Todellisuudessa etsin sääliä

Todellisuudessa etsin sääliä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 05.09.2022 klo 10:47 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2022 klo 10:47

Minä olen psyykkisesti ollut sairas jo monta kymmentä vuotta, mutta en ole ratkaissut ongelmaani, joka johtuu käytöksestäni silloin kuin minun oletetaan olevan psyykkisesti sairas. Monet kerrat olen kärsinyt tavastani alkaa selvittää suhdettani kanssaihmisiini heille itsellensä, koska he tietävät minun olevan psyykkeeltäni sairas.

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2022 klo 10:49

Kokonaisvaltaisesti olen yrittänyt ymmärtää itseäni, mutta minuudessa piilevän pahan olen unohtanut kokonaisvaltaisesti. En näe itsessäni mitään vikaa, mutta olen alakuloinen ja masentunut. Minussa ei ole virtaa. Olen kuin vanha loppuun käytetty kenkä jolla lemmikki on leikkinyt.

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2022 klo 15:29

Laitoin vekkaukselle eston 31.10 asti.

Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2022 klo 07:07

Nyt en viitsi mennä veikkaukselle katsomaan voitinko jotain vain. Alan olla täynnä noita veikkauksen rahapelejä, joista harvoin saa mainittavasti rahaa.

Eilen veljeni ja hänen vaimonsa kävivät kylässä. En tiedä huomasivatko he että haisen. En ole viikkoon käynyt suihkussa. Ei siihen vaivaan paljoa uusi suihkutuoli auta.

 

Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2022 klo 16:01

Mielikuvituksessani kuvittelen kaiken järjestyvän mieleni mukaisesti, vaikka kaikki ei varmasti järjestyisi ihan mieleni mukaisesti. Siinä mikä järjestyy mieleni mukaisesti ja siinä joka ei järjestyisi mieleni mukaisesti on suuria eroja. Kuitenkin olen luottavaisella mielialalla.

Käyttäjä kirjoittanut 20.09.2022 klo 09:50

Tänään sain lopulta tietooni mitä ystävälleni kuuluu! Hän kirjoitti eilen että on kipeänä, mutta ei kertonut mikä häntä vaivasi. Tänään hän soitti että se oli vatsatautia, hän oli oksennellut koko yön, ja eilen oli ripulit tulleet housuun. Sanoin hänelle että minulla on maha taas kovana, enkä saa hätiäni tulemaan ulos. " Pitäisi syödä luumuja! "

Eilen ostin bussilipun kuukaudeksi, ja tänään huomasin ettei tililläni ole kuin 1,40e soitin edunvalvontaani ja saan 30e ylimääräistä rahaa. Se on jo kolmas kerta tässä kuussa.

Käyttäjä kirjoittanut 20.09.2022 klo 18:06

Olen tehnyt kalakeittoa ja syönyt tänään. Katsoin tvstä huvila ja huussi ohjelman. Nyt on ilta, ja pitää keksiä mitä tekee loppu illan.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 20.09.2022 klo 21:16

Tuo viimeinen virkkeesi kertoo ihmisten elämän ytimen. Mitä tehdä kun tulee ilta.

Käyttäjä kirjoittanut 21.09.2022 klo 13:44

Soitin aamulla Ankkuriin ja kävin päivällä hakemassa ruokakassin. Matka oli rasittava mutta istuin aina välillä rullaattorini päällä. Pitäisi vielä käydä kaupassa hakemassa maitoa ja leipää, saapa nähdä menenkö tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 21.09.2022 klo 18:22

Sain idean laittaa loput rahani tavoitetililleni. Ja nyt olen ilman rahaa perjantaihin asti, tosin en tiedosta, mihin tarvitsisin rahaa ennen perjantaita.

Kävin kaupassa ostin maitoa, jaffaa, ja leipää, sitten menin R-kioskille ja ostin tupakkaa ja sytyttimen. Myöhästyin bussista joten lähdin ulos tupakalle. Tulin ajoissa seuraavaan bussi vuoroon sisälle, ja tulin bussilla kotiin. Poltin vielä yhden tupakan pihalla, koska meidän talossa ei saa tupakoida sisällä. Tulin sisälle. Ja join jaffaa. Laitoin radion auki ja kuuntelin suomi rap kanavaa. Annoin ajan kulua. Kävin myöhemmin ulkona tupakalla, ja tulin sisään.

Minulla on lievä nuha ollut jo useamman päivän, tänään se kääntyi pahaksi ja jouduin lääkitsemään sitä viks nenäsumuttimella, ennenkuin helpotti nenän vuotaminen vähän.

Käyttäjä kirjoittanut 22.09.2022 klo 10:02

Mietin elämän mysteeriä, kuinka olen tehnyt oikeita ratkaisuja, ja kuinka olen tehnyt ihan vääriä ratkaisuja. Ajattelin että voin säästää vähän rahaa, kun tulee torstai voin laittaa loput rahat tavoitetililleni. Perjantaisin saan viikon ruokarahat. joilla ostan kaiken minkä haluan.

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2022 klo 14:20

Tänään aamusta naapureita kohtasi jonkinlainen ärtymys ja sitä selviteltiin poliisin ja ambulanssin voimalla, lopulta veivät rouvan mukanansa, ja herra jäi juttelemaan poliisien kanssa. Myöhemmin tarvittiin lukkoseppää kun naapurien talon roskakatoksen ovi ei toiminut, ja siitä myöhemmin siivottiin pihaa.

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2022 klo 12:19

Ulkona paistaa aurinko. Olen käynyt ulkona tupakalla, ja törmännyt naapureihin. Kukaan ei ole viitannut eilisiin tapahtumiin. Meinasin kysyä naapureiden lapsilta mitä äidille kuuluu, mutta sain suuni kiinni ennen sitä. Kuvittelin hänet jorviin psykiatriselle osastolle.

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2022 klo 19:52

Eilen olin myöhään liikenteessä ja odotellessani bussia. Eräänlainen huumehörhö liittyi seuraani odottelemaan bussia. Pelkäsin kokoajan että hän tulee väkivaltaiseksi, ja lyö minua. Tänään kun menin bussilla samaan bussiin tuli 2 keski-ikäistä juoppoa naista, jotka haisivat viinalle parin metrin päähän. Kaikkea sitä kokee kun matkustaa bussilla.

Kävin ulkona tupakalla ja samaan hissiin tuli nainen koiransa kanssa, oli ottanut varmaan vähän olutta. Koira ei meinannut lähteä hissistä ulos.

Ei se ihme ole jos ihmiset ovat tuollaisia hiprakassa ja humalassa, vaikka ovat ihan mukavia. Ja nythän on viikonloppukin.

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2022 klo 12:18

Maanantaina 26 päivä. Olen odottanut soittoa koko aamupäivän ja soitin sitten psyk.poli´lle, ja sain tietää että minulla onkin soittoaika vasta iltapäivällä. Ai, että otti pannuun, eikä edes aamukahvi ollut erityisen hyvää. Olisin lähtenyt kauppaan jo aamupäivällä jos olisin tuon tiennyt. Nyt joudun sen sijaan odottamaan iltapäivään asti. 😂👯

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2022 klo 14:30

Pesen pyykkiä pesulassa. Ja koetan ymmärtää miten minua on helppoa huijata.