Nuorten foorumi

1 päivä sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Meiko aloittanut aikaan 19.06.2007 klo 18:42 kohteessa Nuorten foorumi

Aloitanpa siis oireista joita koen: -Tunteet hävinneet lähes kokonaan. Ei iloja, ei suruja. Pelkkää tasaista. -En jaksa keskittyä juuri mihinkään, mitä ympärilläni tapahtuu. Olen siis poissaoleva. -Pakkoajatuksia puskee ja koen omat ajatukseni tärkeämmäksi kuin ympärilläni vellovan keskustelun. -Yleisin ajattelunaiheeni on ”mikä minua vaivaa?” -Otan keskusteluun kuitenkin osaa heittämällä väliin kommentteja,…

Käyttäjä Nipsuliini aloittanut aikaan 12.07.2007 klo 20:41 kohteessa Nuorten foorumi

Asun avoliitossa aivan ihanan miehen kanssa, mutta pelko hänen menettämisestään on koko ajan läsä tässä suhteessa. sairastan paniikkihäiriötä joka sai alkunsa kun pitkään jatskunut kriisi edellisen avomiehen kanssa päätyi eroon vaikka kumpikaan sitä ei todellisuudessa halunnut,sain silloin kohtauksia monta kertaa päivässä ja päivittäin, eron jälkeen sain aikaiseksi mennä lääkäriin hakemaan…

Käyttäjä nobodyfree aloittanut aikaan 03.07.2007 klo 01:37 kohteessa Nuorten foorumi

mulla on useenlaisia onglemia, joihin haluaisin että joku puuttuu, itse en oo kykeneväinen hakemaan apua, se on liian ”heikkoa” tuntuu naurettavalle. en haluaisi että koko suku alkaa jankuttaa mulle mun onglemista ja kaikesta muusta. kärsin pahoista paniikki häiriöistä, kuten olimme menossa helsinkiin, istuin siskoni vieressä autossa, se nukku ja nojas…

Käyttäjä Glyserin aloittanut aikaan 12.04.2007 klo 12:37 kohteessa Nuorten foorumi

Tulee tässä aina välillä mietittyä tuotakin asiaa, ja rupes mietityttämään pari ”yksityiskohtaa” itsemurhista yleensä. Oon miettiny että miten käy sellaselle ihmiselle joka yrittää itsemurhaa mutta saadaan pelastettua tai epäonnistuu? Siis että esim ambulanssi soitetaan ja itsemurha saadaan estettyä. Pakotetaanko tämä henkilö hoitoon?Tarjotaanko jotain terapiaa vai mitä? Onko Suomessa jotain pakkohoidon…

Käyttäjä Tiitiäinen aloittanut aikaan 04.07.2007 klo 14:31 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Pitkän prosessin jälkeen tuntuu että olen saamassa itseäni vihdoin ”yhteiskunta”kelpoiseksi..käynyt juttelemassa ja saanut masennuslääkityksen..Vuosia menikin sitten ihan kirjaimellisesti sohvalla maaten, vaikka siinä välissä toki valmistuin jne..mutta kuitenkin, kaikki on pelkkää mustaa pötköä, tuntuu että ”elämätön” elämä on vaan käsissä vailla itseluottamusta ja tuntumaa omasta itsestä. Mulla ei ole oikein…

Käyttäjä Itsensä menettänyt aloittanut aikaan 19.06.2007 klo 19:27 kohteessa Nuorten foorumi

Minusta tuntuu siltä, että mitä pidemmälle elämääni elän, sitä vähemmän syitä minulla on edes yrittää uskoa, että vastaan tulee jotakin kokemisen arvoista. Myönnetään, varsin negatiivinen kommentti, mutta vaikka minulla on mielestäni nyt jo ihan riittävästi murheita ja ratkaisemattomia kysymyksiä, tuntuu siltä että elämä vain jatkaa säälimätöntä kidutustaan. Se, mikä minut…

Käyttäjä aloittanut aikaan 07.05.2007 klo 14:43 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla tuli tämä mieleen kun luin tukihenkilö Tompan vastauksen toisessa otsikkossa: ”Itse koen, että alkoholi on ongelma, jos sitä tarvitsee ottaa esim. 1-2 pulloa kaljaa lähes joka ilta. (miksi tarvitsee ottaa, miksi ei pärjää ilman?) Ongelma on myös se, jos alkoholia on otettava joka viikon loppu, että saa ”nollattua” viikon.…

Käyttäjä ange aloittanut aikaan 13.06.2007 klo 17:25 kohteessa Nuorten foorumi

Heippa, Piti tulla kirjottaa kun en oikeen voi ketään ”häiritä” vaikka mun ongelma nyt aika suurenlainen onki. Varmaan joillain samoja ongelmia. Kaiken koetun jälkeen, en vieläkään osaa sanoa EI. Melkeinpä missään asiassa. Jotkut kasvavat, mutta mä vaan junnaan paikallaan ja suurinpiirtein toistan itseäni. Mun tekis hirveesti mieli kertoa mun ”sankarille”…

Käyttäjä grande aloittanut aikaan 13.06.2007 klo 08:56 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla ei ole mitään tekemistä. Äiti vaan jänkyttää kaiken aikaa. Kaikki kaverit ovat jossakin. Nukun ja itken siinä mun kesälomani.

Käyttäjä weewee aloittanut aikaan 16.06.2007 klo 03:07 kohteessa Nuorten foorumi

Viime vuonna minun todettiin potevan vaikean asteen masennusta. Sain lääkityksen, kävin psykologin luona viikottain ja minulle harkittiin jo siirtoa osastolle. Olin tuolloin hyvin yksinäinen, kunnes sattumoisin löysin nykyisen poikaystäväni. Rakastuin, masennus unohtui ja lopetin lääkitykseni (en kokenut sitä muutenkaan koskaan auttavaksi). Eli en koskaan saanut selvittää sitä loppuun asti. Tosin…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: