Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 07:40

Vanhempani varmaan ovat luopuneet jo toivosta että asian saisi korjattua siellä haudan takana, eivät he elinaikanaan viitsineet sitä tehdä, ja kuin kasvoin aikuiseksi ja kärsin siitä he eivät viitsineet auttaa minua selvittämään asiaa.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 09:40

Lapsuudessani ja nuoruudessani kärsivällisyyteni oli koetuksella, tämän henkis-ruumiillisen teatterin kanssa.  Aikuisena olin jopa tottunut siihen etten tullut otetuksi tosissani vaan olin kuin emä-vale, jota tarkkailtiin pilvenreunalta, aivan kuin kaikki maailman ihmiset olisivat tienneet että olin emä-vale eli hullu-skitsofreenikko, joka ei viitsinyt hoitaa henkilöllisyys asioitansa kuntoon. Olin autuaan tietämätön asioiden tilasta monia vuosia vain ihmettelin moista käytöstä, siihen liittyi ennakkoluuloisuutta byrokratiaa kohtaan. Minulla oli se käsitys, ettei minua voinut kukaan auttaa. Kukaan ei saisi ikinä selville koska olin syntynyt.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 10:17

Kerroin asiasta veljelleni ja kummi-tädilleni että tarkistutan henkilöllisyyteni, ja muutamille AA-ryhmäni jäsenille.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 11:14

Saa nähdä tuleeko minulle henkilötietojeni hautaus, kuin luovun emä-valeesta ja rupean olemaan itse. Saa nähdä löytyykö minun oikeammat henkilöllisyystietoni seurakunnan rek. vai onko niiden esille tulolla todellisia esteitä, kuten yliviivaus.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 12:24

On kokoajan haudattu ristiäiseni, kaikki osallistujat ovat ns. +haudattu.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 12:42

Minkälaisen nimen sain kasteessa.  Olisikohan se parempi kuin nykyinen ns. +nimeni.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 13:19

En ole nyt kastettavana, joten olenko ns. skitsofreeninen.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 14:14

Lopetin koulun käymiseni. En viitsi enää mennä teeskentelemään ettei ole mitään hätänä. Lähetin Wilma viestin opettajilleni.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 16:31

Hemmetin psyyke!

Minun on vaikeata keskittyä ajattelemaan omalla päälläni. Ottaa päähän etten voisi pitää näitä asioita omassa päässäni, vaan ne täytyy puhua psyk.sairaanhoitajalle huomenna, vaikka koko asia on vielä ihan keskeneräinen, eikä mitkään asiat ole selvillä vielä. Jättäisin asiat vielä niin keskeneräisiksi kuin ne ovat, jos tämä perhanen psyyke vähän hellittäisi oloa.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 16:57

Parin viikon päästä saattaa asiat olla selvempiä. Srk.rek.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 17:56

Skitsofreenikkona olisi hillitävä ajatuksiansa, puheitansa, ja tekojansa.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 18:10

Skitsofreenikkona olisi muistettava ettei ala hoitamaan muita.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 18:34

Skitsofrenia ei sovi äideille, ja isille, ja aviopuolisoille. Se on yksinäisten sairaus.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 19:42

Skisofrenia on mielentila, joka on liiallisen herkkä muiden ihmisten reagoimisille.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 20:12

Skitsofrenia on mielentila, joka reagoi liiallisen herkästi hengelliseen ympäristöönsä.