Rajatilapsykootikkojuopon arkea

Rajatilapsykootikkojuopon arkea

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.08.2018 klo 22:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2018 klo 22:12

Dg:t

F21: Skitsotyyppinen häiriö. Ennen epävakaa ph, tosin mielestäni ripaus paranoidista ja estynyttä ph:tä. Tosin ajattelen synneistäni huolimatta, etten ole paha ihminen.

F10.25 Alkoholiriippuvuus, jatkuva käyttö (ennen tuurijuoppous)

Olen nuori aikuinen sairaseläkeläinen. Nyt on meneillään 3,5kk ryyppyputki, joka on semisti kontrollissa, koska sain naltreksonin (ennen kauppanimellä Revia) kunnolla testiin. Lääkäri oli lomalla 4 viikkoa, omahoitaja 3kk, ja tässä on vielä 3 viikkoa, kunnes tapaan hänet. Noh, aika sentään rientää. Antabuksen kanssa yhtä paljon leikkinyttä kuin minä, en tunne varmaan yhtäkään. Lääkityksenä antipsykoottinen injektio, mielialantasaaja, SSRI ja bentso, joista olenkin jo kokeillut varmaan kaikki lailliset (enkä yhtään laitonta, vaikka sekin sopisi) Bentsoissa se pointti on vaan helpotus, ei kiksit. Huumeita en käytä, paitsi jos kukkaa tarjotaan, jonka ensivedoista tärisen nollatoleilla, kuin tarpeita tekevä koira, jolle nauraa joku ilkeä yleisö. Ennen ennenäkemätöntä ryyppykuuria täynnä kaikenlaisia bläkärisekoiluja, kävelin kovaa tahtia 3,5-10km päivittäin ja paino laski 116kg:sta 100-101. Sitten tuli viides osastohoitojakso, viikon katko ja lääkäri lähetti minut kotiin. Maksa-arvot on merkittävästi koholla ja ne eivät ole olleet maksaa rasittavan lääkityksen ansiosta varmaan viimeisen 6 vuoden aikana olleet viitearvoissa. Nyt GT on 420+ ja ALAT luultavasti 70-90 tienoilla. Maha on turvoksissa melkein kuin kirroosipotilaalla, tai korisevan sammakon posket. Tai Linda kurkku Manaajasta. Paino on n. 109-111 ja epäonnistuin tavoitteessani saada painon alle 100kg. P******le!!! Luin että täällä ei saa kiroilla? 🙄

Mielenterveys tosin näyttää olleen ryyppyputken aloitettua tasaantuneen, joka on outoa. Jatkuvasti tulee tosin täysin absurdeja unia, ja olen melkein, vaikken ihan ylpeänä vakuuttunut (koska miksi olisin) että näen eräitä maailman oudoimpia unia. Ne mitä pystyn selittämään, on jo riittävän outoa matskua. Osa liian henkilökohtaista edes mainita. Noh, mieliala on sentään 1-10 asteikolla keskimäärin 5-7 välillä. Psykoottiset läpilyönnit sisältää jonkinlaista glossolaliaa tai maanista siansaksa jorinaa yksin 4 seinän sisällä mökkihöperöityessä, telepaattisen mieleen tunkeutumisen aistimisen, helvetilliset spirituaaliset tuntemukset omasta kohtalosta, paranoiaa, joskus pysyviä harhaluuloteemaisia uskomuksia (ravintola myrkyttää ruokani, vaikken keksi miksi, mutta silti uskon niin) ja äärimmäisen kivuliaita pakkomielteitä ja kompulsioita.

Tein ns. character alignment testin täällä: http://easydamus.com/alignment.html ja sain tulokseksi ”True Neutral”. Olin samaa mieltä tuloksesta. The Good, The Bad and The Neutral. Uskoisin, että valtaosa psykoosipiirteisistä persoonista on neutraaleja valtaosan ajan elämästään.

