Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2019 klo 12:54

Tuli motivistista ajatus:

H u o m a s i n,   e t t ä   v o i n   v a l i t a.

J  o  s  k  u  s    v  o  i  n    v  a  l  i  t  a     t  o  i  s  e  n    a  s  e  n  t  e  e  n .

 

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.12.2019 klo 13:14

En ole pariin päiväään ollut yhteydessä äitiini tai sisareeni. Ajattelin kohta yrittää soittaa heille.  En tiedä, onko mun ollut parempi olla näin. Ainakaan ei ole tarvinut soittaa päivystykseen. Kai sekin on ollut mun tilassa paljon!

Eilen tapasin fyssarin. Mua aina hetkittäin ahdisti, kovastikin. Mutta ajattelin siinä maatessani, ja muuten, että on riittävästi aikaa rauhoittua ilman kesken tapaamisen otettuja lääkkeitä. Ennen kuin on mentävä seuraavaan paikkaan. Kävin nimittäin hierottavana illalla. Ja se taisi auttaa niin hyvin, ettei päätä ole juurikaan särkenyt tänään. Menen vielä käymään ensi viikolla. Jos se ei poista päänsärkyä tältä erää, on mentävä lääkäriin, ohjeisti hieroja.

Kuuntelen Jouluradiota netin kautta. Tällä hetkellä Jazz-versiota. Voisinpa leipoa pipareita... Menisinkö käymään kaupassa ostamassa taikinaa? Sen voisinkin tehdä 🙂 Olonihan on vallan hyvä! En taidakaan soittaa vielä äidille...

 

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2019 klo 18:40

Kivaa JP että olet taas kunnossa, toivottavasti se kestää pitempään kuin aikaisemmin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.12.2019 klo 22:43

Haluan käyttää nyt omasta jälkikasvustani nimitystä lapsi. Aiemmin olen täällä kirjoittanut ajatuksistani tyttöäni kohtaan. Ehkä tämä äiti/k-keskustelu on jotenkin vaikuttanut ajatuksiiini omaa lastanikin kohtaan. Minulla on lapsi, olen lapselleni äiti, mutta nyt en ole valmis kutsumaan äitiäni äidiksi. No, näillä mennään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.12.2019 klo 08:15

Pikemiten kirjoitti:
Kivaa JP että olet taas kunnossa, toivottavasti se kestää pitempään kuin aikaisemmin.

Hei, Pikemiten... En sanoisi olevani kunnossa, mutta voin kai tällä hetkellä vähän paremmin. En tiedä, kuinka kauan... Ja jo nyt tuntuu, että torni alkaa huojua uhkaavasti...

 

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2019 klo 13:08

Jardin Prive  kirjoitti:

Hei, Pikemiten... En sanoisi olevani kunnossa, mutta voin kai tällä hetkellä vähän paremmin. En tiedä, kuinka kauan... Ja jo nyt tuntuu, että torni alkaa huojua uhkaavasti...

 

Pönkitä sitä tornia vähän, muista nyt on nyt eikä perustukset katoa tuulesta. Tämä elämä on aina tässä ja nyt. Voimia vointiin...  etätsemppiä täältä 👍

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2019 klo 16:14

Hei JP. Pelaatko sinä shakkia! Kuin tornisi on kohta poissa pelistä! Uskoisin sinulla olevan suurempia edellytyksiä pelisi suhteen! Tulee mielenyhtymä prinsessa sadusta! Konstit ovat monet kuin satukirjallisuus! Minulla on satukirja kirjahyllyssäni, luen sitä aika ajoin!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.12.2019 klo 18:21

... Jos niitä perustuksia ei ole... tai ovat heikot...

Tämä päivä on ollut ihan ok. Mutta nyt alan väsyä. Se tuo masennuksen taas liki. Selviän vielä soittamatta päivystykseen.

Huomenna on ihan vapaapäivä. Pitää tosin käydä kaupoilla ostamassa ruokaa - tai ainakin vihanneksia ja hedelmiä. Marjojakin tekisi mieli.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.12.2019 klo 09:09

Tulee mieleen se peli, jossa puupalikka-tornista poistetaan paloja vuorotellen. Ja se joka romauttaa tornin, häviää. Mitä alempaa paloja lähtee, sitä kiikkerämmäksi torni käy. Silloin ylempääkin otettu pala voi romauttaa kasan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.12.2019 klo 15:11

Olen siivonnut kodin. On siltä osin valmista joulun tulla. Tiskejä on kuitenkin paljon. Menen varmaan kohta laittamaan yhden satsin likoamaa.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 17.12.2019 klo 15:24

Siinä pelissä on se kiva puoli, että romahtaneen tornin voi aina rakentaa uudestaan 🙂

