Moi
Uimahalli on kiinni 🤔
Me ihmiset ei olla irti luonnosta ja eläimistä se on harhaa jota ei tieteellisesti voi todistaa. Toisinaan käsitän edellisen...toisinaan en.
Jos ajatellaan avaruutta jossa on todella pitkiä välimatkoja planeetoilla, tähdillä, galakseilla...se tyhjä tila edellä mainittujen kappaleiden välissä ei tavallaan ole "tyhjää" vaan energiaa...sen kertovat tähtitieteilijätkin. Jos tyhjäntilan-energiaa ei olisi maailmankaikkeus luhistuisi.
Sitte jos ajatellaan ihmisiä, eläimiä, puita, kasveja maapallolla välimatkat ovat pajon lyhempiä kuin avaruudessa ja meidän "tyhjätila" maapallolla on nimeltään ilmakehä. Ilmakin on atomeita eli energiaa. Ilma on tiheämpää kuin ei-ilmakehä. Luulen että kaikki ilmakehässä asuvat ovat jotenkin yhteydessä toisiinsa? Jos ei muuten niin ilmaston muutos uhan kautta...
Luulen myös että ne ihmiset jotka eivät käsitä olevansa yhteydessä kaikkiin maapallolla eläviin olentoihin voivat tehdä suuria virheitä koska he eivät käsitä olevansa vastuussa koko maapallosta. Sillä jos ihminen käsittäisi yhteyteytensä/vastuunsa ei hän toimisi näin kuin...meinasin kirjoittaa kuin he...mutta itse söin tänään jauhelihaa niin en voi sättiä muita.
ihminen jolla on ns. korkeatietoisuus elää kaikista eläväisistä törkyisimmin?Onko ihmisen tietoisuus korkea kun se tuhoaa "oman pesänsä" ahneudella, sodilla, riistämällä.
Eikä tietoisuudessa olisi tapahduttava jotai aika nopeesti jottei koko planeetta tuhoudu? Yritän aloittaa itsestäni muutoksen...