Vielä yksi Norjan uhreista löytymättä, tai en ainakaan vielä huomannut uutisointia. Toivotaan, että löytävät. Se on omaisille hirveää aikaa, kun ei varmaan pysty surutyötä aloittamaan. Voimia toivon etsijöille ja omaisille.
Kauhean kylmä mukamas ulkona -17 mittarissa. Kai sitä on jo tottunut suht pieniin pakkasiin, että nyt sitten tuntuu, että palelee vaikka mitä laittaisi päälle.
Katteja en vie edes viltin sisällä kuistille, ottaa pian hengitykseen. Minullakin ottaa nämä pakkaset.
En minä kenellekkään traumoja halunnut kirjoituksellani luoda. OLivat vaan minun henkkoht ajatuksia. Pahoittelen, jos jäi soimaan korvaasi Maanvaiva.
Minulla on yksi tuttava, joka aina löytää jostakin toivoa..toivoin hänelle, että kun tulisi pian kevät, niin hän totesi, että ensi kuun jälkeenhän ollaan jo maaliskuulla. Pakkohan sitä oli hymyillä.
Pikkulinnut lentelee ikkunalaatikoihin, ihan ikkunalasin lähelle ja olen huomannut niiden oleskelevan havuissa. Varmaan lämmittelevät? Pakkohan niidenkin on keinoja keksiä kylmää vastaan. Olikohan se eilen vai mikä päivä, kun kymppiuutisten kevennyksenä näytettiin toista meidän pandoista..siellä veti onnellisena lumessa kuperkeikkaa kuperkeikan päälle..ei se eilen tainnut olla..eilenhän toimittaja katseli ihmisten talvikenkiä kevennyksessä.