Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Itsensä menettänyt aloittanut aikaan 14.04.2009 klo 21:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pitkästä aikaa tulin tänne taas kirjoittelemaan. On ollut omalla tavallaan aika kaksijakoinen olo. Toisaalta, haluan sanoa kaikille masennuksen kanssa painiville, että kyllä se olo helpottaa joskus, ainakin joiksikin hetkiksi. Mulla on nyt ollut pari-kolme viime viikkoa jotenkin paljon kevyempi olo kuin aiemmin. En tiedä ihan tarkalleen miksi, koska mun elämäntilanteeni…

Käyttäjä pillittäjä aloittanut aikaan 11.04.2009 klo 00:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

HEI!Mulla on avoanoppi joka kiusaa ja syrjii miniöitä,ilkeä kuin piru,kaikelle katkeroitunut.koko ajan sotkeentuu aikuisten poikiensa elämääm.minä olen vierailut lopettanut ajat sitten,kun ei sitä piruilua jaksa kuunnella ja valitusta kuinka kalliiksi tuli tämä teidänkin syöttäminen y.m.terveisi vain,olisko muillakin vastaavaa? terveisin Pillittäjä😠😀

Käyttäjä kirjat aloittanut aikaan 12.02.2009 klo 11:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Mahtaako kellään olla jotain vinkkiä, mitä pitäisi tehdä? Olen tavannnut anoppini ja appeni yli 20 vuotta sitten. Tänä aikana he ovat kerran sanoneet minulle päivää, kun ovat tulleet meille kylään. Koskaan he eivät ole kysyneet minulta, että mitä kuuluu. Milloinkaan he eivät kysele minulta, mitä olen tehnyt. He juttelevat…

Käyttäjä heisku79 aloittanut aikaan 30.10.2008 klo 10:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😭 Olen kyllästynyt tähän kolmiodraamaan joka vallitsee minun, avomieheni ja hänen ex-avovaimon välillä. Tämä ex-avovaimo puhuu ex-avomiehestään pahaa ja yrittää saada minut muuttamaan hänen luokse asumaan mutta en ole niin tyhmä että menisin hänen luokse. löydän itselleni paikan jossa haluan asua jos päätän lähteä avomieheni luota pois, meillä on ollut…

Käyttäjä Paju aloittanut aikaan 03.04.2009 klo 23:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen elänyt monen muun naisen tavoin illuusiossa,luullen että kun teen kotityöt oikeitten töiden lisäksi,olen ansaitseva uskollisuutta kumppaniltani,kun annan ja annan saamatta itse mitään,olen oikeutettu hyvään kohteluun. huomaan,etten saanut mitään,en kyennyt edes olemaan kunnolla äitinä lapsilleni sen suorittamiseni vuoksi. Vaihdoin partneria ja aina vaihdossa kaikki meni vieläkin hullummaksi. Nyt olen kulkenut…

Käyttäjä Tizku aloittanut aikaan 17.02.2008 klo 11:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko elämäni normaalia? 😐 Olen nyt 17-vuotias tyttönen. Elokuussa täytän 18. Asun avoliitossa, meillä on ikäeroa 8 vuotta. Häät ovat suunniteilla, mutta mitään ei ole sovittu. Itse haluaisin kovasti naimisiin ja lapsia, mutta ehkäisykapselini estävät sen vielä muutamaksi vuodeksi. Mieheni on hiljainen. Se välillä ”rassaa” minua. Hän on lapsirakas, joskin…

Käyttäjä hapsuliini aloittanut aikaan 24.03.2009 klo 14:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kuulla miten elämänne ovat jatkuneet avioeron jälkeen, milloin tuska loppuu ja alkaa helpottamaan, milloin voi uskaltaa luottaa siihen että on oikeus olla onnellinen ja että niitä hyviäkin miehiä on olemassa? olen eronnut viime joulun aikaan, ja olemme nyt 3kk opetelleet pienten lasteni kanssa uutta elämää ilman alkoholismin ja välinpitämättömyyden…

Käyttäjä suru08 aloittanut aikaan 30.03.2009 klo 22:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Kirjoitin noin viikko sitten tänne mutta viestini on kadonnut johonkin. Nyt yritän uudelleen. Olen kirjoitellut tänne vuoden ajan silloin tällöin. Olen yksi meistä valitettavan suuresta joukosta, joka on joutunut pettämisen uhriksi. Täällä on joskus joku kysellyt, mitä pitemmällä aikavälillä tapahtuu, miten tästä selviää, miten elämä muuttuu. Minä kerron oman…

Käyttäjä Morphia aloittanut aikaan 26.03.2009 klo 18:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole mikään paras kertomaan tuntemuksistani, mutta yritän ja näen, että tämä on viimeinen vaihtoehtoni saada oikeasti jotakin tukea/apua asiaani. Olen 18-vuotias nuori nainen, mieheni minua viisi vuotta vanhempi. Tapasin hänet noin parisen vuotta sitten. Ensitapaamisesta kesti noin nelisen kuukautta kun menimme kihloihin. Sain vasta muutaman seurustelu kuukauden päästä tietää,…

Käyttäjä maatu aloittanut aikaan 19.03.2009 klo 15:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Ajattelin kirjoittaa tänne kun olen ollut omien ajatusteni kanssa jonkun verran solmussa, eikä lähipiiristä ole oikein löytynyt ketään jonka kanssa näitä ajatuksia osaisin/uskaltaisin peilata ja miettiä. Olen todella hyvässä parisuhteessa ihanan miehen kanssa, mutta ongelma olen minä itse. Olemme seurustelleet nyt kaksi vuotta ja tämä aika on ollut…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: