Parisuhde, koti ja perhe

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä LunaLlena aloittanut aikaan 23.07.2007 klo 17:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Se joka tämän depistilanteen tietää ja on kaikenkokenut, ja osaa sanoa sen taikasanan, jolla tästä pääsee pois, niin olisitko hyvä ja jakaisit sen minun kanssani,kiitos! 😀 Minun päänvaivanani ovat sairaudet niin migreenistä psoriasikseen. Depis kaiken keskellä. 😋 Oli hassu tilanne kun päiväsairaalassa psykiatri kertoi mitä masennus on? Kysyin sitten häneltä…

Käyttäjä aloittanut aikaan 13.08.2007 klo 15:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minun alkuperäinen äiti on jo vuosia sitten kuollut ja mulla on adoptioäiti. Olen kyllä jo 20v ja asun yksinkin jo mutta silti aina vaan mietin äitiä ja mua. Ja olen jotenkin katkera Jumalalle, kun Hän ei huomannut miten mahdottoman yhtälön sai aikaan, kun laittoi kaksisuuntaisen äidin ja Asperger-lapsen samaan perheeseen.…

Käyttäjä Luminel aloittanut aikaan 30.06.2007 klo 19:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla pitäisi olla kaikki hyvin. On ihana aviomies, mukava työ, omakotitalo. Olen saanut elämässä oikeastaan kaiken, enkä silti ole tyytyväinen. Olen ollut masentunut jo kauan. Välillä on tuntunut, että valitan turhasta, mutta totuus on, että en voi ololleni mitään. Puolentoista vuoden aikana olen laihtunut 20 kiloa. Ylimääräistä on edelleen. Kaikki…

Käyttäjä miia68 aloittanut aikaan 07.08.2007 klo 14:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Koska minullakin nyt sitten on ero meneillään niin haluaisin keskustella muiden kanssa jotka ovat parhaillaan eroamassa tai ovat eronneet jo jonkun aikaa sitten. Erityisesti haluaisin tietää mitä tunteita pitää käydä läpi. Jos syy on petetyksi tullut niin tunteet ovat niin voimakkaita. Pitääkö ystävien kanssa puhua asiasta paljon vai onko siitä…

Käyttäjä shp82 aloittanut aikaan 20.07.2007 klo 14:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen mustasukkanen, veljestä kun sillä on tyttöystävä. Pelkään kadottavani veljeni, jonka kanssa on puuhailtu paljon kaikkee ja nyt siinä on toinen ihminen joka on tärkee veljelle. Ymmärrän kyllä, että sisko jää toiselle sijalle, kun seurustelee. Mut mun ongelma onkin se, että vertailen itteäni siihen tyttöystävään, en tiedä miksi on näin,…

Käyttäjä hyrrä aloittanut aikaan 10.08.2007 klo 12:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Lyhyt ja ytimekäs kysymys: voiko vanhat tunteet vielä herättää??mieheni sanoo, että on ehkä menettänyt omansa. Mutta eihän ole olemassa rakkautta ensi silmäyksellä, itse en ainakaan usko siihen, vaan eikö se ole niin, että toista opitaan rakastamaan? Ja aina voi opetella uudestaan. Kokemuksia?

Käyttäjä miia68 aloittanut aikaan 26.03.2007 klo 14:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluan kertoa minun tarinani joka on samantapainen kuin aikaisemmat, mutta kuitenkin hiukan erilainen. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä melkein 20 vuotta ja naimisissa melkein yhtä kauan. Meillä on monta lasta ja suhteemme on mielestäni ollut aika toimiva. Mutta loppukesästä mieheni kertoi että hän rakastaa toista naista ja hänellä on ollut…

Käyttäjä jaksaako jatkaa? aloittanut aikaan 23.05.2007 klo 20:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen lukenut näitä asiallisia ja fiksuja viestejä, joten uskalsin itsekin kirjoittaa. Tarinani on tuttu – pettänyt mies. Lyhyesti sanottuna miehelläni oli toinen viisi vuotta. Kotona käyttäytyi juuri niin inhottavasti kuin vain voi, silloin kun oli kotona. Hän oli paljon ”työmatkoilla” ja ”harrastuksensa” parissa, ja annoin hänen mennä. Olemme olleet…

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 06.08.2007 klo 17:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei,kirjoitan nyt pitkästä aikaa…ne ketkä eivät tiedä tapaustani,lukekaa arkistosta ”mitä teen? ja muut tarinani… viime viikon loppuna mieheni lähti kaverinsa luokse,niinkuin monena perjantai-iltana,pelaamaan,sanoin hänelle että olisi kiva jos hän tulisi aikaisin kotiin,voitaisimme viettää ns.laatuaikaa…hän lupasi,aikaa kului ja sain kaverini minun seuraksi,lapsemme oli hoidossa,saunoimme ja sain toisenkin ystäväni iltaa viettämään,olin sanonut…

Käyttäjä Cide aloittanut aikaan 13.06.2007 klo 12:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen elänyt kohta 6v. suhteessa, joista reilu 5v. oli kaukosuhdetta, nyt olemme muuttaneet puolisoni kanssa yhteen. Viime syksynä alkoi täydellinen kaaos, kun olin uskoton miehelleni. Sama toistui uudestaan tämän vuoden alkupuolella. Olen käynyt terapiassa jo viime syksystä lähtien. Tiedostan olevani melkoinen ongelmapakkaus: keskivaikea masennustila ja epävakaa persoonallisuushäiriö. En toki…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: