Tämäkin menee ohi

Tämäkin menee ohi

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 05.07.2020 klo 20:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 20:22

Muistan kuin eilisen päivän millaista oli kuin join alkoholia, ja aina oli rakastumista ja rakastelemista vaille valmis lopettamaan, mutta sitä ei koskaan tapahtunut, kunnes sain siitä tarpeekseni ja lopetin. Nyt on sama ruljanssi edessä tupakan kanssa, mutta olen sitkeä ketjupolttaja ja en tiedä milloin taas seuraavan kerran yritän lopettaa tupakoimiseni. Toivottavasti joskus onnistunkin.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2020 klo 13:57

How could this go into the lives of others again? 😁🍓

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2020 klo 14:24

Voisinkohan saada tuon ajatuksen hiljaiseksi, vaikka olisi kyse siitä saanko orgasmin?

I wonder if I could make that thought quiet, even if it was about getting an orgasm?

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2020 klo 16:20

Voisinko saada tuon orgasmin riippumatta muista ihmisistä, ja heidän tahdostansa?

Could I have that orgasm regardless of other people, and their will?

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2020 klo 17:41

Kesäloma vielä neljä viikkoa.  Summer vacation for another four weeks.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2020 klo 18:46

Mukavaa päivää kaikille ja nauttikaa kesästä. Minä en tiedä miksi olen taas jämähtänyt tähän netin ääreen kiinni niin etten meinaa millään päästää irti. Ulkona on kaunis kesä päivä ja istun sisällä ja kirjoittelen juttujani. Sen sijaa että kirmaisin ulos rannalle nauttimaan kesästä.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2020 klo 15:06

Lopetin taas tupakan polton. Olen ollut päivän ilman tupakkaa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2020 klo 19:50

Onneksi minulla on kaksiossani 46 m2 tilaa...

Silti välillä on tunne ettei ole tilaa tarpeeksi liikkua...

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2020 klo 10:19

Ajattelenko miehiä yhtään, "HappyPancake-miehiä," keitä muita miehiä ajattelen?

Ajattelenko naisia yhtään, keitä naisia ajattelen, ja miksi? Unohdinko koko asian?

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2020 klo 13:58

Kävin kaupassa ja apteekissa. Ostin kassillisen kankaita eurokankaasta (ale 5€) ja tulin kotiin bussilla. Nyt voisin alkaa ompelemaan, kuin minulla on kankaita. Havittelen kesämekkoa, jota voisin käyttää kuumina päivinä, tuleekohan niitä vielä tänä kesänä.

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2020 klo 17:19

Tulisipa jo posti. Minulle piti tulla nimitarroja postissa, ja lasku. Saisi jo tulla se posti.

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2020 klo 08:49

...miten lienee järjestyy asia...

...saanko nimilaput vaiko en...

...tuleeko seksiä päälle...

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2020 klo 09:30

Sain tehtyä kesämekon ompelemalla. Tuli vähän löysä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2020 klo 16:12

Ei elämä ole vielä ohitse mennyttä aikaa, vielä ehdin saada siitä kiinni.

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2020 klo 21:24

Menen illalla nukkumaan ja herään aamulla.

Miten päädyn tekoihin joita saatan katua? Alkoholin ottamiseen tai tupakoiden polttamiseen. Huomaan viettielämäni epätasapainoisuuden vaikuttavan asiaan, kuvittelen parantavani oman viettielämäni epätasapainoisuuden, ja korvaavani viettielämäni kemiallisella valmisteella tai muulla valmisteella, jopa niiden korvaavilla valmisteilla, kuten lääkkeillä, ja tulevani valmiiksi kohtaamaan viettielämäni epätasapainoisuudet luotettavalla tavalla valmistettuna apteekin kautta. Ymmärränkö itsekkään mitä juuri kirjoitin? En tiedä.

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2020 klo 10:59

Muistaessani ottaa lääkkeeni tiedostan ainakin sairaanhoitajien tulevan siitä syystä tyytyväisiksi, lääkäreistä en tiedosta mitään.