Tämäkin menee ohi

Tämäkin menee ohi

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 05.07.2020 klo 20:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 20:22

Muistan kuin eilisen päivän millaista oli kuin join alkoholia, ja aina oli rakastumista ja rakastelemista vaille valmis lopettamaan, mutta sitä ei koskaan tapahtunut, kunnes sain siitä tarpeekseni ja lopetin. Nyt on sama ruljanssi edessä tupakan kanssa, mutta olen sitkeä ketjupolttaja ja en tiedä milloin taas seuraavan kerran yritän lopettaa tupakoimiseni. Toivottavasti joskus onnistunkin.

Käyttäjä kirjoittanut 20.07.2020 klo 21:41

Kuin Humalatila nousee noin suureksi että kaikki alkaa keikkumaan ja kieppumaan tietää että kohta tulee oksennus. Ja sitä pitää parannella myöhemmin juomalla varovaisemmin lisää, koska silloin ei ole ottanut noin varovaisesti, kuin olisi pitänyt käsittää juoda aiemmin.

Näinkö se piti ottaa, ja olla?

Käyttäjä kirjoittanut 21.07.2020 klo 07:12

Illalla tuli olo, että jokin murhaa minut jos nukahdan yöuneen, meni aika myöhään ennenkuin sain unen päästä kiinni. Näin vain mielikuvia useammin väkivaltaisia, jossa toisissa oli kyse siitä olinko ottanut alkoholia oikein. Niitä tulee stressistä minulle, ne ovat hulluuteni oireita.

Käyttäjä kirjoittanut 21.07.2020 klo 08:37

Minun piti mennä tänään pesemään mattoja, mutta se taitaa peruuntua, kuin olen niin väsynyt, ja ovat luvanneet sadetta ja ukkosta.

Käyttäjä kirjoittanut 22.07.2020 klo 11:48

Tänään pitää mennä kauppaan, kuin rahat tulevat.