Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.03.2018 klo 16:35

Hei. 😍
Ei pitäisi esineistää, edes potenttiaalia. 😍 Koska niitä vaivoja on monilla. 😍
Ja aina pitäisi ottaa huomioon " kaikki ihmiset " eikä vain " omahyväisesti itseänsä "
ja jättää muut ihmiset " lääkäreiden armoille." 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.03.2018 klo 20:01

Hei. 😍
Seksuaalisesti hänen potenttiaalisesti tervettä kehoansa, ei pidä juottaa humalaan, koska
hän ei käytä edes alkoholia, seksuaalisuuttaan korostamaan. 😍
Olen miettinyt miten voisin vastata hänen keholliseen kutsuunsa ilman että joutuisin ojasta
allikkoon, ja kuusesta katajan oksille. 😍
Olisinko silloin mielenterveys potilas, jossain mielisairaalassa, jos en sitä synnyttäisi itse?
Olisinko silloin mielenterveys potilas, jossain mielenterveyshoidossa, jos voisin ajatella
sellaista seksuaalista kanssakäymistä itse? Ja olisiko minulla mitään mahdollisuuksiakaan
sellaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen ilman tulehdusta itselläni? 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.03.2018 klo 21:20

Hei. 😍
Nyt kuin minun mahdollisuuteni ovat menneet hänen suhteensa, hän alkaa ehdottelemaan
minulle erillaisia mahdollisuuksia hänen suhteensa. 😍
Joudun turvautumaan psykiatriseen hoitooni hänen tähtensä! Saanko edes nukkua yöllä
rauhassa, hänen seksuaalisen potenttiaalinsa häiritsemättä minua! 😴
Pitäisikö minun vain alistua seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan, koska hän
ei havaitse muuta kuin eheytymisen olevan siinä esteenä! 😴

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.03.2018 klo 13:01

Hei. 😍

Minulla on tänään 1 vuotias raittius juhlat. 😍 Tarjolla on täytekakkua ja kahvia,
sekä teetä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.03.2018 klo 21:29

Hei. ☺️❤️
Juhlat ovat ohi. ☺️❤️ Oli kivat juhlat. ☺️❤️ Sain paljon kukkasia. ☺️❤️ Ja suklaata. ☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.03.2018 klo 17:29

Hei. 😍
Kuka minä oikein olen? 😍 Olenko isin tyttö vai äidin heila? 😍
Olenko yllytyshullu? 😍
Minulla on menneisyyteni, jossa tapahtui kaikenlaista pientä melko mitätöntä! 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.03.2018 klo 19:32

Hei. 😍
Olen taas täällä. 😍
Olen tuhlannut taas yhden päivän tunne elämäni mitätöimiseen. 😍
Soittelin ja peruutin tk´n ajan ja psyk.pol.n ajan tänään. 😍
Olen kyllästynyt terveydenhoitoon joka patistaa minua. 😍
Olen kyllästynyt apuun jota en oikeasti saisi. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.03.2018 klo 08:47

Hei. 😍
Unelmistani tulee totta kuin pääsen suihkuun, kuin viitsisin vielä sinne mennä, niin kauheasti
kuin sitä kaipaansin. 😍 unelmistani tulee totta kuin saan hampaani pestyä, niin 😍
kauheasti kuin sitä kaipasin. 😍 unelmistani tulee totta kuin käyn vessassa, niin 😍
kauheasti kuin sitä kaipasin. 😍 Lisää unelmia sitten kuin saan ensin toteutettua noi. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.03.2018 klo 20:10

Hei. 😍
Ihmiset ovat tunteidensa kanssa ihan erinlaisia ja ihan erinäköisiä, sukupuolellisuuden
tunteeni eli seksuaalisuuteni on aina kärsinyt tästä peloittavasta teatterin näyttelemisestä
jossa osapuolet kohtaavat ja erkanevat myöhemmin erillensä, omaksi itseksensä, 😍
omille tahoillensa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.03.2018 klo 21:37

Hei. 😍
Kuin ihminen on tunteidensa kanssa sinut, hän saattaa nähdä tunteensa uudesta perspektiivistä, ja lakata pelkäämästä tunteidensa esittämistä. 😍 Minulle ei ole
niin vieläkään käynyt, normaalissa elämässäni, 😍 vain koen tunteet jotenkin
liian ulkopuolisiksi elämääni nähden, kuin tarkastelen niitä yksinäni kotonani, 😍
kuin vaeltelevia valheellisia varjoja, 😍 jotka esittävät harhanomaista esitystä,
siitä kuinka tunteet vaikuttavat potenttiaaliseen kuntoon miehellä. 😍
Tilanne hipoo välillä vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta sukupuolellisesti, 😍
ja saa aikasiksi aikamoisen vastauksien tulvan, 😍 mutta onko se todellista. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.03.2018 klo 12:54

Hei. 😍
Sukupuolellisuuden tunteeni kannattelee seksuaalisuuttani, seksuaalisuudellansa. 😍
Tunnen itseni ymmärtämättömäksi ihmiseksi, kuin en suostu seksuaalisuuteen nyt. 😍
Minulla ei ole riittävästi kokemusta, antautumisesta seksuaalisuuteen vain sukupuolellisuuden
tunteeni varassa. 😍 Voiko hetero-seksi korvata itsetyydytyksen tunteet, 😍 ja tuleeko
siitä tapa tyydyttää sukupuolellisuuden tunteensa vaatimuksia. 😍 Pitäisikö sukupuolen
tyydyttää koko sukupuolellisuuden tunne. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.03.2018 klo 19:01

Hei. 😍
Onko sukupuolellisuuden tunteet kannatettu jo hetero-seksuaalisiksi, 😍 ja millaiset
seksuaaliset toiveet ovat hetero-seksuaalisiksi sukupuolellisuuden tunteiksi muodostuneet. 😍 Vai, ovatko ne vain piileviä hetero-seksuaalisia toiveita, joita naisten ei tarvitsekaan
tiedostaa ennenkuin naivat ne. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.04.2018 klo 17:22

Hei. ☺️❤️
Tunteita on monenlaisia. ☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.04.2018 klo 18:11

Hei. ☺️❤️
Anteeksi antamisen ja anteeksi saamisen tunteet. ☺️❤️ Avuttomuuden tunteet ☺️❤️
ja epävarmuuden tunteet. ☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.04.2018 klo 21:24

Hei. ☺️❤️
Haaveellisuuden tunne, ☺️❤️ ja haikeuden tunne. ☺️❤️