Mitä teen? Noh, tunne-elämäni on sen verran latistunut ja persoona eksentrinen ja roboottimainen, että mielenkiinnon kohteetkin ovat varsin autistisia ts. rajoittuneita. Videopelit vaikealla vaikeusasteella, musiikki, musiikin teko, ihmisseura, elokuvat, tv-sarjat ja chattailu. Sairastumisen jälkeen kesti vuosia pystyä tutustumaan uusiin ihmisiin, yleisesti kaverimielessä. Kaikki tuntui epäonnistuvan ja edelleen epäonnistuu välillä välttämättömästi, mutta pidän pintani sen suhteen, hyväksyn todellisuuden paremmin kuin ennen ja nyt myös ihmissuhteet onnistuu. Hmm… raha-asiat on kustu aika hyvin, mutta näillä saa ruokaa, kuivaa siideriä ja tupakkaa. Nykyään poltan holkeista, kuin Hunter S. Thompson. Sain myös juuri muutettua sähkösopimukseni 2,5x halvemmaksi. Kiltti myyjä oli laskenut minun kuukausittaisen sähkön kulutuksen, joten sain nähtävästi erittäin hyvän diilin. Laskin vielä vanhoista laskuista, että täsmää. Puhelinliittymässäkin olisi parantamisen varaa, mutta huonompiakin sopimuksia varmasti on.

Terve, olen NonBeing ja tämä oli ensimmäinen kirjoitukseni hieman humalassa. En ole kukaan, enkä minkäänlainen. Kuin Harry Potterin Boggart/Mörkö. Olematon kameleontti, paitsi fyysisesti. Noh, en kuitenkaan paha. Ihan vaan… en mitään. Mutta jos pitää valita preferenssi, hyvä on aina parempi, kuin paha.

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2018 klo 16:10

Vitun Kela ja niiden vitun tuet. Sais mun puolesta tulla suoraan kuun alussa kaikki, paitsi ehkä tuo takuueläke.

Pelasin peliä isojen poikien kanssa fight clubissa ja yhdellä huipulla on puhevika. Kuulosta aikalailla samalta, kuin Stranger Thingsin 1 näyttelijä. Vitutti hävitä joku 4/15 matsista ja 1 huijasi aika varmasti, eikä vaan myönnä sitä. Hyvin pelaa kyllä, mutta joku siinä tyypissä mättää. Noh enivei, paskasti meni, söin eilen kaikki pamit, koska en saanut pössyä tai edes alkoa, koska ei ole fucking rahaa ja piti säästää rahaa 1 suoraveloitukseen ja nyt on hienot 3 euroa tilillä. Taitaa olla selvä viikko tämä miinus nuo pamit. Näköjään nekään ei muuta tee, kun tee ihan zombiksi, jos tarpeeksi ahmii. Perussettiä. Niillä voi tehdä muutakin, kuin popsia turhaan, mietin.

Hyvää joulua 🙂👍🙂👍🙂👍🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2018 klo 16:22

Noh, sain ainakin kaverini vähän parempaan kuntoon, kun pelattiin eilen ja muutamaan muuhunkin otteeseen. Eilen pelit sujui, mutta tänään meni huonommin, kuin melkein ikinä. Kaikki löi vetoa minua vastaan about. ja pelaan paineen alla ihan paskasti. Siellä klubissa oli myös 1 toinen top 5-8 pelaaja, ja veti sitäkin pataa 7:3 suhteella. Yhdessä kohtaa kaverillani oli joku 6-7 voittoputki päällä ja teki fyrkkaa kaikille. Tietty ne on vaan pelirahoja, millä ei tee mitään ja vaikkakin häviäisi, niitä jaellaan ilmaiseksi, ihan vaan koska.

Noniin, rahaa on siis se 3,40e jotain kait ja tarvitsen ainakin mehua ja maitoa. Lisäksi _Haluaisin_ kukkaa ja energiajuomaa, joista vikan ehkä voin toteuttaa. Itseasiassa ei voi, koska sanan "toteuttaa" jälkeen laskin, että se menee muutaman sentin yli, enkä halua mennä ikinä miinukselle. Nainen joka sanojensa jälkeen sai alkoputken käyntiin sanoi, että voi laittaa 2 päivän päästä rahaa, kun sitä tulee. Teknisesti olisi velkaa aika merkittävän summan rahaa, jos mennään vuosia taaksepäin, mutta ei se mitään 😟

Minulle riittäisi, että saisin tänään kukkaa, maksan takaisin myöhemmin pienellä korolla ja voin elää. Lihaksiin sattuu, lihakset on myös todella jäykät, selkää kihelmöi ym. pskaa.

