyt siinä on toinen ihminen joka on tärkee veljelle. Ymmärrän kyllä, että sisko jää toiselle sijalle, kun seurustelee. Mut mun ongelma onkin se, että vertailen itteäni siihen tyttöystävään, en tiedä miksi on näin,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: