Eilen kirjoittelin pitkän pätkän ja tyhmänä onnistuin kirjaamaan itseni ulos ennen kuin painoin lähetä painiketta. Ja nyt en sitten vahingossakaan muista mistä kirjoitin. Tuskin oli mitään tärkeää. Kylmä päivä taas ja hiukkasen kaunailee lunta. Yök, meille kattien kanssa tasan riittäisi kaikki lumi. Ollaan sentään jo maaliskuussa menossa. Okei, eihän se kevät vielä maaliskuussa ala, mutta mieltä niin polttelisi kevät. Haluttaisi alkaa esikasvattaa jotakin, mutta kun on nämä pikkupuutarhurit, jotka varmasti kiskoisi joka korren ylös. Boonusta tulisi, jos mukana lentäisi multaa mamman matoille. Pääsiäsiruohoa en edes yritä kasvattaa. Joka ainoa kerta vain muutama korsi nousee ylös. Kirjastossa aina niin kaunis rairuoho tiskillä tipuineen. Minusta rairuohot kasvoi ennen paremmin? Vai kultaako aika menneet muistot?
Olipas surullista seurata toisella silmällä Matti Nykäsen siunaustilaisuuden uutisointia. Jotenkin se arkun näkeminen teki kaikesta niin lopullista. Olihan Matti kuitenkin suuri urheilija.
Odottelen tässä korjaajaa, kun ei lattialämmitys toimi kylppärissä. Masterpiece etenkin näyttää asiasta mieltä minulle. On hänen lempipaikka, kun siellä lämmin pötkötellä. Muonapakettejakin odotellaan, mutta tulee varmaan vasta loppuviikosta.
En pitänyt Suomen euroviisusta. Konemusiikki ei vaan ole minun musaa. Mutta toki soisin mainetta ja kunniaa kappaleelle.
Urheilussakin aika huonoa tuuria Suomella vai lieneekö dopingia muilla? Aikamoisia koneita voittajat olleet. En ole mikään hirveä urheilunseuraaja, mutta sitä on ollut aikalailla tarjontaa.
Eilen taas kutkutti lähteä lenkille, kun aurinkokin paistoi, mutta en uskalla edes nastakengillä. Kun ohuen pintalumen alla kirkas jää. Pelkään niin kauheasti kaatumista, että olen varmaan jo ylivarovainen. Voihan se sisälläkin katto pudota päälle, jos sikseen..