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2018 klo 21:07

Luovutin kukan metsästyksen suhteen, vaikka sain mutsilta tarpeeksi armorahaa siihenkin puuhasteluun. Päätin vaan, että ei, enkä tod jaksa törsätä kymmeniä euroja siihen, etten kärsisi niin paljon lihaskivuista. Mänkööt ensi viikkoon, silloin luulisi onnaavan. who knows.

Sitten meninkin siinä samassa katsomaan perhettä, mukaanlukien veljeä ja veljentytärtä äidin tykö. Varsinkin kun olen setä, niin vituttaa olla tämmöinen. Ainakin kun lapsi katsoo minua, niin jotenkin tulkitsen sen negatiivisia eleitä tai tekoja minuun liittyviksi (saan ideoita "vihjeistä" tai "viittauksista") ja koska on kuitenkin kyseessä älykäs olento, vaikkakin nuori, niin silti en jaksaisi oikein tuon ikäisiä. I'm no da da. En tiedä odottaako se minulta jotain. Noh, nostelin pikkulasta vähän tangolle, kun halusi "vedellä leukoja", niin pidin vähän kiinni ja näin. Sitten oli jotain piiloleikkejä, kehuin piirrustuksia ja sain jopa vähän innostumaan. Itse en edes jaksaisi teeskennellä, että ne oli hyviä, vaikkei siinä muu oikein auta. Pakko se on tehdä lapsi mahdollisimman onnelliseksi. Teeskentelimisen inhon kustannuksella, toki voin tehdä jonkun onnellisemmaksi. Lapsuus ratkaisee ja ilman kohtuullista perhettä minä olisin varmasti äärimmäisen häiriintyneen lisäksi myös vaarallisen aggressiivinen. En tiedä oliko taapero vihainen/turhaantunut siitä, ettei ollut nähnyt minua pitkään, vai mietinkö liikoja. Ehkä. Lapsihan se vaan on, mutta toisaalta sepä se. Siinä iässä ei tallennu muistoja, mutta teot etenkin varhaisessa vaiheessa vaikuttaa lapsen tulevaisuuteen, joten yritän edes jotain hyvää tehdä. Mutta lapsi pistää vastaan myös aika kovin. Noh, uhmaikä on mitä on. Mutta George Carlin sanoi: parents are full of shit, teachers are full of shit, clergymen are full of shit and law enforcement people are full of shit. Sedistä se ei sanonutkaan mitään spesifisti. Toivon vaan, että tämä ihminen tulee muistamaan minut ja hyvässä mielessä. Siitä saan jo kyllä miinusta, jos en osta lahjoja, koska ostin sen sijaan pilveä. Toisaalta en osta kenellekään lahjoja melkein ikinä, kun en osaa oikein ajatella moisia juttuja.

Käyttäjä kirjoittanut 02.12.2018 klo 22:10

Isältä pyysin tilinumeroa, että voisin pistää rahat takaisin ylihuomenna. Hän antoi jälleen velan anteeksi, joka on toisaalta karmaattisesti... en tiedä. Kai hän on about ainoa ihminen, joka ymmärtää yskän *köhäh köh öhöhöhhöhhh köhhh* ja *blööärghhhnnnggghhhnng* 3-6x viikossa. En toivo vanhempien kuolemaa, mutta vietän semi-tuhlaajapojan elämää nyt, johon minulla on narsistisella tavalla oikeus, koska en tosiaankaan elä kaikkien näiden vuosien jälkeen niin pitkään. En elä siinä uskossa, että "mitä enemmän teet töitä, sen ansaitset". Uskon siihen, että mitä enemmän pistät vastaan tai jopa manipuloit, saat mitä haluat.

