Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä lobotomia aloittanut aikaan 21.05.2007 klo 23:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heip. Ajattelin kertoa oman tarinani. En vain oikein tiedä, mistä alkaisin. Ongelmia ollut niin paljon elämässä jotka meinasivat jo ajaa tuhoon… Ensiksi mietin, että kerron parisuhteestani, mutta tajusin, että on kerrottava paljon muutakin, että kukaan voi ymmärtää sitä. No jos nyt aloittaisin, siitä, että 2002 syksyllä tutustuin mieheen jonka kanssa…

Käyttäjä thennie aloittanut aikaan 06.09.2007 klo 21:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Löysin tämän sivuston vasta äskettäin ja luulen, että tästäkin aiheesta on jo puhuttu joskus. Olen siis pahoillani jos siis jankkaan samoista aiheista..mutta on vain niin helpottavaa saada lievittää ahdistustaan edes muutamalla rivillä… Meillä on mieheni kanssa loistava suhde, hyvinä päivinä. Kaikki toimii, olemme samaa mieltä lähes kaikesta ja rakastamme toisiamme…

Käyttäjä PieniSiili aloittanut aikaan 03.09.2007 klo 13:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä miten tämän kirjoittaisin, tai miksi. Mutta tuntuu vaan että tätä asiaa pitää saada purettua… Olen kärsinyt masennuksista ja paniikkihäiriöistä useamman vuoden, lääkitystä on ollut. Tällä hetkellä en käytä mitään lääkkeitä, enkä halua enää yhtään mitään sellaisia. Hetken aikaa meni jopa todella hyvin, mutta nyt taas masentaa, tai oikeastaan…

Käyttäjä MiSiMa aloittanut aikaan 03.09.2007 klo 18:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan aiheesta josta on varmaan moni kirjoittanut. En jaksanut ruveta yksitellen käymään viestejä läpi. Olen naimisissa ja 5 lapsen äiti(kotiäiti), 3 vanhempaa lasta on entisestä liitosta joka loppui kun silloin nuorin oli kuukauden ikäinen. Entisestä liitossa sain kokea niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa ja olen kiitollinen että sain itseni repästyä…

Käyttäjä Letitia aloittanut aikaan 15.08.2007 klo 13:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tästä varmaan tulee aika rönsyilevää, ku en tiedä mistä alottas ja mitä oikeestaan haluan sanoa.. tällä hetkellä kuitenki eniten mielen päällä tuo lapsensaaminen. kun biologinen kello vissiin tikittää, vaikken minä sitä vielä kovin hyvin kuulekkaa. mies on sitä mieltä että tulee kun on tullakseen; kaks ja puoli vuotta menny mutta…

Käyttäjä hipsukka aloittanut aikaan 29.08.2007 klo 12:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eipä ole tullut pitkään aikaa kirjoitettua mitään täällä. Loppu kevät oli minulle todella raskasta aikaa jos joku muistaa niin yritin itsaria kaksi kertaa. Lopetin lääkityksen kesäkuun alussa ja nyt voin kohtuullisen hyvin…tietysti on ollut alamäkiä mitkä kuuluukin elämään, muutenhan niistä hyvistä hetkistä ei oisaisi koskaan nauttia.☺️ Olen ollut tammikuusta lähtien…

Käyttäjä aloittanut aikaan 28.08.2007 klo 15:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Milloin aikusen pitäisi ihan itse tajuta, että on niin sairas että on rasitus koko perheelle? Milloin on se aika, että pitäisi huomata, että ei pärjää koskaan yksin vaan pitäisi lähteä palvelutaloon ja antaa perheen jatkaa elämistä.

Käyttäjä mami83 aloittanut aikaan 27.08.2007 klo 18:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tänään on ollut taas tosi paha olla,ahdistaa jatkuvasti kaikki asiat… Ollaan oltu lasten kanssa välillä äitini luona,mutta koskaan ei ole ollut sellaista että saisin vaikka yhden päivän vain olla ja levätä,ei tarvitsisi jaksaa eikä tehdä mitään.Vauvan kanssa päivä,ehkä jopa yökin kahdestaan piristäisi mieltä varmasti kummasti,mutta kukaan ei sitä mahdollisuutta tarjoaisi.…

Käyttäjä tiltsu aloittanut aikaan 02.09.2007 klo 18:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tapasin elämäni miehen, niin luulin, viime syksynä. Hän oli ihana ja osasi sanoa juuri sen kaiken mitä halusin kuulla. Suhteemme alku oli hankalaa, hänellä oli paljon työkiireitä, kuten yrittäjillä aina. Muutamien kuukausien jälkeen kuitenkin kaikki muuttui, tapasimme useammin vaikka etäsuhteessa välimatka tuo ongelmia. Suunnittelimme perheen perustamista ja yhteen muuttamista, olin…

Käyttäjä yxin aloittanut aikaan 02.09.2007 klo 14:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lainaus sivuston ohjeista: ”Teemaryhmät ovat näkyvyydeltään rajattuja siten, että vain ko. ryhmiin käyttöoikeuden saaneet käyttäjät näkevät niihin kirjoitetut viestit.” Käytännön kysymys: mitä ovat nuo teemaryhmät, kun minulla näkyy Keskusteluryhmät-sivustolla vain ”Avoimet keskustelut” -otsikon alla olevat keskustelut? Miten noihin teemaryhmiin pääsee mukaan ja missä ne ovat, vai olenko nyt hiukan hakoteillä?…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: