Tämäkin menee ohi

Tämäkin menee ohi

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 05.07.2020 klo 20:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 20:22

Muistan kuin eilisen päivän millaista oli kuin join alkoholia, ja aina oli rakastumista ja rakastelemista vaille valmis lopettamaan, mutta sitä ei koskaan tapahtunut, kunnes sain siitä tarpeekseni ja lopetin. Nyt on sama ruljanssi edessä tupakan kanssa, mutta olen sitkeä ketjupolttaja ja en tiedä milloin taas seuraavan kerran yritän lopettaa tupakoimiseni. Toivottavasti joskus onnistunkin.

Käyttäjä kirjoittanut 12.07.2020 klo 05:59

Aloin taas polttamaan tupakkaa. Ja ottamaan alkoholia.

Käyttäjä kirjoittanut 12.07.2020 klo 13:14

Miksi?

Käyttäjä kirjoittanut 12.07.2020 klo 15:24

keskustelua kirjoitti:
Miksi?

Koen elämän niin paremmin, Minulla on mahdollisuudet kaikkeen, mutta ei mihinkään orgasmiin.

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2020 klo 10:17

Paluu arkeen, nyt on pyykkipäivä ja mattopyykkipäivä. Siinä välissä pitää käydä kaupassa ostamassa mäntysaippuaa. Mattopyykille pääsen ystäväni kyydillä ja hän hakee minut pois myös myöhemmin. Saa nähdä jaksanko illalla vielä lähteä liikkeelle. Mukavaa päivää kaikille.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 13.07.2020 klo 11:27

Tervetuloa takaisin, ja mukavaa mattopyykkipäivää! 😊

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2020 klo 15:39

soroppi kirjoitti:
Tervetuloa takaisin, ja mukavaa mattopyykkipäivää! 😊

Lopulta muutin mattopyykkipäivän huomiseksi, koska tänään satoi aika rankasti vettä. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2020 klo 16:37

Miehet ovat aina ennalta arvaamattomia. En tiedosta miehen haluja etukäteen, vaikka hän ne kertoisi. 😁💓💋

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2020 klo 16:42

😁💓💋 Sääli että olen noin huono syömään, etten pidä sitä mahdollisena, vain tulee ulos.

Käyttäjä kirjoittanut 14.07.2020 klo 04:27

Kaikenkaikkiaan yö menee valvoessa. En pidä ollenkaan mahdollisena saada orgasmia, joten juovun hiljalleen kohden lamaannusta. 😁💓💋

Minun piti kokeilla olla selvinpäin pari päivää, kunnes saisin siivottua, ja mattopyykin pestyä, mutta luontoni laittoi hanttiin siinä asiassa.  😁💓💋

Ehkä kaikkinainen siivous tulee silti tehtyä. 😆😫💓💋

Käyttäjä kirjoittanut 14.07.2020 klo 17:57

Kävin pesemässä mattoja, matonpesupaikalla. Sain 2 puhdasta mattoa aikasiksi, jotka nyt kuivuuvat parvekkeella. 😁💓💋

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2020 klo 15:36

Siivosin kylpyhuoneen tänään ja kävin kaupassa ja postissa, tuli ilmoitus että postipaketin voi noutaa. Minulla meni koko päivä siihen että yritin ymmärtää miksi ei tililleni ollut tullut rahaa niinkuin joka maanantai, keskiviikko ja perjantai tulee 30 € jolla minun pitää ostaa kaikki mitä tarvitsen. Lopulta se tuli.

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2020 klo 19:42

Onhan ollut härslinkiä meidän talossa tänään, kuin naapureita lähtee lomille, naapureita muuttaa, ja kokoajan on jotain mikä laittaa miettimään naapureita taas uudestaan.

Sain yhdeltä ystävältäni ruokakassin, kuin hän oli saanut liikaa ruokaapua. Se tuli tarpeeseen, yritin tänään itse saada ruokaapua, mutta epäonnistuin.  😁💓💋

Helikoptereita on taas liikkeellä, ne pitävät kovaa ääntä lentäessään ylitsemme. Samoin kuin hälytysajoneuvot joita menee ohitsemme. Ja lentokoneet mennessään lentokentälle.  💋💋

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2020 klo 21:35

Yritin katsoa TVstä rikosohjelmaa, ja elokuvaa salakuljettaja, mutta todellisuus iski kiinni keskittymiseeni ja minun oli suljettava TV, ja lähdettävä tupakalle, jossa huomioin asioita vähän erillä tavalla.

On se niin väärin etten päässyt saunaan tänään kuin minulla alkoi kuukautiset, ja nyt pitäisi mennä suihkuun vielä ja pestä hiukset. Hitot haluan ajatella että naapurissa tapahtuu outoja. En taida olla ihan terve psyykkeeltäni, valvon liikaa yöllä.

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2020 klo 10:26

En pese tänään lattioita, kuin hoitaja tulee huomenna käymään pesemme ne, jos viitsimme. Tänään pitää käydä kaupassa hakemassa maitoa, jos viitsin. En mennyt illalla suihkuun, enkä edes aamulla käynyt suihkussa.

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2020 klo 11:02

Kävin suihkussa.

Kissani esitti vaatimuksensa saada huomiota osaksensa ja antoi periksi kuin en viitsinyt huomioida häntä. Pitää laittaa hänelle ruokaa kuppiin.