onko mieheni homo?

onko mieheni homo?

Käyttäjä siska aloittanut aikaan 01.10.2007 klo 11:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä siska kirjoittanut 01.10.2007 klo 11:26

Olen eronnut ja löytänyt ihanan huomaavaisenmiehen, joka välillä on tosi mustasukkainen. Hänellä on ex suhteensa jäljestä ollut aika villi seksielämä. Puhumme lähes kaikista asioista avoimesti. Nyt olen huomannut, että häntä kiihottaa miehetkin…eli hän on fantasioinut minulle asiasta.

Hän on ollut netissä ja chatissa paljon ja tutustunut siellä naisiin, joita ennen minua ollut. Nyt sitten istuu myös paljon koneella ja sitä tulee mietittyä vaikka mitä???? Kieltää että nyt ei mitään ole.

Mutta eniten ”pelkään” että hän suhaa jotain selkäni takana ja miehen kanssa??? Katsoin yks päivä netistä treffi ilmoituksia, niin siellä oli liuta miehiä, jotka olivat naisen omia, mutta etsivät seksiä miehistä!!! taivas sentään, kuinka moni nainen ei tiedäkkään mitä mies touhuaa.

Käyttäjä siska kirjoittanut 02.10.2007 klo 07:49

eli eikö kellään ole vastaavasta kokemusta? Tiedän, että mieheni rakastaa minua ja olen tärkeä hänelle vaimona, mutta hänen seksielämänsä kaipaa jotain muuta.

kävin katsomassa treffisivuja, jossa oli mies etsii miestä, niin olipa siellä liuta miehiä, jotka kaipasi seksiä mieheltä, mutta elävät parisuhteessa naisen kanssa ja lupasivat 100% vaitiolon, jos vaikka vaimojen kanssa sitten törmäisi vaikka kaupassa...voi jestas.

Käyttäjä raga kirjoittanut 04.10.2007 klo 21:43

Ymmärrän hyvin pelkosi kposka itsellä on samaa, miesystävä etsi ennen netistä seuraa ja kelpasi nainen kuin mieskin...

Hassua sinänsä, mutta nyt pelkään että pettää minua miehen kanssa, sellaisen kanssahan en voi kilpailla.
Eli en ole naisista yhtään mustis mutta miehistä kyllä.
En kyllä ymmärrä enää yhtään mitään kai kun ihmetyttää kaikki nuo cruiserit ja quentelet ja poikanetit. Onko elämä yhtä panoa vaan toisilla.

Ota sinä kuitenkin rauhallisesti sillä fantasia on kaukana teosta.
Tai kysy suoraan häneltä ja mieti vastausta tuntemuksella.

Käyttäjä siska kirjoittanut 09.10.2007 klo 15:37

No en tiedä voinko olla aivan huoletta, kun muistan et hän puhui "leikillään", et otettais mies kimppaan ja vihjaili sellaist bi miestä. Eli testaili minua...

Mielestäni se on kyllä pettämistä jos seksiä jonkun toisen kanssa harrastaisi.