Esim. tänään kävin kaupassa tarkoituksena korjauttaa elintarvikkeessa oleva virhe. Kalja. Huomasin virheen kohtuullisissa olosuhteissa tarkistaakseen ostamani tuotteet ja palautin tuotteen tarkistettavaksi myös hyvinkin kohtuulliseen aikaan, ja myyjä eväsi minulta oikeuden korvaukseen. Heitin tuotteen sitten roskiin, jossa se vuotaa tälläkin hetkellä. Minä EN ole narsisti, mutta todellakin olen vihainen. Jos myyjällä on otsaa kieltää korvaus paikan päällä viallisesta tuotteesta, surkeasta kaljasta, no heh. Pistin palautetta sitten s-postitse. Kysyin vaan, miten ajattelitte korvata tämän minulle? Sukat haisee kaljalle, kuin myös lattia. Olen persoonallisuushäiriöinen, mutta ihan yhtä oikeutettu reiluun kohteluun, kuin muutkin. Se että olen alkoholisti tai skitsotyyppinen ei määrittele minua, mutta todellakin vaikuttaa siihen, miten reagoin. Olen myös monesti nimeltämainitsemattomassa kaupassa tuonut myyjille esiin myyntikelvottomia tuotteita, ja nyt myyjällä on otsaa vihjata, että se on minun vastuulla katsoa, että tämä pikkumainen pskakalja on minun tarkistettava, ennen kuin ostan sen, enkä saa hyvitystä, koska "tuote oli _ehkä_ kunnossa ostohetkellä". Mikä sen rikkoi matkalla kotiin? Muovipussi? Onko se minun syytäni, että myytte heikkoja pskatuotteita, jotka on tehty jostain fucking ohuesta alumiinista? Noh, palautetta on pistetty,

#fuckyoucompensateme

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2018 klo 15:38

Kaveri jonka kanssa oli ne riidat, jotka johti alkoholismin läpikäymiseen ja sen varsinaisen hoidon aloittamisen, korvasi eilen hieman rahallisesti. Teknisesti olisi vielä velkaa 4x enemmän, mutta sain jotain sentään takaisin. Kävin eilen sitten kaupassa melko kylmän rauhallisella asenteella ja puhesävyllä, tuijottaen myyjää, ennen kuin laitoin kortin sisään ostoksista. Kerroin että kaljatölkki valutti pitkin rappukäytäviä ja minun kotia, ja että toissapäivänä palautin sen välittömästi myyjälle ilman takkia miinus 5-10 kelillä, jolle selitin tilanteen, saadakseni vaan "sori, mulla on nyt hiekkaa vaginassa, asiakas on aina väärässä" -asenteella maustettua pskaa niskaan. Tai hiekkaa? Sanoin myös, että en voi mitenkään huomata nuppineulan kärjen kokoista reikää tölkissä, eikä niitä alumiinista tehtyjä tölkkejä kuulu edes tarkistaa, kuin kolhuilta ehkä max. Korvausta kysyessä vastaus oli edelleen "et sä saa korvausta" johon vastasin "miksi?". "Tiäks mä en..." josta voi jo päätellä, että myyjä ei osannut perustella asiaa, kuin kaupan pikkumaisilla kakkakäytännöillään. Sanoin etten maksa kaljaa, jonka näytin, joka piti korvata ja tässä kohtaa "kärpäsestä härkänen" -tilanteesta johtuen, minulle pitäisi korvata vielä enemmän. Myyjä kyseli tietenkin, että vuotiko se tölkki sitten kassalla, johon vastasin "en tiedä, mutta rappukäytäville ja kämppääni pitkin kyllä", mutta sehän on täysin epäolennaista. Voin sanoa ihan täysin rehellisesti uskollisena asiakkaana kyseisessä kaupassa, että se on _ASIAKASPALVELUN_ laadulta surkein butiikki koko kaupungissa. Täynnä vittuuntuneita, loppuunpalaneita ja merkillisen apaattisia hapannaamoja, joilla tulee usein kiinnostuksen kivivyöryjä. Ja yleensä ne hymyilee vaan omien työkaverien jutuille, mitkä on jotain geneeristä pskajuoruilua. Noh, en saa korvausta, mutta ne ei saa sitten minulta hyviä viboja tulevaisuudessa. Mitään pommi-iskua en tietenkään ole suunnittelemassa tai muuta laitonta, mutta käyn siellä yhtä apaattisella ja kyynisellä asenteella, kuin ne myyjät tekee siellä töitään. "Me erikoistumme asiakaspalveluun 🙂👍" Ainoa syy käydä siellä on melko kohtuulliset hinnat ja satunnaiset alennukset.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2018 klo 10:02

Kaikkea sitä missaa nuorempana https://www.youtube.com/watch?v=WTaSkS2iznE&feature=youtu.be&t=150&fbclid=IwAR22f_UT3FeyPpeBX27pcDHJy2xiiAw68duSd6cxfpw2sMcDCBO7PqyMZ7w

