Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.03.2018 klo 21:20

Hei.
Elämää suuremmat kysymykset askarruttavat mieltäni. 😍 Pitäisikö minulla olla lapsia. 😍 Olisinko tässä iässä oppinut jo kärsivällisyyttä ja pitkämielisyyttä jota äitinä olo 😍
mielestäni vaatii. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 18.03.2018 klo 13:27

Hei.
Olen tässä miettinyt taas asioita. 😍
Menneisyys on ollut paljon mielessäni kuluttavineen tunteinensa. 😍

En tänään viitsi kohdata raakaa maailmaani, vain jään kotiini murehtimaan. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 18.03.2018 klo 17:20

Hei.
Mietin miten paljon sukulaisuus velvoittaa minua! 😍
Veljeys ja serkut sisaruksineen tai ilman! 😍
Ja miten mitättömän osan saankaan suvussani! 😍
Kuinka minua rakastetaan salaa suvultani! 😍
Ja miten sen ilmitulo vie kaikki tunteet pois ulottuviltani! 😍
Sekä millaisia sukulaisuussuhteita kätkeytyy niiden taakse! 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 18.03.2018 klo 19:09

Oppia ikä kaikki.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.03.2018 klo 15:31

Hei.
Mietin arjen askareiden tekemistä, ja pyykkipäivää. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.03.2018 klo 18:36

Hei.
Olen tänään miettinyt USKONKO JUMALAAN, ja tullut siihen johtopäätökseen etten USKO
RIITTÄVÄSTI, jotta sitä voisin pitää USKONANI!😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.03.2018 klo 07:31

Hei.
Kamala päänsäryn alku. 🤕
Tänään on injektiopäiväni, menen psyk.pol.lle sh.lle saamaan sen, sitten juttelutuokio. 🤕

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.03.2018 klo 16:59

Hei.
Otin päiväunet, mutta herättyäni päätäni alkoi taas särkeä. 🤕 Se saattaa johtua 🤕
stressistä, tai olla raittius krapula. 🤕 Sellaista sattuu kuin ei tee hyviä FIILIKSIÄ. 🤕

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.03.2018 klo 19:38

Vaihdevuodet lopahtivat. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 23.03.2018 klo 11:32

Eivät vaihdevuodet lopahtaneetkaan. 😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.03.2018 klo 18:43

Moi ☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.03.2018 klo 07:14

Hei.
AAmusta mulla on sellainen olo kuin kaikki seksuaalisuus ois turhaa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.03.2018 klo 12:48

Hei.
Pitäisi alkaa laittamaan ruokaa. Olen ostanut makaroonia ja jauhelihaa ja munia. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.03.2018 klo 18:57

Hei.
Siitä on jo yli vuosi kuin olin viimeksi humalassa alkoholista. 😍 Aika on mennyt aika nopeasti, näin jälkeenpäin ajateltuna. 😍 Välillä on ollut mielitekoja ottaa alkoholia, 😍
mutta olen kyennyt vastustamaan haluja. 😍 Nyt romutin koko korttitalon, käsityksen
etten ota alkoholia humaltuakseni. 😍 Ja seurauksena oli alkoholin maku aisteissani. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.03.2018 klo 11:30

Hei.
Hyvää palmusunnuntaita. 😍
Minulla oli eilen kamala mieliteko lähteä ottamaan rommia, eikä se ole vielä edes väistynyt
mihinkään. 😍 Rakkauselämäni tässä pitäisi eheytyä miesystäväni mielestä. 😍
Minkähän lainen seksi tähän kävisikään, päiväksi, ja illan vietteeksi. 😍 Kuin vielä noi
TUNTEET olisivat ajantasalla. 😍 Ja ajatusmaailmani ei laittaisi hanttiin, 😍 kuin
pitäisi kyetä seksuaaliseen kanssakäymiseen eli seksiin. 😍