Nyt minua ahdistaa uutiset maailmalta todelta paljon. Tai no Suomestakin ahdistaa yhteiskuntasopimus, kun siitä ei näy tulevan mitään. Olisin kyllä valmis tekemään 24 tuntia vuodessa enemmän töitä mutta ymmärrän etteivät eräät ole, kun heillä nytkin on vain osa-aikatyö ja loppua en sitten ymmärrä. He siis haluaisivat jo nyt tehdä enempi töitä mutta ei ole.
Varmaan moni muistaa kuinka vielä syksyllä olin hyvin suvaitsevainen ihminen pakolaisten suhteen. Sitten olen netissä pariin kertaa sanonut jotain negatiivista heistä ja todennut esim. että musta pakkaset ovat mukavia. Se suvaitsevaisten mielestä tarkoittaa että haluan pakolaisten paleltuvan jne. Lisäksi olen voimakkaasti ottanut kantaa naisten raiskauksiin.
Entinen jääkiekkoilija Teemu Selänne kertoi kuinka hänen mielipiteensä myös muuttui ystävän tytön raiskauksen jälkeen. Nyt suvaitsevaiset ovat tehneet hänestä rikosilmoituksen, kun hän ei suostu ilmoittamaan tapausta tarkemmin. Mitä kukaan ei tietenkään tee, koska raiskauksen urhiakin pitää suojella.
Suvaitsevaiset myös kertovat ettei rajoja saa panna nyt kiinni, koska siellä on nyt tulossa niitä lapsia ja naisia joita kaikki tänne haluamme. Kuitenkin kun julkaistaan kuvia, siellä näkyy vaan nuoria miehiä taas. Tarkkaan pitää katsoa että näkee lapsen tai naisen. Lapsia raiskataan pakolaisleireillä ja he näkevät nälkää, ja tietenkin kaikki heitä haluavat auttaa. Rajat jos aukeaa, lapset jäävät edelleen sinne ja nuoret miehet juoksevat tänne.
Täällä ei ole yhtään pakolaista, en ole sellaista nähnyt vielä. Voisin elää tietämättä mitään koko pakolaisasiasta, jos ei lehdet olisi täynnä heitä. Koska käyn töissä, on mun pakko seurattava yhteiskuntasopimuksen syntyä. Ja samalla saan lukea sitten pakolaisista. He teki sitä ja tätä, heille pitää rakentaa suurmoskeija, talvi on heistä perseestä, heille pitää antaa uimahallissa omat uimavuorot, nainen on raiskattu ja tekijä puhui arabiaa. Lapset Syyriassa näkevät nälkää, lihavat pakolaismiehet samaan aikaan valittavat kuinka Suomessa ruoka on paskaa. Mun pitää olla hiljaa, koska jos jotain sanon olen rasisti.