"In here...? uhoh"
"Well it's not exactly the backyard, but it'll do 🙂"

Haha aijai. Joo-o 😀. Sitten taas voinnista. Eilen olin krapulassa ja unenpuutteessa ja tuli ainakin vastaan jotain lajiketta mitä en normaalisti tilaisi. Sen potenssi on sen hyvä puoli, kuin myös pirullinen siinä mielessä, että miten aistiherkäksi se pistää... Ja paranoiaa myös on ollut havaittavissa. Pahempaa ehken ole edes kokenut. Mutta joku kieroituneella tavalla itseironinen sävy tässä on. Yksi kaveri on jo sairaalassa. En tiedä koska, mutta varmaan jossain kohtaa joudun sinne.

#enne

Joo, sanoisin että maaninen puoli alkaa tulla esiin, ja huomattavasti. Antipsykootin teho on hieman kyseenalainen, tai sitten kun sanotaan "nyt on parasta pilveä mitä on" saattaa tarkoittaa: tämä on vahvinta, mutta ei todellakaan parasta. Joten handle with care, koska you know. Poks. Yleisesti ottaen haen tasapainoa kukallakin, mutta joo. Nyt se on ollut niin pitkään jo samana puheenaiheena. Tosin viime kerrasta on joku 1,5 viikkoa, noin, eli ei ihme jos humahtaa päähän näin. Pitää myöntää, että huume se on, vaikkei se aina tarkoita, että se olisi paha asia. Laitonta vaan. Jees, hyvät viikonloput kaikille, jos en sitä ennen kirjoita.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2018 klo 17:42

Ainakin 3 huippupelaajaa ja loput tosi hyviä. No nyt meni kaikkia pelaajia vastaan paremmin kuin koskaan ja maanisessa ja "aivot umpiliekeissä" -kaltaisessa tilassa arvioidut riskit kannatti. Jotain 2, 3 ja 4-5 voittoputkia ainakin tuli ja yleisesti ottaen pelasin nopeasti ajatellen, melko aggressiivisesti, toimeliaasti ja "tuntui" vaan voitokkaalta olo. Ajattelin vaan "tämä on Sinun hetkesi näyttää livenä mitä olet oppinut". Ihan eläimillisillä aisteilla pelaamista, mutta ymmärtäen matsit jälkikäteen katsottuna uusintana, että mikä johtui mistäkin, noin suunnilleen. Ihan hullua pikashakkia. Nyt oon tosin niin uupunut, että lepoa... Kovin on bipolaarista tämä sosiaalisuus tämmöisessä kunnossa, mutta nyt yhteisö tietää minut vähän paremmin. Tunnistaa jo osallistuvan aktiviteetteihin. Positiivista stressiä joo, mutta pössyttely pitää saada kuriin.

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2018 klo 21:24

Liikaa pössyä tuli 1 päivä. Ehkä oli vähän kyseenalainen diili, koska tilasin vaan yhden, ja toisen olisin lainannut frendille, jolla ei ollut rahaa, mutta joka hakisi tuotteen. Sitten frendi kysyi seuraavana päivänä oliko vielä rahhoo sen ja sen verran, niin kävin nostamassa ja tuli 2x liikaa. Olikin sitten saanut rahaa jostain. Aha. Kukka pisti taas ihan pirullisen paranoidiseksi. Kuin jäniksen metsässä juoksemassa sutta karkuun, tai no, provosoituessa mistä tahansa äänestä. Odotin poliisiautoa ja kaikkea muuta kivaa, koska jumalauta se budi haisi. Seuraava satsi oli ok, ja yhteensä tässä kuussa on mennyt kai 60e vihreään. Rotia ei vissiin ole tiedossa, joten voisin vaikka hirttää itseni tai muuta mukavaa t. euforisen suisidaalinen fiilis vähän alkoholisoituneena nyt. A-klinikan suunnitelmista ei tule mitään, pössyttelyn kurissapidosta ei tule varmaan mitään ja näin 🙂👍 🙂👍 🙂👍

Tänään meni lääkkeisiin reilut 50e, joka pisti vituttamaan, mutta ne on hyvinvoinnin kannalta elintärkeitä. Happosalpaaja närästykseen ja naltreksoni alkoholismiin. Kävin kaupassa 2 syystä: että saisin 2 lonkeroa lisää tähän Jalokahvin aiheuttamaan kärsimykseen ja nähdä aika pirun nätti likka. Tai en tiedä onko se likka, mutta ainakin siltä se näyttää ☺️ (!?)

