Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen hakkaamassa päätäni seinään jo toistamiseen. Erosin miehestäni vuoden alussa ja palasin kuitenkin hänen kanssa yhteen. Luulin että hän on oikeasti muuttunut kuten hän NIIN kovasti uskotteli. Mutta nyt kun aikaa on taas kulunut ja asumme yhdessä, on jälleen samat piirteet nostaneet päätään. Eron syynä oli alun perin pahoinpitely… Uskoin…
Hei kaikki eronneet tai eroamassa olevat, joilla on murrosikäisiä lapsia. Tänään maanantaina 14.11. klo 18-20 Tukinetissä on Vetskari-liveryhmä, jossa voit keskustella muiden vastaavassa tilanteessa olevien kanssa ohjatusti. Liveryhmän ohjaajina toimivat Kasvatus- ja perheneuvontaliiton Vetskari-projektin asiantuntijat! Liveryhmään mahtuu mukaan kaksitoista nopeinta. Tervetuloa keskustelemaan erosta ja pohtimaan miten lasta voi tukea eron…
En tiedä mitä tehdä. Olen seurustellut mieheni kanssa noin 1,5vuotta. Muutimme yhteen hyvin nopeasti. Se oli ns. ”rakkautta ensi silmäyksellä”. Meillä oli todella hauskaa ja teimme paljon asioita yhdessä! Hän tuli todella hyvin juttuun kaikkien ystävieni ja sukulaisteni kanssa ja olin aivan myyty. Useasti hän yllätti minut pienillä asioilla ja…
Huomenta! Omaa loppusotaani kun tässä käyn, niin kerrompa kuinka meillä asiat etenee nykyään. Muutin heinäkuussa omaa asuntoon parisuhteemme ongelmien takia. Olin 20 vuotta hyysännyt avopuolisoani, hoitanut lapsen ja pitänyt kodin kunnossa. Lisäksi yllätys, yllätys – sietänyt pettämisen. Kuvittelin, että olimme jossain vaiheessa jopa onnellisia. Kun läksin, pyysin että selvitetään miksi…
Hei kaikki! Olen pitkän parisuhteen/avioliiton aikana elänyt melkoista vuoristorataa. Tässä on saanut kokea uusioperheen haasteet, pettämiset ja viimeiset seitsämän vuotta olen ollut puolisolleni ilmaa. Hän on pettänyt minua varmaa lähes koko meidän yhdessä olon ajan. Olemme olleet naimisissa yli kymmenen vuotta ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Viimeiset seitsämän vuotta…
Hei, on niin kurja olo,kun miesystäväni jätti minut eilen. Syyksi hän ilmoitti,ettei rakasta minua -on vain ihastusta. Puoltoista vuotta seurusteltiin. Nyt vaan tuntuu etten jaksa eteenpäin. Onneksi on omat lapset. Ja loppuen lopuksi ajattelen että parempi erota,koska hän oli aika vaikea luonne. Konfliktin pelko ja kokemuksesta avioliitosta,jossa vaimo petti. Minä…
Hei! Eilen työkaverit pyysivät mut mukaan baariin. Lähdin. Tanssin miespuolisen työkaverin kanssa ja suudeltiin. Olen pitkään ollut ihastunut häneen. Olen pitänyt ongelmana meidän ikäeroa enkä ole vihjaissut mitään. Hän on 34v ja mä 43v. Paljastui, että hän on ihastunut myös minuun. Nukuttiin viime yö sylikkäin. Kosketeltiin ja hyväiltiin, muttei tehty…
Haluaisin ehkä vain kuulla muilta käyttäjiltä mielipiteitä mitä voisin tehdä tai mistä voimia jatkamiseen, tai onko jopa niin että jollekin olisi käynyt samoin? Tässä tarinani lyhyesti: Onnellinen avioliitto, missä itse en nähnyt enää muka tarpeeksi ja ihastuin toiseen mieheen. ”Suhde” ei oikein koskaan alkanut ja loppui ennen kuin sai tuulta…
Tarinani meni näin. Ihastuttiin ja rakastuttiin netissä. Elämä oli rakastunutta ja kaikin puolin tyydyttävää. Pikkuhiljalleen aloin viettää enemmän ja enemmän aikaa hänen luonaan, ja aloimme miettiä jo muuttoakin. Hän oli etsiskellyt omaa asuntoa jo muutaman vuoden, uutta tai isompaa ainakin. Asuimme molemmat sillä hetkellä vuokralla. Hän sai minut innostumaan asuntohaaveista,…
Koska tietää että aika ja ajatukset on kypsiä eroon? Olemme pohtineet eroa useampaan kertaan, mutta aina päädymme siihen että on yritettävä vielä kerran. Nyt on ensimmäistä kertaa virallinen erohakemus toimitettu käräjäoikeuteen. Kuinka pitkään tätä yrittämistä jatkuu? Vai onko suhteemme vain ajatunut sellaisiin uomiin, että asia on joka kriisissä käsillä?