Parisuhde, koti ja perhe

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä dragofly aloittanut aikaan 27.01.2009 klo 10:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aivan säpäleinä. Oli suhde, joka kesti vuoden verran ja päättyi useampi kuukausi sitten. Se oli aluksi hirveän epäselvä ja vasta loppua kohden ”oikea” suhde. Lopetimme suhteen enemmän tai vähemmän yhdessä, minun aloitteestani, syistä jotka ovat oikeastaan vasta nyt selvinneet kunnolla. Eroaminen sattui niin kuin ei mikään. Olimme pari kuukautta…

Käyttäjä Heisku79 aloittanut aikaan 01.04.2009 klo 20:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 30v nainen erittäin onnellisessa avoliitossa avomieheni kanssa, mutta miksi mielessäni kummittelee entinen koulukaverini johon olin niin rakastunut ala-asteelta ja amiksesta asti huomaan että tunteeni tätä miestä kohtaan ei ole hävinnyt mihinkään. Tässä elämän tarinani kun tapasin tuon kouluaikaisen rakkauteni kohteen. tarkkoja vuosilukuja en muista. olimme mäntsälän ala-asteella kuoroharjoituksissa jonne…

Käyttäjä Harhakuvitelma aloittanut aikaan 19.04.2009 klo 13:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen uusi tällä sivustolla ja ajattelin nyt kirjoittaa tänne. Olen 20v tyttö ja olen ollut parisuhteessa kohta 6vuotta 23v miehen kanssa. meillä on poika, vähän yli vuoden vanha. tarinamme on niin tapahtumarikas, etten osaa oikein sitä lyhentääkään. erosimme pari kertaa muutamaksi viikoksi, molemmilla satunnaisia panoja silloin. ja sitten se…

Käyttäjä taikku79 aloittanut aikaan 15.03.2009 klo 21:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mun suurin ongelma on taloudenpito. Kertokaa hyviä vinkkejä millä paperit ja laskut saa pidettyä ajantasalla. Olen naimisissa bibo-miehen kanssa, ja käytännössä hoidan yksin kaikki asiamme. Miehelläni on pitkä masennusjakso meneillään. Olen itsekin sairastanut vaikean masennuksen nelisen vuotta sitten, ja pelkään että kohta se uusiutuu. Onneksi tiedostan nyt omat voimani. Minun…

Käyttäjä kirsikka78 aloittanut aikaan 13.04.2009 klo 16:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki! En nyt tiedä mistä aloittaisin joten aloitan siitä mikä päällimmäisenä mielessä on… Haluaisin kuulla mielipiteitänne näistä asioista sekä mahdollisesti vertaistukea, saman kokeneita jne. Olen 30-vuotias naimisissa oleva nainen, mies on samanikäinen. Olemme olleet 7 vuotta yhdessä ja meillä on vuoden ikäinen tytär. Miehellä on edellisestä suhteestaan 9-v tyttö…

Käyttäjä Itsensä menettänyt aloittanut aikaan 14.04.2009 klo 21:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pitkästä aikaa tulin tänne taas kirjoittelemaan. On ollut omalla tavallaan aika kaksijakoinen olo. Toisaalta, haluan sanoa kaikille masennuksen kanssa painiville, että kyllä se olo helpottaa joskus, ainakin joiksikin hetkiksi. Mulla on nyt ollut pari-kolme viime viikkoa jotenkin paljon kevyempi olo kuin aiemmin. En tiedä ihan tarkalleen miksi, koska mun elämäntilanteeni…

Käyttäjä pillittäjä aloittanut aikaan 11.04.2009 klo 00:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

HEI!Mulla on avoanoppi joka kiusaa ja syrjii miniöitä,ilkeä kuin piru,kaikelle katkeroitunut.koko ajan sotkeentuu aikuisten poikiensa elämääm.minä olen vierailut lopettanut ajat sitten,kun ei sitä piruilua jaksa kuunnella ja valitusta kuinka kalliiksi tuli tämä teidänkin syöttäminen y.m.terveisi vain,olisko muillakin vastaavaa? terveisin Pillittäjä😠😀

Käyttäjä kirjat aloittanut aikaan 12.02.2009 klo 11:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Mahtaako kellään olla jotain vinkkiä, mitä pitäisi tehdä? Olen tavannnut anoppini ja appeni yli 20 vuotta sitten. Tänä aikana he ovat kerran sanoneet minulle päivää, kun ovat tulleet meille kylään. Koskaan he eivät ole kysyneet minulta, että mitä kuuluu. Milloinkaan he eivät kysele minulta, mitä olen tehnyt. He juttelevat…

Käyttäjä heisku79 aloittanut aikaan 30.10.2008 klo 10:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😭 Olen kyllästynyt tähän kolmiodraamaan joka vallitsee minun, avomieheni ja hänen ex-avovaimon välillä. Tämä ex-avovaimo puhuu ex-avomiehestään pahaa ja yrittää saada minut muuttamaan hänen luokse asumaan mutta en ole niin tyhmä että menisin hänen luokse. löydän itselleni paikan jossa haluan asua jos päätän lähteä avomieheni luota pois, meillä on ollut…

Käyttäjä Paju aloittanut aikaan 03.04.2009 klo 23:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen elänyt monen muun naisen tavoin illuusiossa,luullen että kun teen kotityöt oikeitten töiden lisäksi,olen ansaitseva uskollisuutta kumppaniltani,kun annan ja annan saamatta itse mitään,olen oikeutettu hyvään kohteluun. huomaan,etten saanut mitään,en kyennyt edes olemaan kunnolla äitinä lapsilleni sen suorittamiseni vuoksi. Vaihdoin partneria ja aina vaihdossa kaikki meni vieläkin hullummaksi. Nyt olen kulkenut…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: