Tämäkin menee ohi

Tämäkin menee ohi

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 05.07.2020 klo 20:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 20:22

Muistan kuin eilisen päivän millaista oli kuin join alkoholia, ja aina oli rakastumista ja rakastelemista vaille valmis lopettamaan, mutta sitä ei koskaan tapahtunut, kunnes sain siitä tarpeekseni ja lopetin. Nyt on sama ruljanssi edessä tupakan kanssa, mutta olen sitkeä ketjupolttaja ja en tiedä milloin taas seuraavan kerran yritän lopettaa tupakoimiseni. Toivottavasti joskus onnistunkin.

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2020 klo 19:24

Päivä on ollut täynnä jännittäviä mutkia matkassa, lähitulevaisuutta silmälläpitäen. Hylkäsin taas treffipalstat, ja ajattelin etten tee mitään hätiköityjä suhteita tähän vielä. Nyt mennään näillä. Ystävillä on ollut värikästä nykypäivää. Saapa nähdä kuinka asiat järjestyvät heiltä. Itseasiassa voisin arvuutella sitä loputtomiin ihan turhaan. Ja minulla kuukautiset jatkuvat. Tänään en ole tehnyt paljoakaan, kävin kaupassa nesteellä, ja sain jonkun toisen pullopalautuskupongin, rahaa säästyi.

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2020 klo 09:27

Kohta tulee Hoitaja käymään ja siivotaan. Sen jälkeen ystäväni soittaa ja menen häntä tapaamaan( lapsuuden ystävättäreni), hän kertoo minulle. Olen yrittänyt arvuutella mitä se on, uusi asunto, lottovoitto, kissa saa pentuja, vai mitä se on. Illalla menoa.

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2020 klo 21:31

Illalla mietin yksinäni itsekseni maailmanmenoa ja ajatusta, " kartutan tulevaisuutta, mennyttä silmälläpitäen." Tulenko maailmanmenosta ja tulevaisuudenkuvastani yhtään mihinkään johtopäätökseen. Lapsuudenystäväni on löytänyt rappuset, joita kavutaan ylös! Itse en harrasta rappusien kapuamista ylös!

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 11:20

Aamu alkoi hyvin söin aamupalan ja kävin suihkussa.

Kävin nesteellä ostamassa tupakoita viimeisillä rahoillani. Mietin mitä nyt laitan leivän päälle, kuin sain ispiraation että voin syödä leipäni niin että laitan päälle makkaranpaloja joita minulla on runsaasti jääkaapissani. Mukavaa päivän jatkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 13:12

On tämäkin elämää. Monien muiden tavoin yritän elää elämääni raittiina, mutta tupakasta en pääse eroon. Monimutkaisten ajatuksellisten selityksien tähden sorryn aina uudestaan näin  tupakoimaan. En kestä visiota, joka jatkuvasti jankuttaa mee ostamaan nyt tupakkaa. 🙋😀

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 17:57

Muistaessani annoin alaikäisenä periksi kiusaukselle, joka olisi pitänyt kyetä torjumaan aikuisena henkilönä jo alaikäisenä, josta johtuvista syistä ja syy-yhteyksistä olen sairas.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 18:42

Minun piti ymmärtää ettei minun perheessäni tehty noinkaan, mutta alkaisin vain sairastamaan itseäni, kuin katsoisin peilikuvaani, jos en kyennyt noin ajattelemaan.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 20:26

Pitäisikö vielä uskoa; Ettei niiden perheessä vielä tehty noinkaan, mutta alkaisin vain sairastamaan heitä, koska en kyennyt noin ajattelemaan heistäkään.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 21:14

Jos oikein tarkkaan ajattelen, viime viikolla unohdin käydä apteekissa, ja minulta jäi yksi pillerini ottamatta, ja kuin kävin apteekissa seuraavana päivänä, joutuivat pillerini epätasapainoon kuin lääkkeitä ei tarvittukaan tasalukua, vaan niitä oli pariton määrä pakkauksessa sen jälkeen. Felodipin ratiopharm. On muuten verenpainelääke, eikä potenssilääke, tai hormoonilääke.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 21:29

Joskus kuin unohdan ottaa aamulääkkeet ajoissa aamulla, ja otan ne myöhemmin, joskus otan ne yhtäaikaa iltalääkkeiden kanssa illalla, kuin en ole aiemmin huomannut niitä ottaa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2020 klo 08:09

Aurinko paistaa heti aamusta sisään ikkunoista. Heräsin aamuauringon säteisiin. Nousin ylös, pukeuduin, kävin tupakalla(näin punkin), söin aamupalan, kävin tupakalla, jne. ym.

Ihan kivaa olla raittiina.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2020 klo 18:14

Tämäkään ei siis tarkoittanut minua henkilökohtaisesti. Erehdyin vain kuvittelemaan kaikenlaista.

Käyttäjä kirjoittanut 20.07.2020 klo 10:20

Aamu alkoi ilman tupakkaa, aamupalalla, nicotinellin voimalla. Piti mennä pesulle, mutta jokin tuntuu laittavan hanttiin. Se tuntuu olevan sukupuolestani kiinni etten pääse pesulle.

Käyttäjä kirjoittanut 20.07.2020 klo 12:35

Mietin eilen koulun jättämistä kesken ihan tosissani, voisin täyttää päiväni muulla tavalla ja jatkaa eläkkeellä oloani kaikessa rauhassa. Ei minun ole pakko jatkaa kouluani.

Käyttäjä kirjoittanut 20.07.2020 klo 14:13

Laitan makkarasoppaa itselleni.