Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 11.12.2016 klo 16:04

Käynti tehtaanmyymälässä, ja makeaa riittää. Oli siellä niitä suukkoja isojakin pakkauksia.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 12.12.2016 klo 13:27

aijai, nyt käy aivan kateeksi, hyvällä tavalla. Olisin varmaan sokerikoomassa, kun olisin ostanut laatikoittain suukkoja ja ahminut kerralla. Eilen ärrällä tarjosivat suklaata tarjouksena, mieli teki ostaa, mutta sitten sanoin, että jos ostan nyt kaikki suklaat on varmasti syöty ennen joulua. Minulla on paha tapa yöllä käydä syömässä suklaata, kun ei nukuta.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.12.2016 klo 10:02

Minä täällä popsin marmelaadia.😍 ja luen kirjaa.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 15.12.2016 klo 16:35

Vihreitä kuuliako? Namia, tahtoo..MItä luet? Minä olen kova lukemaan ja hain juuri ison kassillisen kirjoja kirjastosta. Nyt on meneilläään Rebus dekkari. Olen lukenut kaikki sarajan kirjat.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.12.2016 klo 10:09

Sain kirjan loppuun, kaukaiset paviljonginit.
Aloitan kohta uuden, luen kirjahyllystäni kirjoja joita olen siihen kerännyt.🌻🙂🌻

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 17.12.2016 klo 13:37

Kirjan nimi kuulostaa tutulta, mahdankohan olla lukenut. Minä vielä Rebusta kahlaan. Jotenkin tuli eilen huono olo, kun tuli se aika ravintoterapeutille ja ei mikään innosta.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.12.2016 klo 20:43

Aloin uuden kirjan, Richard Peckin Amanda/Miranda, joka on kertomus yläluokan tytöstä
joka on palvelijan kanssa saman näköinen, oikeastaan palvelijasta joka on neidin näköinen.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 18.12.2016 klo 11:37

Nyt tuli viesti aivoihin. Ostin viestin/näyn ohjaamana violetinsiniset höyhenkorvakorut, joita kampaajallani oli myynnissä vain ne yhdet...tietäen, että minulle näytetään, koska laittaa ne korviini. Nyt se hetki tuli. Minun pitää laittaa ne torstain keikalle. Yli 2v ne ovat odottaneet koska on aika. Nyt se tuli. Hieman menee kylmiä väreitä.
Minä luen Mhairi Mcfarlane:tyttö muiden joukossa.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 19.12.2016 klo 14:08

Minulle on alkanut kummittelemaan näky, jossa taistelen kahden poliisin kanssa. Yritän heitä mukiloida ja syöksyä ohitseen ja he pitelevät minua. Siitä päätellen, että poliiseilla on talvihaalariasu, tapahtuma-aika voisi olla talvi. Mutta onko tuo joku koomamuisto vai varoittaako minua tulevasta? En minä voi poliisille soittaakaan ja kysyä, onko tälläistä tapahtunut? Vai olenko sen mielikuvan poiminut jostakin tvsarjasta ja alitajunta muuttanut minut siihen. En tiedä, herkillä taas mennään.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 20.12.2016 klo 17:39

Nyt aloitin Outi Pakkasen: peili, kirjan.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.12.2016 klo 10:56

Olen nähnyt kummallisia unia, joissa matkustan...
Kai sitä pitäs aloittaa seuraava kirja.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 22.12.2016 klo 13:45

Minulla niin outo kirja meneillään, etten saa mitään otetta siitä. Taidan jättää suosiolla kesken. Stressaan niin noista jäätiköistä ulkona, että keskittymiskykykin kärsii.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 24.12.2016 klo 14:05

Hyvää ja äänetöntä joulua tänne kaikille. Kevättä kohti mennään.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.12.2016 klo 09:10

Hyvää uutta vuotta...

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 30.12.2016 klo 14:33

Hyvää uutta vuotta kaikille. Olkoon tuleva vuosi hyvä sellainen. Kevyempi kuormitetun mielen ja sydämen kantaa. Sydämen ja mielen rauhaa tulevaan vuoteen.