Hei, Pikemiten! Haittaako sun opintoja, että olet aulassa töissä? Vai kuuluuko se opintoihisi?
Mun nukkumiset vaihtelee. Viime yönä olisin saanut nukkua kellon ympäri. Otin illalla kaikki yöksi kirjoitetut lääkkeet, melatoniinit ja Tenoxit, mutta silti yö oli tosi katkonainen. Tunnen itseni edelleen väsyneeksi. Ja varmaan sitä tulen olemaan koko päivän. Ja vielä väsyneempi, jos ahdistus nousee, ja tarvitsen tarvittavaa, Truxalia. Nyt tuntuu oikeastaan siltä, että voisin väsymykseltäni oksentaa.
En voi mennä nukkumaan, kun mulla on hoitajan tapaaminen iltapäivällä.
Sain kaksi kerää lankaa, kun hain tilaukseni postista. Kauniit värit. Niistä toista ei olisi enää saanut muualta kuin tuosta yhdestä liikkeestä. Varsinkin, kun tuo toinen lanka on poistuva väri.
Tilasin lääkkeitä apteekista. Chattasin farmaseutin kanssa pitkään, ja sain sitten tehtyä ensimmäisen netti-tilaukseni tehtyä. Kotiin kuljetus ei maksa mitään! Toivottavasti toimitusaika sopii. Muuten ovat noudettavissa lähimmästä postin toimipisteestä, mikä sekään ei ole kovin kaukana. Hyvää palvelua!
Hitto, kun mua väsyttää... 🙁
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 5 vuotta, 3 kuukautta sitten. Syy: kirjoitusvirheet