Yksinäisyydestä ja taloudellisista pulmista

Yksinäisyydestä ja taloudellisista pulmista

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2020 klo 13:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 13:18

Olen vähävarainen eläkeläinen. Asun yksinäni kaupungin vuokra-asunnossa. Minulla on edunvalvonta, joka hoitaa hyvin raha-asioitani. Tilanne Kelan kanssa on vakiintunut määrätynlaiseksi. Kuuntelen radiosta ohjelmia. Luen. Katson ja kuuntelen Televisiota. Käyn ulkona pihalla, ja pitemmällä kaupassa. Käytän yleisiä kulkuvälineitä matkustaessani liikenteessä. 

Yksinäisyys ja taloudelliset pulmat rajoittavat tekemisiäni ja menemisiäni aika tavalla. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 14:42

Rehellisesti sanottuna olen vähän huolissani maineestani. Pihalla ollessani kuulen kaikenlaista puhetta siitä todellisuudesta missä elämme. En haluaisi joutua esille maineineni.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 17:27

Huomasin kaipaavani postia. Eilen tuli tilaamani hesari, mutta postikortteja ei ole tullut pitkään aikaan.

Eilen kälyni soitti illalla. Ystävistä ei ole kuulunut mitään.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 20:29

Kuuntelen radiota, sieltä tulee erikoista musiikkia. Tuo muistoja mieleen. Monia kertoja jolloin olen kuunnellut musiikkia, eri tilanteissa. Ja innostunut joskus tanssimaan musiikin tahdissa.

Kohta pitää ottaa ilta lääkkeet ja käydä nukkumaan. Hyvää yötä vaan, ja hyvää huomenta. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2020 klo 09:08

Ulkona paistaa aurinko. Sisällä on raivostuttava olo, kuin minun piti tehdä jotain mikä ei oikein ole onnistunutta. En kyennyt hyväksymään epätoivoista epäonnistumistani, kunnes huomasin etten ollut epäonnistunut aivan täydellisesti. Tuo epätoivoinen raivostunut epäonnistuminen pitäisi hukuttaa rankasti alkoholiin, mutta en taida viitsiä, koska minulla ei ole tuhansia euroja rahaa tunteiden selventämiseen sillä tavalla. 😁😆😫😛 🎼🎶🎶🎶

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2020 klo 10:56

Muistelen kuin olin mielisairaalassa alastomana putkassa, etten vahingoittaisi ketään. 🎼🎶

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2020 klo 13:48

Piti ottaa vain vähän, mutta sekin olisi liikaa tunnetta, joten en viitsi alkaan lantraan alkoa! 🎼🎶

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2020 klo 20:29

Miten sillä lailla saisi pidettyä tunteet eli fiilikset, etten tulisi maanpinnalle niin äkkiä, kuin selvänä olo edellyttää,  vaan lentäisin ilmavirran mukana edelleen kuin tuulisena päivänä.

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2020 klo 09:02

Pitäsisi viedä roskikset vaikka nämä eivät ole vielä edes täynnä, mutta ei pidä imuroida vaikka lattioilla on hiekkaa, ja wc´n pönttö pitäisi pestä. 😄😆

Kävin suihkussa, ja sen huomaa. Muuten istun tietokoneeni äärellä, ja yritän ratkaista pulmaa; miksi pitäisi vielä olla likainen? 😄😆🎼🎶🎶🎶🎧

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2020 klo 13:59

Tein koulu tehtävän piirrä käsi, ja ota siitä kuva tallenna se tietokoneellesi, ja palauta opettajalle. 😄 Nyt menen tekemään seuraavan koulu tehtävän.  😄

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2020 klo 19:14

Sain oudon puhelun psykiatrillisesta psyk. pol.lta josta psyk. sairaanhoitajani oudosti soitti lääkityksestäni ja esitti todella saman lääkemääräyksen hankkimista minulle, psykiatriltani.

Lääke on sama mitä söin jo ennenkuin sain injektioita. mutta tapa jolla minun piti hyväksyä lääkemääräys oli todella outo. Tuli mieleeni etten hyväksyisi alkoholin juomista elämääni, mutta että sitä piti alkaa lääkitsemään diaknoonini nojalla.  😁💕😁

Käyttäjä kirjoittanut 07.04.2020 klo 20:28

On ollut ratkiriemukas ilta, on naurattanut kovasti. Olen keksinyt Happy Pancake´issä kirjoittaa ulkomaalaistaustaisille miehille. Todella mielenkiintoista porukkaa. Olen nauranut itsekseni kotonani noita fiiliksiäni. 😁💔💌🎼🎶🎶🎶

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2020 klo 09:57

Pitäisikö minun vaieta asioistani, ja levittelenkö liian henkilökohtaisia asioita. 😁

Kävin kaupassa ostamassa munia ja margariinia, koska minulla ei kotona ollut. Motivaatio moiseen lähti siitä tarpeesta että " joku söisi muna-voileipää." Saa sitä syödä muutkin. 😁

Minulla ei ole silliä, eikä ruis-leipää. Salaatti jäi ostamatta. Enkä tee kovin näyttäviä voileipiä, joita tein menneisyydessäni. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2020 klo 13:38

Poikkeustila kansalaisenoikeuksissa luvataan että saa olla olemassa, vaikka ei olisikaan kansanedustaja, jolle luvataan työskentelyrauha. 😁💓💌🎼🎶🎶🎶

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2020 klo 16:04

Tuo keittiön viemäri saattaa tukkeutua kuin olen pessyt astioita eli tiskannut. Ei ole samalla tukkeutuisi tuuletus, vaikka nuo suunnitelmat lähestyvät kokoajan minua. 😁💔🎼🎶🎶🎶

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2020 klo 17:09

Jo pari päivää katossa oleva palohälytin on pitänyt ääntä, kuin patterit olisivat lopussa. En osaa itse vaihtaa siihen pattereita, joten soitin talomme kiinteistöhuoltoon, josta lupasivat, että huoltomies tulee käymään, jos olen terve, enkä kuulu riskiryhmään. 😁🎼🎶🎶🎶