Yllätyn kuinka paljon asiaa löytyy samaistumisesta ja suvaitsevaisuudesta, ja kuinka usein olen pohtinut sitä miten seura tekee kaltaisekseen. Yksinäisyydessäni en tietysti voisi edes kuvitella samaistuvan ja suvaitsevani muita, mutta somessa olen jo muiden vaikutuksille altiina. Minulla on tapanani laittaa muutamia puhuttelevia huomautuksia someen, mutta usein henkilöt vain tykkäävät näistä. Täällä minä kirjoittelen omia mielipiteitäni ajatuksistani, joskus joku kommentoi jotain vain esille ottamaani juttua. Näistä tulee pakostakin minun mielenkiintoani liikuttavia asioita, joita pohdin mielenkiinnolla. 😂
Miksi alati kirjoittelen henkilökohtaisista asioista?
Minusta on ajallisesti ja ajatuksellisesti oikein pohtia omia henkilökohtaisia asioitaan täällä, kuten kaikentarkoitusta. 😂
Suvaitsevaisuudessani samaistumisen mahdollisuudet ovat aika suuret, paljon suuremmat kuin mielikuvituksessani yksinäni kuvittelisin. Loogisesti ajatellen nämä mahdollisuudet ovat ajattomia, ja niitä kokee lähinnä kommenttien kautta täällä. Jos ei ole kommentteja voi kirjoittaa jostain mielensä lokeroissa väijyvistä henkilökohtaisista asiosta, kuten haavoittuvuudestaan. 😂
Inhimilliset poikkeukset haavoittuvaisuudelle löytyvät peloista, joita henkilö kantaa mukanansa usein vuosia. Minulle nuo pelot ovat kuin LUOJAN eli JUMALAN PELKOJA, ne ovat kaikenkatoavaisuuden pelkoja. Niiden lähempi tarkastelu tuo esiin esimerkiksi: Hyvätyksi tulemisen pelot, eli yksinäisyys. Miten kohtaan tuon pelon asuessani yksin? Joka päivä minun tulee muistaa, että oikeastaan halusin vuosia olla oma herrani ja valtiaani, mutta en halunnut tuntea tuota yksinäisyyttä omakseni. 😂