Mietin joskus ihan vakavasti minkä arvoista tämä elämä on? Luulen että minulla on ollut elämän aikana jo monta pohja kosketusta.
Tänään menen tapaamaan kavereita. Eli sosiaalisia tilanteita tulossa. Olen ollut viime aikoina aika paljon yksin. Pystyn olemaan pitkiäkin aikoja yksin, joka on tietenkin hyvä näin korona-aikana.
Luulen että elämässä täytyy olla aina jokin asia minkä vuoksi elää.
Menneisyydessä on todella ahdistavia asioita. Ne tulevat uniin. En vaan ymmärrä sitä miten jotkut voi olla niin julmia?
Olen kuin pujottelija joka yrittää väistää elämän vaikeudet. Vaikka välillä tuntuu että vaikeuksia olisi paljon, niin silti tässä jotenkin on pärjännyt. Toivon vaan koko sydämmestäni että minulle ei tule koronaa. Mutta maailma on julma paikka.
Kun olen käynyt kavereita tapaamassa niin olen kyllä yksin koko loppu päivän. Ehkä niin on parempi.
Jos olenkin yksin koko loppu elämän? En tiedä haittaisiko se minua...
Elämä on kyllä aikamoinen pesti. Ei tästä muuta voi sanoa. Luulen että kyse on vain selviytymisestä. Pitää rukoilla Jumalaa että hän säästäisi minut hirveiltä vaivoilta.
Joskus tulee sellaisia äijämäisiä puuskia, että mitä jos joisin. Ne ovat vaarallisia puuskia.
Yritän elää järkevästi kuitenkin.
Minulla on ollut tässä vähän fyysisiä vaivoja. Mutta yritän välttää lääkärissä käynnin.
Ja vielä viimeinen kysymys: Saako ihminen tehdä elämällään mitä lystää vai onko hän vastuussa siitä jollekin korkeammalle?
Ihminen on vapaa, jos hän saa tehdä sille mitä lystää. Mutta toisaalta filosofiassakin painotetaan että ihmisen tärkein tehtävä on yrittää elää hyvää elämää. Joten hänen ei kannata tehdä sillä mitä lystää...