Yksinäisyydestä ja taloudellisista pulmista

Yksinäisyydestä ja taloudellisista pulmista

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2020 klo 13:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 13:18

Olen vähävarainen eläkeläinen. Asun yksinäni kaupungin vuokra-asunnossa. Minulla on edunvalvonta, joka hoitaa hyvin raha-asioitani. Tilanne Kelan kanssa on vakiintunut määrätynlaiseksi. Kuuntelen radiosta ohjelmia. Luen. Katson ja kuuntelen Televisiota. Käyn ulkona pihalla, ja pitemmällä kaupassa. Käytän yleisiä kulkuvälineitä matkustaessani liikenteessä. 

Yksinäisyys ja taloudelliset pulmat rajoittavat tekemisiäni ja menemisiäni aika tavalla. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2020 klo 09:46

Aurinko paistaa. Olen tänään menossa aloittamaan uni-tutkimuksen, joka kestää 9 kuuta. Tekisi mieleni perua se kokonaan, ehkä teenkin niin... 😀 ...Vastuuopettajani soitti juuri ja aloin ajattelemaan asiaa sen terveydellisen tärkeyden mukaan... 😁 ...Ehkä menen sinne.

 

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2020 klo 15:25

Pitäisi viikonloppuna katsoa mitkä kukat jätän ja mitkä heitän pois. Niihin tulee paljon muutoksia. En ole jaksanut hoitaa kukkasiani kovin hyvin. Sitkeimmät ovat kärsineet.

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2020 klo 17:09

Laitoin postcrossingin kuntoon, ja liityin happy pancakeiin takaisin toisella profiililla. 😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2020 klo 12:29

Laitoin ruuan uuniin hautumaan kypsäksi, riisiä ja broilerinkoipia.  😂

Tänään oli aamusta kaunis ilma, mutta nyt on jo pilvistä. Nukuin yöni heräillen välillä 🚽.

Käyttäjä kirjoittanut 19.04.2020 klo 07:55

Aamu aurinko paistaa. Heräsin aamulla näkemääni uneen jossa sairastin syöpää.  😂

Käyttäjä kirjoittanut 19.04.2020 klo 15:09

Liityi penpals world nimiseen kirjeenvaihto palstaan, jossa kirjoitellaan ulkomaille.  😁

Otin päikkärit ja söin kylmää kananpoikaa. Nyt jaksaa taas paremmin kohdata maailman.  😁

Käyttäjä kirjoittanut 19.04.2020 klo 18:49

Tänään otin yhteen tietokoneeni kanssa kuin yritin ladata youtubesta musiikkia DVDrom CDlle ja en osannut ottaa musiikkia youtubesta, kopioimalla.  😁

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2020 klo 09:00

Huomenta. Heräsin, söin ja join aamupalaa, kävin läppärilläni, menin suihkuun. Siinä aamu.  😁

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2020 klo 15:34

Lopetin tupakoimisen tänään, on vieroitusoireita.  😁

Tänään en edennyt koulutehtävissäni kiitettävästi.  😁

Kauheasti tuntuu ottavan keuhkojen päälle toi tupakasta vieroittuminen, sattuu rintaan ja selkään. Toivottasti ei iske korona-virus.  😁

Käyttäjä kirjoittanut 21.04.2020 klo 13:58

Koulutehtävät lykkääntyivät pari tuntia. Yritän myöhemmin uudestaan. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2020 klo 09:13

Minua häiritsee kuin luen kirjoituksia omasta mielenterveydestäni, ja en viitsi valittaa niistä potilasasiamiehelle, mutta en pääse niitä julkaisemaan muualla. 😁

Kaikki ne jutut siitä että minulla on mielenterveysongelmia määrätynlaisella tavalla, ovat kovin häiritseviä. Ja niitä ei tarvitsisi viljellä niin paljon.  😁

 

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2020 klo 20:01

Taas yksi yksinäinen päivä takanapäin. Milloin opin analysoimaan itseäni joka ilta niin ettei minua häiritse mitä johtopäätöksiä ns. hoitokontaktini tekevät minusta, koska sattuvat muistamaan minut määrätynlaisella tavalla. 😁  Tänään olen ajatellut näpistelemisen merkitystä verrattuna murhanhimoon, ja siten vääristynyttä luuloa etten ole tehnyt mitään pahaa, jos olen näpistellyt vähän tavaroita, kuin en ole murhannut ketään, vaikka suuttunut joskus niin että olen leipäveitsi kädessä huutanut murhanhimoni kourissa. 😁  Jotkut asiat vain unohtuivat kuin olisin haudannut ne suohon. Mitään näyttöä ei asiasta tarvitse olla enää. Monien mutkien kautta huomaan yhä olevani kaidan tien kulkija, jolla on menneisyys piilossa, kuin paperilla ja kirjahyllyssä. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 23.04.2020 klo 12:27

Soitin aamulla ruuanhakunumeroon, ja niiden piti soittaa 12 jälkeen takaisinpäin, tulikohan oikea puhelinnumero.  😁

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.04.2020 klo 23:01

Kuulostaa huolestuttavalta! Toivottavasti et tee mitään mikä kaduttaa jälkeenpäin!