Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
lyhyesti: olin 7 kun veljeni seksuaalisesti hyväksikäytti minua, en ole asiasta puhunut kenellekään.(paitsi nyt kirjoitan) ala-aste&ylä-aste meni ei kouluja käydessä vaan juodessa ja viillellessä..🤔 veljenivaimo kuoli kun olin 16v ja jätti kaksi alle 3v lasta periaatteessa minun vastuulle (veli ei huolinut)😠😟 muutin tuntemattomaan vanhempieni ja lasten kanssa.😞 hevoseni(elämäni) kuoli 😭…
Miten teillä on mies käyttäytynyt sen jälkeen kun selivisi että on pettänyt? Itse oletin että hän alkaisi käyttymään hieman hyvitellen eli olisi enemmään huomioon ottava, tekisi asioita minun hyväkseni vähän niinkuin hyvittääkseen tekosiaan, mutta totuus on että arki alkoi aika pian….
Kaksi viikkoa erosta ja tuntuu etten jaksa. Hän haluaa asua yhdessä edelleen ja eron syynä oli lähinnä kaipuu olla oma itsensä ja saada omaa tilaa ja aikaa. Haluan mahdollisuuden näyttää, että sekin onnistuu parisuhteessa. Mitä mä teen?
On 21.4.2008 Kihlattuni hylkäsi minut n. 3 viikkoa sitten. Elimme yhteiseloa nelisen vuotta. Asuimme n. 2 vuotta yhdessäkin räntämäessä. Kaikki alkoi siten että hän näytti Perjantai-iltana keskustelu foorumissa olevan toisen ihmisen kirjoittamaa mielipidettä ihmissuhteesta. Hän oli pettynyt suhteeseensa samoin kuin kihlattuni. Lauantaina hän sanoi muuttavansa pois ja miettivänsä elämäänsä. Siitä…
Erosin miehestäni joitakin vuosia sitten ja lapsemme jäivät vanhaan kotiin asumaan isänsä kanssa. Kaikki näytti menevän ihan hyvin, mutta pinnan alla kuohui. Tänä keväänä lapset halusivat muuttaa minun luokseni, mikä käy kyllä minulle ihan hyvin. Onglemaksi onkin muodostunut ex-mieheni, joka alkoi kiukutella elatusavusta. Hänen mielestään summa on liian suuri. Minun…
Nyt olis kyllä hyvät neuvot tarpeen. Mikä helvetti minua vaivaa… Minulla ja miehelläni on vajaan vuoden vanha lapsi. Mies oli pitkään työttömänä ja pääsi nyt kuntouttavaan työtoimintaan. Se tietää sitä, että minä olen päivät yksin lapsen kanssa. Ajatus ahdistaa ihan järkyttävästi! Tuntuu että inhoan lastani, inhoan miestäni, inhoan koko ajatustakin…
Olen hukannut itseni totaalisesti. Olen mennyt piiloon väkivaltaisen avoliiton aikana, ehkä aiemminkin. En oikein tiedä milloin minä menin hukkaan, minne menin. Myrsyisessä avoliitossa menin ainakin yhä enemmän hukaan itseltäni. Enkä totisesti tiedä mistä itseni löydän, miten saan selville mitä haluan ja mitä tarvitsen. Avolitton aikana keskityin siihen, että tein kaikeni,…
Vosin kirjoittaa tähän melkoisen pitkän tarinan elmästäni, mutta kukaan tuskin jaksaisi lukea kaikkea joten keskityn nyt vain tähän tällä hetkellä minulle vaikeimpaan asiaan. Muutin pari vuotta sitten toiselta paikkakunnalta ja aloitin elämän ”puhtaalta pöydältä”. Ystäviä ei ole kertynyt kuin pari sellaista hyvää kaveria joiden kanssa voi viettää vähän aikaa tai…
..niin,en tiedä mistä aloitan.on ollut pitkään jo semmoinen olo että muut ihmiset piilovittuilee/inhoaa minua,myös kaveritkin. sain tietää vähän aikaa sitten että se keneen ihmiseen luotin on valehdellut minulle.olen niin yksin ja haluankin olla yksin,äitin kanssa vain pystyn puhumaan,mutta tuohon epäilyksiin.se tuntuu niin todelliselta vaikka tiedän että kaverit ei tekisi mulle…
tästä voi tulla pitkä tarina,mutta yritän tiivistää ainakin näin aluksi.Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä yli kymmenen vuotta ja naimisissa siitä nyt kolme vuotta.olemme molemmat 29 vuotiaita. meillä on kaksi lasta molemmat alle kouluikäisiä.itse työskentelen kotona ja mieheni on palkkatöissä muualla. viime vuosi oli meille tosi raskas.varsinkin minulle.olin (olen) väsynyt kotona…