Pumpuli kirjoitti 29.2.2012 22:36
Toissapäivänä. Turhauduin tähän koko elämään, kun jokapuolelta kuulin vain negatiivista palautetta tekemisistäni ja kaikesta. Yksi (ennen) läheinen ystävä ei enää kestänyt mun itsetuhoisuutta, vaan irtautui musta täysin ja olen ollut ilman häntä tosi pohjalla. Tuntuu pahalta, että omat heikkoudet voivat ajaa muita ihmisiä kauemmas itsestään. 😭
itselläni on aika sama tilanne..Olen turhautunut elämään ja viiltelin viimeks 2päivää sitten.
Paras ystäväni (tai ainakin oli) sai tietää että viiltelen poltan ja juon. Teen niin lähinnä että saisin ajatukset pois kaikesta masentavasta, en tiedä tietääkö hän tämän syyn.
Mutta kumminkin, hän on alkanut olla enemmän muiden seurassa, tuntuu pahalta..hän ei enää luota minuun. Hän ja muutkin ystäväni ajattelevat että haluan vain huomiota, todellisuudessa se ei niin ole! Minulla on vain todella huono olo, en osaa puhua vanhemmille tai kellekkään muulle aikuiselle. Parille luotettavalle ja tärkeälle ystävälle olen kertonut, mutta ei se oikestaan ole helpottanut. Ajattelen, että turhaan vain holestutan heitä.☹️ En pidä siitä että "kaverini" jaksavat valittaa ja vähätellä asiaa, hiedän mielestään olen vain "tyhmä ja juoppo"...en tiedä mitä tekisin, en osaa lopettaakkaan mitään näistä, juomista, tupakointia ja viiltelyä. 😯🗯️
Minulla on paljo, siis PALJON itsetuhoisia ajatuksia, haluan vain satuttaa/rankaista itseäni. Nään välillä harhoja, en tiedä mistä tämä johtuu, itken todella paljon, joskus minulla on hengitysvaikeuksia pahan oloni takia..olenko masentunut? vai mistä tämä johtuu.
On ehkä tyhmää sanoa, että jotenkin helpottaa lukea etten ole ainoa joka kärsii tällaisesta. 😟