Eilen päätin myös ex-tempore idean heittää ja pelata maailman top 3 parhaista vastaan. Eräässä vaiheessa varmaan paras, nykyään ei osaa oikein sanoa enää, mutta ihan strateginen nero. Eli se oli first to 10 wins, eli eka joka voittaa (tappaa) toisen 10x voittaa. Tulos oli 4 voittoa ja 10 häviötä. Tehtiin toiseen kertaan, jonka latasin nettiin. Sama tulos, mutta ihan kauniita matseja miinus muutamaa farssia. Eli minussa on jo selvästi huipputason pelaajan ominaisuuksia.

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2018 klo 23:14

Väsyttää. Mutsin semi-narsistiset taipumukset ja syyllistäminen tietty auttaa kovasti. Ei... Kontrolli on mennyt, kaveri ei uskalla lainata, joten piti kääntyä veljen puoleen. Oikeesti? Kun tilanne vaan jatkuu samalla tavalla, ja kun ei ei ole paljon mitään näytettävää kellekään, miksi pitäisi jatkaa? Tubessa tilaajat alkaneet vähenemään, koska videot ei kiinnosta. En saa juuri upvoteja, paitsi säälistä. Kuvayhteisöt netissä on syöpääkin syöpäisempiä ja downvotea tulee heti vähänkin kieroutuneesta huumorista. Skitsotyyppisillä on ihan helvetin outo ja monimutkainen persoonallisuuden rakenne, jos vertaa "ihanteelliseen ja neurotyypilliseen" ihmiseen. Aistin aika monista, että ketkä on oikeesti selvästi poikkeavia tai kun näiden joidenkin ruuvien löystyessä vaarallisuus tulee esiin. Miettinyt vähän kaikenlaista. Minkälaista on 7,5 miljardin ihmisen todellisuus? Mikä on siis todellisuutta? Siis tietysti mielenterveysongelmaiset joutuu kapinoimaan. Henkensä edestä. Koska neurotyypillisiä hoitajia ei kiinnosta, tai niillä ei ole resursseja hoitaa kaltaisiani. Ensi viikolla olisi piikki, en tiedä menenkö. Ei jotenkin kiinnosta. Voisi ehkä seota kunnolla vaihteeksi, niin ei olisi niin tylsää? Mutta kukan polttelu sikseen, alko vähemmälle ja näin.

I'm going to just uhh... get on my bike and f off >>

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2018 klo 15:44

Jees, eiköhän ollut vika kerta pössyä tässä kuussa. Tuli tilaisuus, jota en vastustanut tarpeeksi. En jaksa enää tuota hedonistista nautintoa, joka ei kyllä mene psykoosijatkumosta kärsivän kanssa käsi kädessä. Tulee niin pimeää juttuakin heitettyä. Toki se auttaa kipuun jonkun verran, mutta eh. Joku arkisempi kivunlievittäjä kiitos. Ostin aamupalaksi tryffeleitä? No halpiksia, mutta SILTI. Luulin että rahaa olisi 10e enemmän, kun tarkistin tiliä, mutta sitä olikin 15e vähemmän mitä olin laskenut typerässä pääkopassani. Hoitaja alkaa huolestua myös somatiikastakin jo, kun en hoida itseäni, ja ei meinannut antaa edes injektiota, koska se oli sovittu huomiseksi. Sitten kysyy ihmejuttuja, kuten että miksi syön lääkkeitä. Tai ketä varten syön niitä. Noh, syön tai käytän lääkkeitä siksi, että saisin rahaa. Koska se on joko terapia tai lääkehoito, jolla sen fyrkan Kelalta saa. Toinen syy on heikko mielenterveys. En haluaisi syödä mitään, jos ei olisi tarve. Mutta nyt kun alkaa pettää somatiikkakin, niin ensi kuussa mennään ihan terveyskeskukseen. Hoitaja varaa ajan puolestani. Diapam ei todellakaan auta, kuin ahdistukseen ja kun itsellä on lähinnä "tunne lopusta" (Death Anxiety) niin se ei oikein toimi siihen, varsinkaan jos loppu on jo tulossa. Viimeisin kappaleenihan oli nimeltä "Loppu tulee kun vähiten odotat sitä". Hmm, en sitten tiedä oksentelusta ja kivuista, mutta joku on pielessä kehossani ja tämä ei ole harhaa.

