Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Joo kiva ilta. Vanhemmat ja 2 sisarustani oli lähdössä new yorkiin ja mie jäisin yksin kotiin. Joo ei siin mitään, mutta sitten tapahtui asia jota en olisi ikinä halunut kokea/nähdä omin silmin. 11 vuotis rotvailerimme kuukahtaa maahan eikä nouse tietysti mennään auttamaan mutta… Eihän koira edes yritä tai ootas se…
Hei, eilen illalla sain tietää,että miesystäväni jättämisen syy on toinen nainen. Hän oli niin kiltti viime kuukauden minua kohtaa -toi ruusun ja kävimme syömässä ja elokuvissa. Kaikki oli valhetta. Oon ihan romuna. Hänen oma avioliittonsa loppui aikoinaan siihen kun vaimonsa petti häntä. Nyt hän teki saman minulle -miksi? Koskee ja…
Kaipaisin ajatuksia, näkökulmia tai kokemuksia, joiden kautta tarkastella omaa tilannettani ehkäpä uudesta näkökulmasta, kun elämän melskeen keskellä ei aina kykene näkemään asioita selvästi. Minun kriisini tuntuu vain jatkuvan ja jatkuvan, on hyviä hetkiä, mutta paluuta entiseen ei tunnu millään löytyvän. Olen 28-vuotias, avioliitossa ja yhteistä taivalta on kestänyt vajaa kymmenen…
Mikä poikaystävääni vaivaa? Alettiin seurusteleen vuosi sitten marraskuussa. Suhteemme loppui puolen vuoden jälkeen. Poikaystäväni oli silloinkin seurustelun loppuvaiheessa hyvin etäinen ja mieliala vaihtui koko ajan. Eka halusi aina aikaa miettiä meitä ja omaa elämäänsä sitten taas julisti kuinka paljon rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa..sitten taas toiste päin. Hän…
Olen kahden pienen lapsen äiti,toinen pojista on minun ja avopuolisoni yhteinen. Muutimme yhteen poikamme synnyttyä,puolivuotta sujui hyvin kunnes mies jätti työn ja opiskelun jäi kotiin.Olemme molemmat nuoria vanhempia mieheni ei viellä ilmeisesti kypsä.Tämä kaikki alkoi kesällä,aloin huomata että kavereiden kanssa oli pakko mennä ja rellestää.Pari viikkoa kotona sitten taas pari…
Olen hakkaamassa päätäni seinään jo toistamiseen. Erosin miehestäni vuoden alussa ja palasin kuitenkin hänen kanssa yhteen. Luulin että hän on oikeasti muuttunut kuten hän NIIN kovasti uskotteli. Mutta nyt kun aikaa on taas kulunut ja asumme yhdessä, on jälleen samat piirteet nostaneet päätään. Eron syynä oli alun perin pahoinpitely… Uskoin…
Hei kaikki eronneet tai eroamassa olevat, joilla on murrosikäisiä lapsia. Tänään maanantaina 14.11. klo 18-20 Tukinetissä on Vetskari-liveryhmä, jossa voit keskustella muiden vastaavassa tilanteessa olevien kanssa ohjatusti. Liveryhmän ohjaajina toimivat Kasvatus- ja perheneuvontaliiton Vetskari-projektin asiantuntijat! Liveryhmään mahtuu mukaan kaksitoista nopeinta. Tervetuloa keskustelemaan erosta ja pohtimaan miten lasta voi tukea eron…
En tiedä mitä tehdä. Olen seurustellut mieheni kanssa noin 1,5vuotta. Muutimme yhteen hyvin nopeasti. Se oli ns. ”rakkautta ensi silmäyksellä”. Meillä oli todella hauskaa ja teimme paljon asioita yhdessä! Hän tuli todella hyvin juttuun kaikkien ystävieni ja sukulaisteni kanssa ja olin aivan myyty. Useasti hän yllätti minut pienillä asioilla ja…
Huomenta! Omaa loppusotaani kun tässä käyn, niin kerrompa kuinka meillä asiat etenee nykyään. Muutin heinäkuussa omaa asuntoon parisuhteemme ongelmien takia. Olin 20 vuotta hyysännyt avopuolisoani, hoitanut lapsen ja pitänyt kodin kunnossa. Lisäksi yllätys, yllätys – sietänyt pettämisen. Kuvittelin, että olimme jossain vaiheessa jopa onnellisia. Kun läksin, pyysin että selvitetään miksi…
Hei kaikki! Olen pitkän parisuhteen/avioliiton aikana elänyt melkoista vuoristorataa. Tässä on saanut kokea uusioperheen haasteet, pettämiset ja viimeiset seitsämän vuotta olen ollut puolisolleni ilmaa. Hän on pettänyt minua varmaa lähes koko meidän yhdessä olon ajan. Olemme olleet naimisissa yli kymmenen vuotta ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Viimeiset seitsämän vuotta…