Lukossa kirjoitti 27.2.2016 9:38
Ahdistus tuntuu yhdistävän tämän ketjun kirjoittajia enemmän kuin masennus. Minullakin on ollut viime päivinä hirveitä ahdistuksia, joskin jokin helpompikin päivä on mahtunut mukaan. Ja kun kyselin ajankulua alkuketjussa, tajuan nyt tarkoittaneeni sellaista tekemistä jota voi tehdä kotona ahdistuneena. Minä usein yritän pakottaa itseni tekemään jotain ahdistuneenakin. Esimerkiksi tiskaamaan, laittamaan ruokaa (edes puuroa mikrossa 😞), siivoamaan edes pikkualueen, neulomaan, viemään roskat tms. Tekeminen auttaa hieman ahdistukseen ja syöminenkin helpottaa oloa, vaikkei ruokahalua olisikaan. Toki samalla tajuan, että minulla on paljon tehtäviä rästissä ja ne ahdistavat. Enkä pysty normaalisti liikkumaan kodin ulkopuolella, mikä ahdistaa jne.
Toivottavasti Pompula sinulla on tänään parempi päivä.
LonelyWolf ootkohan sattumoisin ostanut Lidlistä sitä sumutettavaa pesuainetta? Sellainen oranssi pullo. On kyllä tymäkkää ainetta. Köh, köh! Itse käytän sitä keittiössä. Samaan aikaan pitää laittaa liesituuletin täysille ja mieluusti vielä ikkunaa auki
😀
Joo Lukossa, minäkin yritän tiskata edes vähän, viedä roskat jne. Ajattelin yrittää virkkaamista. Ajatuksen tasolla vasta. Minulla odottaisi yksi suurempi ompelutyö, mutta en saa aloitettua. Ehkä jatkan vanhaa, en tiedä. Sama täällä, en pysty normaalisti liikkumaan kodin ulkopuolella. En uskalla edes katsoa mitä olin suunnitellut tälle päivälle. Taidan mennä ilman sitä ennalta määrättyä ohjelmaa, jota en kuitenkaan saa tehtyä. Ulkona on ihan mielettömän kaunis ilma. Tekisi mieli vähän mennä ulos, mutta.. Jotenkin tänään on parempi päivä. Heräsin kylläkin ensimmäisen kerran klo 5. En tiedä miksi herään aina klo 5. Menin kuitenkin nukkumaan varmaan puolenyön jälkeen. Todennäköisesti jostain naapurista kuuluu aina ääniä klo 5 ja herään siihen. Ei ahdistuksessa auta, kun mennä sen ehdoilla. Pikkuhiljaa. Hyvää lauantai päivää kaikille!