Jardin Prive kirjoitti:
Huh! Jo alustasi ajattelin, että jotain pahaa on sattunut... Onneksi teille kenellekään ei käynyt mitään! Turvallinen auto sinulla... Eilen tosiaan ainakin täällä oli tosi kehno keli ajaa. Mekin olimme liikenteessä... Saitteko apua kuinka nopeasti?
En taas osaa kirjoittaa. Haluaisin kertoa jotein, mutta mitä...? Joulu saisi jo kotiin tulla, mutta miehellä on vielä joulustressiä lahjojen hankinnan muodossa. Pitää auttaa häntä siinä tänään. Mulla itselläni on iltapäivällä hieronta. Ei ole päätä särkenyt edellisviikkoisen ajan jälkeen, mutta olen tästä ajasta kuitenkin pitänyt kiinni. Jos se estäisi myös joulustressiä ja -päänsärkyä.
Lumi on maassa.
Ostin eilen leivontasetin ja vichyä jouluksi. Vähän kaikkea pientä muutakin. Kävin katsomassa pankkitiliäni, sain maksettua yhden laskun, vaikka pelkäsin sen maksun myöhästyvän. Laskeskelin sitten vielä Kelan sivuilla, että voi olla, että saan toimeentulotukea tammikuussa. Tammikuun tulot tulevat olemaan niin suuret... Saan tehtyä hakemuksen kuitenkin vasta ensi vuoden puolella.
Nyt mua jo väsyttää, mutta kohta lähdetään miehen kanssa asioille. Ehkä piristyn hänen seurassaan?
Auto on pieni sininen kirppu kooltaan. Tuuria , että just tapahtumahetkellä ei tullut autoa kummastakaan suunnasta, mutta heti kohta alko tulla. Kaksi ensimmäistä pysähty ja tuli katsomaan mikä tilanne. Yks lopuksi jätti huomioliivi takkinsa, kun räntää roiski taivaalta mikä märkää, piti jatkaa matka. Täytyy jostain löytää joku yhteistieto siihen firmaan mikä takissa oli merkki, ja laittaa menemään. Katuvaloa oli siinä kohdalla, oli lähellä seuraavaa risteystä. Hiukan ihmeelliseltä näytti miten se perä pysty nousemaan sen kaiteen päälle.
Vähään aikaan ei tee mieli ajella mihinkään, enkä sen puoleen pystykään...
Tuo mitä kirjoitit, tästä ajasta kiinni pitäminen, se estää vajoamasta. Hyvä kuulla, että teillä joulu tulla jollottaa omalla painollaan, koitetan nauttia niillä eväillä mitä on.