Itsellä toinen korva niin lukossa ettei kuule sillä paljon mitään. Pitää käydä tänään terkussa puhdistuttamassa.
Onneksi aurinko paistaa. 🙂
Huomasin eilen että liika elämästä nautiskelu ei ole aina hyväksi. Tarkoitan sitä että siihen hedoniaan hukkuu jos sitä alkaa liikaa harrastamaan.
Minulla eilen jauhoi koko päivän se im-kasetti, mutta nyt ei ainakaan niin paljon.
Välillä tulee sellaisia impulsiivisia oloja että nyt pitäisi tehdä se. Mutta pystyn kuitenkin hallitsemaan itseni.
Usein olen ajatellut sitä mitä Martti Luther sanoi aikanaan että: tässä seison enkä muuta voi. Siis se että ihminen on heitetty tähän soppaan ja on vain mentävä eteenpäin ja todettava että tällaista tämä elämä nyt sitten on.
Me ihmiset ollaan vain pieniä olioita tässä suunnattomassa maailmankaikkeudessa, se on selvä juttu.
Elämä on siitä kummallista että kun tekee jotain niin haluaisi aina tehdä jotain muuta. Ja kun on jossain niin haluaisi aina olla jossain muualla.
Loppuun: Joka päivä minulla ainakin jossain vaiheessa on im-ajatuksia. Mutta mitään aikeita ei ole niitä toteuttaa. Se on ainakin positiivista.