Hei, Pikemiten. Onko viikonloppu auttanut mielessäsi olevien asioiden järjestelyssä? Oletko tehnyt jotain nyt lauantaina?
Saloka, lapset aiheuttavat välillä - joskus useinkin - huolta. Varsinkin, jos itsekin voi huonosti ja kokee, ettei voi vaikuttaa riittävästi lapsensa vointiin, ettei voi ja osaa auttaa... Kirjoitanko ihan hulluja? Ehkä. Mutta kyllä minäkin olen tytöstäni jonkin verran huolissani, vaikka en tiedäkään mitään hälyttävää.
Mua ahdistaa nyt. Otin siihen lääkettä. Mietin, alanko taas muuttua itsetuhoiseksi...?
En ole valmis lähtemään sairaalaan. Kuulostelen, olisiko sekin kuitenkin tarpeen. En halua.
Olen kotona yksin. Vähän mua pelottaa. Mua pelottaa ehkä eniten nyt se, paheneeko ahdistus kuinkakin paljon. Otin juuri lääkettä, Truksalia, lievittämään oloa. Sitä lääkettä, jota lääkäri kirjoitti loppukesästä mun sairaalassa olessani, kun olin alkanut huutaa hoitajalle. Hoitaja silloin vain luki mantraansa, ettei tiennyt, miten auttaa mua. Ilmoitin silloin, että voisi sitten kysyä joltain muulta. Ymmärsi lopulta ja kysyi apua lääkäriltä, joka ainakin yritti auttaa. Olen tuota lääkettä ottanut aina silloin tällöin. Haluaisin ottaa sitä nyt yliannostuksen.
Taidan voida vähän huonosti?