Ahdistaa

Ahdistaa

Käyttäjä Mitäs nyt? aloittanut aikaan 20.12.2011 klo 14:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mitäs nyt? kirjoittanut 20.12.2011 klo 14:03

Joulu lähenee kovaa vauhtia ja täällä ahdistus on suuri. Olen kyllästynyt parisuhteeseeni. Olemme olleet vuosia yhdessä ja mieheni on täysin edesvastuuton sekä peliriippuvainen. Hän käy töissä ja palkka tulee ja menee aina samantien. Nyt käynyt taas pelaamassa niin, että olemme taas vaikeuksissa.
En enään jaksa tätä. Valehtelee piennimmästäkin asioista ja en pysty luottamaan häneen enään ollenkaan. Meillä on yhteisiä lapsia.
Nyt tuli seinävastaan ja sanoin, että haluan lopettaa suhteemme. Tunteeni on vuosien ”takaiskujen” jälkeen myös hävinneet. Nyt kun ilmoitin että halan eron, niin alkoi henkinen kiusaaminen. Nimittely, uhkailu jne…
En tiedä miten saan helpoiten asiat etenemään.. Olen itse hoitovapaalla ja tuloni siis pienet tällähetkellä. Miten jos mies tekee kiusaa kuten on uhannut, että asuu täällä (vuokra asunto) niin kauan kun löytää uuden asunnon (mikä on ok) mutta hän ei aio osallistua mihinkään kuluihin esim. vuokranmaksuun ym.. En saa tukia mistään niin kauan kun hän on täällä kirjoilla ja tuloni ei riitä kattamaan kaikkia menoja. Mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä?