Oon viillellyt itteeni ja varmaankin oon masentunut ja en enää kestänyt sitä tuskaa sisälläni ja kirjoitin kirjeen jossa kerroin asiasta ja laitoin sen koulussa koulumme terkkarin postilaatikkoon. Nyt siitä on kulunut jo viikko ja mä en oo vieläkään päässyt käymään siellä koska ootan että tulis semmonen kutsu koska en viitti vaan rynnätä sinne ja kertoo miks tulin käymää koska siellä kuitenkin joka päivä käy porukkaa ja jos menisin sinne vaan ja siellä kestäisi vähän pidempikin tovi niin se ois vähän inhottavaa jos jollakin ois oikein varattu aika sinne ja sit se joutus vaan venaa siel odotustilassa tai jotain. tässä inhottavinta on ehkä se että musta tulee ns. vainoharhainen ku mietin että laitoinko sen oikeen ihmisen laatikkoon tai entä jos tiputin sen johonkin matkan varrelle ja joku oppilas löysi sen tai jotain vastaavaa tai entä jos se ei oo nähny ees koko kirjettä ku sen se postilaatikko on niin alhaalla ja se ei oo nähny sinne perälle asti mutta yritän rauhoitella itseäni sillä että ajattelen että sillä on niin kiire siellä että se ei oo vaan ehtinyt pyytää mua sinne. Mutta mitä mieltä ootte että jos ei vaikka nyt viikkoon ala tapahtuu mitään niin pitäskö mun tehä jotain?ja koska oon lopettanut viiltelyn (aika varmasti vaikka tänäänkin meinasin sortua mutta en kuitenkaan sortunut) niin onko sen pakko kertoo mun vanhemmille? Ja mitä sen jälkeen voi tapahtua siis tarkotan sitä että voiks se laittaa mut jollekki kuraattorille tai jotain vastaavaa? Mun pää räjähtää kohta jos en lähiaikoina pääse sinne 🤔 toivottavasti en kuulosta ihan tyhmältä 😳 kiitos jo etukäteen vastauksistanne 🙂
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.