Parisuhde, koti ja perhe

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä hipsukka aloittanut aikaan 29.08.2007 klo 12:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eipä ole tullut pitkään aikaa kirjoitettua mitään täällä. Loppu kevät oli minulle todella raskasta aikaa jos joku muistaa niin yritin itsaria kaksi kertaa. Lopetin lääkityksen kesäkuun alussa ja nyt voin kohtuullisen hyvin…tietysti on ollut alamäkiä mitkä kuuluukin elämään, muutenhan niistä hyvistä hetkistä ei oisaisi koskaan nauttia.☺️ Olen ollut tammikuusta lähtien…

Käyttäjä aloittanut aikaan 28.08.2007 klo 15:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Milloin aikusen pitäisi ihan itse tajuta, että on niin sairas että on rasitus koko perheelle? Milloin on se aika, että pitäisi huomata, että ei pärjää koskaan yksin vaan pitäisi lähteä palvelutaloon ja antaa perheen jatkaa elämistä.

Käyttäjä mami83 aloittanut aikaan 27.08.2007 klo 18:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tänään on ollut taas tosi paha olla,ahdistaa jatkuvasti kaikki asiat… Ollaan oltu lasten kanssa välillä äitini luona,mutta koskaan ei ole ollut sellaista että saisin vaikka yhden päivän vain olla ja levätä,ei tarvitsisi jaksaa eikä tehdä mitään.Vauvan kanssa päivä,ehkä jopa yökin kahdestaan piristäisi mieltä varmasti kummasti,mutta kukaan ei sitä mahdollisuutta tarjoaisi.…

Käyttäjä tiltsu aloittanut aikaan 02.09.2007 klo 18:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tapasin elämäni miehen, niin luulin, viime syksynä. Hän oli ihana ja osasi sanoa juuri sen kaiken mitä halusin kuulla. Suhteemme alku oli hankalaa, hänellä oli paljon työkiireitä, kuten yrittäjillä aina. Muutamien kuukausien jälkeen kuitenkin kaikki muuttui, tapasimme useammin vaikka etäsuhteessa välimatka tuo ongelmia. Suunnittelimme perheen perustamista ja yhteen muuttamista, olin…

Käyttäjä yxin aloittanut aikaan 02.09.2007 klo 14:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lainaus sivuston ohjeista: ”Teemaryhmät ovat näkyvyydeltään rajattuja siten, että vain ko. ryhmiin käyttöoikeuden saaneet käyttäjät näkevät niihin kirjoitetut viestit.” Käytännön kysymys: mitä ovat nuo teemaryhmät, kun minulla näkyy Keskusteluryhmät-sivustolla vain ”Avoimet keskustelut” -otsikon alla olevat keskustelut? Miten noihin teemaryhmiin pääsee mukaan ja missä ne ovat, vai olenko nyt hiukan hakoteillä?…

Käyttäjä Yrttimaaria aloittanut aikaan 31.08.2007 klo 18:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Löytyisikö tätä kautta henkilöitä ja perheitä, joiden lapsella tai nuorella on eroahdistushäiriö? Kirjoista löytyy kyllä jonkin verran tietoa ko. häiriöistä, mutta mistään ei tunnu löytyvän ihmisiä, joilla olisi arjen kokemusta nuoren eroahdistushäiriöisen kanssa elämisestä ja selviytymises tä. Vertaistuki olisi perheellemme todella tärkeää! Olemme nelihenkinen perhe,eskari-ja yläasteikäiset lapset. Vanhemmalla lapsellamme…

Käyttäjä kuiskaaja aloittanut aikaan 28.07.2007 klo 14:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen vielä melko nuori, mutta olen asunut tyttöystäväni kanssa yhdessä yli kolme vuotta. Olemme siis naispari. Rakastan tyttöystävääni erittäin paljon ja haluan olla hänen kanssaan, mutta olen todella stressaantunut siitä, että emme saa arjen asioita sujumaan. Kotitöistä on jatkuvasti riitaa, emmekä kumpikaan luota siihen, että toinen tekee ne työt, jotka…

Käyttäjä Kotkatar aloittanut aikaan 11.05.2007 klo 19:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo jonkin aikaa seurannut näitä kirjoituksia, kun olen kipuillut oman eroni kanssa. Monia yhtymäkohtia löytyy muiden kirjoituksiin. Oma tilanne on se, että muutama viikko sitten erosimme 15 vuoden jälkeen vihdoinkin. Koko aika on ollut sitoutumattomuutta (siis minä olin sitoutunut), pettämistä, katoamisia, minun lapsettomuuskriisini ja molempien masennusta. Välillä on ollut…

Käyttäjä äiti 73 aloittanut aikaan 19.08.2007 klo 09:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni petti minua kurssikaverinsa kanssa. Hän kuitenkin päätti jatkaa minun kanssani ja lopettaa toisen suhteen. Tämä nainen ilmoitti miehieni kerrottua päätöksestään, ettei aio tässä tilanteessa hakeutuakaan samaan työharjoittelu paikkaan. Toisin kävi he ovat samassa paikassa ja näkevät toisiaan päivittäin, uskon kuitenkin kun mieheni sanoo ettei heidän välillään ole enää mitään.…

Käyttäjä näkymätön lapsi aloittanut aikaan 24.07.2007 klo 01:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain kesäkuun lopulla tietää, että avomieheni on pettänyt minua työkaverinsa kanssa. Itse hän ei sitä kertonut, vaan satuin näkemään tietokoneen ruudulla avoimen sähköpostiketjun uudelle tyttöystävälle. Aikaisemmin keväällä mies puhui kanssani eroamisesta, mutta ei halunnut tehdä tuolloin mitään lopullista päätöstä. Siksi toisesta naisesta kuuleminen sai minut avaamaan silmäni ja ymmärtämään, että…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: