Kiitos, Saloka, kun kysyit! Jaksoin koko päivän ihan hyvin. Yllätyin ihan itsekin.
Soitin illalla psykiatrian päivystykseen. Ajattelen niin itsetuhoisia, eikä se ahdista mua oikeastaan lainkaan. Se hämmentää. Ja kun mulla on selkeästi se ajatus, että tulen kuolemaan jossakin vaiheessa ennenaikaisesti. Olen miettinyt, voiko ajatukseni olla tällä hetkellä jotenkin psykoottinen. Psykoosiahan ei itse kai pitäisi tunnistaa (Tietääkö joku tästä asiasta?) Mutta koen että havainnoin itseäni ja reagoin jonkinlaiseen outouteen. Ehkä tarkkailen itseäni kuin ulkopuolelta.
Tein eilen sosetta pakkaseen. Se olisi ollut oikeastaan tämän päivän projekti, mutta päätin tehdä sen ennen mahdollista sairaalaan joutumista. Mulla oli luumuja. Keitin sen soseeksi, mutta se oli ihan keittoa. Lisäsin seokseen reilusti sekäö sokeria ja että valkoista Melatinia. Lopputulos oli oikein mukava!
Olen varautunut siihen, että jään osastolle. Onko silloin diagnoosina itsetuhoisuus vai mikä, en tiedä... Mutta aivan samoin voi olla, että palaan kotiin.
Puhuin illala miehelle olostani, että menen käymään arviossa. Tunnen pettäväni hänet. Mutta hän sanoi, ettei siihen pelkoon ole mitään syytä. Vähän helpotti, mutta kyllä se silti siltä edelleen tuntuu.
Kohta on käytävä vaihtamaan vaatteita. Pestävä hampaat. Päätä särkee, ja siihen olen ottanut lääkettä.
Mua väsyttää.
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 5 vuotta, 2 kuukautta sitten. Syy: korjaus