Tässä muuten https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc sosiaalisen median myrkyllisyydestä. Sam Vaknin on diagnosoitu narsisti tai itsensä mukaan jopa kunnon paatti, jota monet nöyrästi kuuntelee. Mutta hän muutti käytöstään kai sitten, paitsi pätemisen tarpeen, ja alaansa johonkin hyödylliseen tutkimustyöhön, mutta en tiedä miten vaarallisilla vesillä hän kulkee analyyseillaan, jos niissä on oikeesti perää. Meinaa sosiaalinen media on aika mustavalkoista ja siellä päättyy useammin kuin oikeassa elämässä, ihmissuhteet. Patologinen, grandioosi narsisti on helppo huomata, mutta piilonarsismi tuntuu olevan nykypäivää. Pahin on, ettei sitä voi välttämättä edes huomata. Uskoisin kohdanneeni
piilonarsisteja tai ihmisiä, joilla on haavoittuva muoto/malli patologisesta narsismista. Patologinen narsismi oli kuitenkin kai vaan rakenne ja NPD diagnoosi sisältää patologisen narsismin rakenteen ynnä muuta vielä lisäksi. Ihmisillä on toki vähän kaikkea. Ei Erkkikään ota enää selvää kuka on lintu, kuka on kala, tai kuka on joku hybridi 😟

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2018 klo 12:14

Rahat lopput ja seuraa pitää lähinnä banaanikärpäset. Joulu on kohta ovella ja menen tyhjin käsin lahjojen jakeluun.

Pelasin eilen aamulla live streamissa, missä jopa top 5 pelaajia pyöri "vetämässä vetoa" kumpi voittaa ft10 eli first to 10 wins. Lopputulos oli 11-6 ja virallisesti 10-6 minulle. Ihan ok vastus, ja hyvin pisti painetta, vaikkei taidot ja kokemus olleet aivan samaa luokkaa, kuin minulla. Vedoissa oli se huvittavaa, että ne oli nyt korkeampana, kuin koskaan aiemmin. Ja niin kävi, että tein pelifyrkkaa aika mittavan määrin monille. Maailman top 2 pelaajakin siellä piipahti onnittelemassa, jonka kanssa oli vuosia sitten kärhämää yhdestä jutusta. Koitin saada vielä yhden ft10 järjestymään samalle päivälle saman timijäsenen kanssa, kun liityin nyt ex-tempore yhteen tiimiin, koska miksei? Pelasin oman tiimin parhaan kanssa varmaan 30-40 matsia, joista voitin varmaan sen puolet. Aluksi rökitin ihan kunnolla ja tulokset vaihteli, mutta en laskenut lopputulosta, eikä omaa tiimijäsentä vastaan kuulukaan ehkä pelata ft10. Noh, pääsin tason A-pelaajien joukkoon viimeaikaisista saavutuksistani, nyt toistaiseksi, joka on toisiksi korkein. Tason S pelaajista, joka on korkein taso, olen voittanut yhden ft5, eli ei paha silleen. En muista katsoinko ihan väärin, että oliko pelaaja jonka voitin ennen juuri tason S pelaaja vai A vai mitä, mutta ei se kyllä huippupelaaja ollut aivan. Pelasi aika likaisesti alkuun ja vinkui yhdestä jutusta, kun koko aika vaihdoin hahmon varusteita. Hahmon saa vaihtaa kerran, mutta vaatteita/haarniskoja ja aseita, eli varusteita saa vaihdella miten lystää. On ihan kiva kun on päässyt osallistumaan enemmän yhteisöön, todistamaan vuosien aikoina salaa hankitut taidot. Self-taught menoa ihan kyllä juu 🙂👍 Minulla on aika hyvä määrä rajatietoa pelin kikoista, mutta koitan keskittyä fundamentalistisiin taitoihin, jotka onkin tärkeimmät. Nyt olen pelannut yhden ft5 taso S pelaajaa vastaan, jonka voitin 5-4, toista huippua vastaan 4-10 ja en muista eilisen tasoa, mutta se laski kai aika huimasti hävittyä minulle. Kai... Kannattaa vaan osallistua noihin fight clubeihin, missä oppii eniten, koska siellä kaikki pelaa omalla, uniikilla tyylillään.

