Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.04.2018 klo 00:05

Hei. ☺️❤️
Hellyyden tunteet, ☺️❤️ ja helpottuneisuuden tunteet, ☺️❤️ sekä hengellisyyden tunteet,☺️❤️ ja ymmärryksen tunteet, ☺️❤️ että ymmärtämättömyyden tunteet.
☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.04.2018 klo 08:47

Hei. ☺️❤️
Hylätyksi tulemisen tunne, ☺️❤️ Ihmeissään olo, ☺️❤️ Innostuneisuuden tunne, ☺️❤️
kaipauksen tunne, ☺️❤️ ja katumuksen tunne.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.04.2018 klo 10:01

Hei. 😍
Ajattelepa tätä. 😍
Helpottuneisuuden tunne, 😍 kaipauksen tunne, 😍 katumuksen tunne, 😍
kiihtymyksen tunteet, 😍 kyllästyneisyyden tunteet. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.04.2018 klo 14:32

Hei. 😍
Loukkaantuneisuuden tunteet, 😍 nolouden tunteet, 😍 nöyryyden tunteet, 😍
oikeudenmukaisuuden tunteet, 😍 sekä epäoikeudenmukaisuuden tunteet. 😍
Mitä tunnetta uskoa todeksi?😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.04.2018 klo 07:54

Hei. 😍
Nyt lopetan haaveilemisen. 😍 Peruutin tk.n aikani joten minun täytyy soittaa uusi aika.
En voi jättää verenpainettani ihan hoitamatta. 😍 Koska altistumiseni on fyysistä. 😍
Se on vain pituudestani kiinni, ja ehkä myös painostani nykyään. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.04.2018 klo 11:36

Hei. 😍
Päivä on alkanut mielenkiintoisesti, lopettelen avohoitojani. 😍 Sh.n pitäisi soittaa kuin
hän on saanut psykiatrin kiinni, ja kertoa milloin on lopetus-palaverini. 😍 En ole ihan
hyvässä kunnossa, mutta pärjäilen näin itsekseni. 😍 Ehkä on hyväksyttävää etten enää
halua hoitoja, tai sitten Ei. 😍 Joka tapauksessa minun on jo aika ymmärtää etten enää
tueudu hoitoon, vaikka sitä olisikin tarjolla. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.04.2018 klo 18:11

Hei. 😍
Tämä päivä meni menojaan, mitään kotitöitä en viitsinyt alkaa tekemään. 😍
Ruuaksi tein pussikeittoa, sipulikeitto luki pussin kyljessä. 😍 Olen ollut keitto
ruualla nyt yli pääsiäisen. 😍 Tuli ostettua useita pusseja keittoa. 😍
Ja yhdestä pussillisesta syö 2 päivää. 😍
Vielä ei ole tietoa milloin avohoitoni lopetus-palaveri on. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 19:06

Hei.
On tässä ehtinyt tapahtua yhtä ja toista, 😍 mutta ei se minua ole lannistanut kokonaan.
Olen miettinyt miten tämänkin tilanteen syntyminen olisi voitu välttää, mutta en ole keksinyt
mitään keinoa siihen. 😍 Olen jo epätietoisena epätoivoisena kyennyt ymmärtämään että
se liittyy henkilökohtaiseen imagooni niin etten ole kovin suosittu ihminen yleensäkään, 😍
saatipa jos siitä syystä vedän hernettä nenääni niin että räkä roiskuu kuin aivastelen. 😍
Se liittyy myös siihen etten kyennyt keskittymään toisten ihmisten ongelmiin, ja samalla
tuntemaan myötätuntoa toisten ihmisten ongelmiin, vaikka vaadin sitä toisilta ihmisiltä. 😍
Nyt olen jäänyt kaiken ulkopuolelle. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2018 klo 04:32

Heu.
Valvon yksinäni kotonani. Taidan mennä nukkumaan.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2018 klo 19:41

Hei.
tänään on ollut kumma päivä, olen ollut pihalla tupakalla ollessani todistamassa monenlaisia
todella kummallisia tilanteita, juuri kotiin tullessani huomasin yläkerran naapurin olevan 😍
pieniinpäin. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 29.04.2018 klo 09:54

Hei.
Se siitä, ulos mennessä on aina omituinen fiilis rapussa. 😍
Sisään tullessa sama juttu. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2018 klo 06:27

Hei.
Huomenna on jo toukokuu. Ei se juomalla tuu valmiiksi, mutta saattaa sen juominen vähän
vaikuttaa asiaan; kuin puhuisin tietyöstä joka valmistuu aikataulun mukaisesti joskus, mutta
ei aina.

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2018 klo 07:08

Hei.
Minulla oli viime keväänä pidätysvaikeuksia hätäni suhteen, se ilmeni kuin kävelin ulkona
paljon, mutta ei tänä keväänä ole vielä tilanteeni luisunut niin pahasti " juopumiseni 🤨
kannatukseksi " kuin viime keväänä. 🤨 Joten olen välttynyt " kusetukselta 🤨 suoraan
housuihini." Tosin tilanne saattaa mennä siihen taas kuin pidättäydyn menemästä ottamaan
olutta, kevään mittaan, kesää kohti, siitä syksyyn ja talveen, 🤨 vaikka en sitä etukäteen
tiedä kuinka kauan jaksan olla selvinpäin. 🤨

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2018 klo 14:49

Hei.
Minulla on tunnin kuluttua pesula vuoroni, olen lykännyt taas pyykkipäivää eteenpäin,
mutta nyt aion tosissani mennä pesemään pyykkini, saa nähdä tulevatkos puhtaiksi asti,
sitten siirrän ne kuivuriin kuivamaan. 😟
Eilen kävin ostamassa 3 berguniaa parvekkeen kukkaamppeliin ja istutin ne. 😟
Nyt on rahat loppuneet ja kaduttaa. 😟 Hyvää vappua kaikille. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2018 klo 11:03

Hei.
Olen lähdössä metrolla+junalla veljeni luokse kylään. Veljeni vaimo on kutsunut porukkaa
ko'olle, ja minä kutsuin itseni. 😟 Taivas että minua jännittää kovasti, veljeni vaimo on
lupautunut tarjoilemaan Tacoja, vietin viime yön pohtien mitä niihin laitetaan, 😟 ja
osaanko nyt syödä niitä kunnollisesti, miten on pöytätapani??? 😟