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.12.2019 klo 19:39

🙂

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2019 klo 10:27

Mun meni eilen joulu uusiin puihin... auto pyörähti käsistä kaiteen päälle. Ei sattunut kellekään meistä mitään, mutta auto nyt korjauksessa. Olin kurssikaverin ja hänen tyttöjensä kanssa menossa konserttiin. Poliisi sanoi, että onneksi olitte täällä Suomessa, Venäjällä kaiteen alku on korkeammalla, olisi kaide mennyt autosta sisään.😱 tytöt takapenkillä. Onneksi osaan kävellä, ja jokainen meistä selvis säikäyksellä. Pääsi hätähuuto Taivaan Isä auta!!!!! ja auto pysähty kaiteen päälle, hitto kun säikähdin 😰

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.12.2019 klo 12:02

Huh! Jo alustasi ajattelin, että jotain pahaa on sattunut... Onneksi teille kenellekään ei käynyt mitään! Turvallinen auto sinulla... Eilen tosiaan ainakin täällä oli tosi kehno keli ajaa. Mekin olimme liikenteessä... Saitteko apua kuinka nopeasti?

En taas osaa kirjoittaa. Haluaisin kertoa jotein, mutta mitä...? Joulu saisi jo kotiin tulla, mutta miehellä on vielä joulustressiä lahjojen hankinnan  muodossa. Pitää auttaa häntä siinä tänään. Mulla itselläni on iltapäivällä hieronta. Ei ole päätä särkenyt edellisviikkoisen ajan jälkeen, mutta olen tästä ajasta kuitenkin pitänyt kiinni. Jos se estäisi myös joulustressiä ja -päänsärkyä.

Lumi on maassa.

Ostin eilen leivontasetin ja vichyä jouluksi. Vähän kaikkea pientä muutakin. Kävin katsomassa pankkitiliäni, sain maksettua yhden laskun, vaikka pelkäsin sen maksun myöhästyvän. Laskeskelin sitten vielä Kelan sivuilla, että voi olla, että saan toimeentulotukea tammikuussa. Tammikuun tulot tulevat olemaan niin suuret... Saan tehtyä hakemuksen kuitenkin vasta ensi vuoden puolella.

Nyt mua jo väsyttää, mutta kohta lähdetään miehen kanssa asioille. Ehkä piristyn hänen seurassaan?

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2019 klo 13:11

Jardin Prive kirjoitti:
Huh! Jo alustasi ajattelin, että jotain pahaa on sattunut... Onneksi teille kenellekään ei käynyt mitään! Turvallinen auto sinulla... Eilen tosiaan ainakin täällä oli tosi kehno keli ajaa. Mekin olimme liikenteessä... Saitteko apua kuinka nopeasti?

En taas osaa kirjoittaa. Haluaisin kertoa jotein, mutta mitä...? Joulu saisi jo kotiin tulla, mutta miehellä on vielä joulustressiä lahjojen hankinnan  muodossa. Pitää auttaa häntä siinä tänään. Mulla itselläni on iltapäivällä hieronta. Ei ole päätä särkenyt edellisviikkoisen ajan jälkeen, mutta olen tästä ajasta kuitenkin pitänyt kiinni. Jos se estäisi myös joulustressiä ja -päänsärkyä.

Lumi on maassa.

Ostin eilen leivontasetin ja vichyä jouluksi. Vähän kaikkea pientä muutakin. Kävin katsomassa pankkitiliäni, sain maksettua yhden laskun, vaikka pelkäsin sen maksun myöhästyvän. Laskeskelin sitten vielä Kelan sivuilla, että voi olla, että saan toimeentulotukea tammikuussa. Tammikuun tulot tulevat olemaan niin suuret... Saan tehtyä hakemuksen kuitenkin vasta ensi vuoden puolella.

Nyt mua jo väsyttää, mutta kohta lähdetään miehen kanssa asioille. Ehkä piristyn hänen seurassaan?

 

 

Auto on pieni sininen kirppu kooltaan. Tuuria , että just tapahtumahetkellä ei tullut autoa kummastakaan suunnasta, mutta heti kohta alko tulla. Kaksi ensimmäistä pysähty ja tuli katsomaan mikä tilanne. Yks lopuksi jätti huomioliivi takkinsa, kun räntää roiski taivaalta mikä märkää, piti jatkaa matka. Täytyy jostain löytää joku yhteistieto siihen firmaan mikä takissa oli merkki, ja laittaa menemään. Katuvaloa oli siinä kohdalla, oli lähellä seuraavaa risteystä. Hiukan ihmeelliseltä näytti miten se perä pysty nousemaan sen kaiteen päälle.

Vähään aikaan ei tee mieli ajella mihinkään, enkä sen puoleen pystykään...

 

Tuo mitä kirjoitit, tästä ajasta kiinni pitäminen, se estää vajoamasta. Hyvä kuulla, että teillä joulu tulla jollottaa omalla painollaan, koitetan nauttia niillä eväillä mitä on.