Kiitos TuskinKoskaanEhjä viestistä!
Mutta kun musta tuntuu että kuoleman jälkeen ei pääse mihinkään. Mutta samalla ryssin tätä elämää niin hirveästi. Olen hakenut paljon opiskelemaan, mutta en pääse mihinkään sisään. Tuntuu koko elämä on vain kuoleman lykkäämistä ja sitten se lopulta tulee ja tulee tyhjyys. En halua sitä. En tiedä minkä takia tänne synnytään, mutta en halua kuolla. Vaikka kaikki mun ajatukset päivästä toiseen onkin im-ajatuksia.
Miten olenkaan joutunut tällaiseen tilaan. Tämä on varmaan meidän ainut elämä, enkä saa mitään aikaiseksi. Ja koko ajan tulee vuosia lisää. Nyt jo 30 v. Tuntuu että kaikki on ollut vain paskaa. Koko elämä. Pelkkää kärsimystä. Mutta lopullinen luuseri teko olisi itsemurha.
Olen vuosia taistellut fyysisten kipujenkin kanssa. Joka päivä sattuu. Ja sitten on vielä im-ajatukset. En pysty käsittämään minkä takia elämä on mennyt näin perseelleen.
Ainut mitä voi on elää. Siihen meidät ihmiset on tarkoitettu. Mutta minkä hemmetin takia koko ajan im-ajatukset tulee mieleen? En ymmärrä että ensin olin äitini kohdussa ja sitten synnyin. Sitä ennen en ollut missään. Ja sitten kun kuolema tulee niin ei ole enää missään. Kahden tyhjyyden välissä tässä ollaan.
Mitä se Jumalakaan välittää. Aikamoinen sadisti kun on laittanut ihmisen näin kärsimään. Ja kuitenkin sitten pitäisi uskoa että elämällä on jokin tarkoitus. Ja sitten pääsisi johonkin taivaaseen leijumaan.
Olen vain niin pyörällä päästä tämän elämän takia. Että pitääkö tässä nyt elää kaiken murheen keskellä? Kun ei saa töitä eikä pääse opiskelemaan. Mitä helvettiä tässä nyt pitäisi tehdä???