Hei Xera, se vammaistuki on auttanut siihen ettei ole mitenkään tarvinnut miettiä opintoviikkoja ja että mitä suoritan vaan olen vähän käynyt tenteissä missä olen jaksanut.
Minä luulen, että jos olisin normaali opiskelija, niin olisin lentänyt koulusta jo pellolle. Tai, että olisin koko ajan ollut sairaslomalla enkä olisi mitään suorittanut.
Minä olin oikeastaan jo hetken ajan onnelline, kun luulin, että joku on salaa Kelasta mua tutkinut ja huomannut mun olevan normaali ihminen. sitten edunvalvoja vaan sanoi, että tuosta tehdään valitus, siihen loppui se onnellisuus ja kohta kai paluu takasin vammaiseksi. Vielä olen hetken lomalla vammaisuudestani, olen ikäänkuin kesänormaali.
Ilman sitä avustajaa minä olen vain nettiopiskelija, koska en selviinny bussimatkoista enkä kouluruokailusta enkä paljon muustakaan. Pärjää ihan hyvin sen koulutunnin, kun istutaan tuolissa ja ope puhuu ja mie kopioin sen puheen kansioon mutta sitten se muu kouluelämä vie multa hermot.
No kuitenki se lääkäri sanoi, että nyt pannaan jäitä hattuun ja hidastetaan tahtia. Että mulla on mennyt henkisesti nyt hyvin, koska olen ollut paljon ruumiini vuoksi sairaalassa ja asunut vanhempieni luona. Ja se on saanut kaiken näyttämään siltä, että voin henkisesti myös hyvin. no ei se noin ihan sanonut, mie noin ymmärsin. Että mie voin henkisesti hyvin, jos olen ruumissairas, koska en jaksa olla molempi sairas. Nyt kun ruumis voi hyvin, olen pään sisältä sairas.
Voi mitä paskaa kirjotan. Pääpointti on tämä eli että se lääkäri määräsi, että nyt pitää rauhottua ja haetaan mua uudelleen vammaiseksi ja jatketaan opiskelua kuten ennenki. Eikä tämä ole mulle huojentavaa vaikka siltä ehkä kaikki näyttää, osaan pitää pokkani. Minä olen kaikille kertonut, että osaan kaikki psyk. testt ulkoa, että saan milloin vaan haluan normaali ihmisen paperit etten oikeastaan ole koskaan ollutkaan mikään Asperger. Itseasiassa tämä on mulle kamala isku ja pari hetkeä mietin, että tapan itseni ennen opintojen alkua, sääli jos onnistun.
Xera, Minä haluaisin sitten kuulla lisää miten sun opinnot menevät kun ne alkaa, kirjota.