Isä vie syömään ja pyydän vielä pientä kauppareissua lisäksi. Olisi niin pirun kiva saada tuo 60e velka unohdettua, ja ensi vuonna hoidettua somaattinen puoli parempaan kuntoon. Myös se fakta, että olisin teoriassa 80e rikkaampi, jos en olisi polttanut kukkaa tässä kuussa, ottaa päähän. Se tietty usein menee niin, että jos on tarjolla, ja sitten ei olekaan, niin vituttaa ja ostan bisseä. Nyt en ole juonut tippaakaan kohta viikkoon.

Käyttäjä kirjoittanut 24.12.2018 klo 12:02

All rite, isä tarjonnut kaikkensa. Eilen juuri 20e ja sen päätin sitten juoda. Seurauksena heräsin aamu 10 yökkäämään rajusti, vatsassa tuntui ihan hiton oudolta ja vessassa saa ravata. PERKELE! Mietin joskus onko sairastelu aiheuttanut ihan _Aikuisten Oikeesti_ jonkinlaisen aivovaurion? Etten osaa enää miettiä parastani? Sellainen 8e päiväbudjetti olisi nyt ja kun rahaa tulee, siitä lähtee veljelelle sitten 60e. Mutta pössyyn en koske tai muuta, ellei sitten jouluksi tietty tule rahaa heh hehhheeeiiii olekaan muuten hauska juttu yhtään... Mutta tuskin tulee muuta kun ruokaa, joten kinkkua koneistoon ja koittaa edes pari päivää nyt säästää.

Sain kutsun huippupelaajien turnaukseen, jossa pelaa maailman parhaita. Olisi parin päivän päästä tässä nyt sitten. Voi olla että liitynkin, koska mitä siinä on oikeastaan hävittävää?

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Käyttäjä Cherry77 kirjoittanut 25.12.2018 klo 20:47

Hyvää joulupäivää 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2018 klo 21:14

1 kassamyyjä pitää mykkäkoulua/ei moikkaa enää, vaikka moikkaisin ennen. Tein vaan valituksen silloin joskus 3-6 viikkoa sitten, en vittu muista. Stay mad curly haired fat fooker. Voin luvata että pysyin täysin rauhallisena tilanteessa, mutta tuo ihminen on eksynyt väärään ammattiin, selvästi.

Piipahdin turnauksessa, jossa lopputulos oli:

1. 3-1 + 1 tasapeli
2. 0-3 + 1 tasapeli ja tästä häviäjien sarjaan
3. 1-3 + 1 tasapeli ja tästä ulos turnauksesta

2. pelaaja on nykyaikaisessa skenessä maailman menestynein pelaaja, mutta kusin hieman alkuunsakin pelaamalla väärällä hahmolla. Nopeasti tuli turpaan, mutta hyviä matseja silti.
3. pelaaja on top 5, mutta pelaa niin passiivisesti, että sirkatkin nukahtaa sen suorituksesta. Evvk vaikka hävisin. Minun ei olisi edes kuulunut pelata 3. pelaajaa vastaan, koska hän hävisi luuserisarjassa yhdelle toiselle.

Sukuloimaan perhetuttujen kanssa hävyttömästi juuri ostamallani Jallulla. Katotaan mitä käy. Jäin myös 4e miinukselle pelikoneissa. Miksen tajua, ettei ne ole harmitonta hupia. Harvoin pelaan, mutta impulssikontrollin puutteessa kaikkea tulee tehtyä.

Cherry77 kirjoitti 25.12.2018 20:47

Hyvää joulupäivää 🙂

Toivottavasti joulu meni hyvin ja uv tulee menemään.

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2018 klo 19:48

2 päivän putki ja eilinen lääkeyliannostus johti siihen, että oksensin verta johonkin 4-5 otteeseen ja pysyin sängyssä about 15-16 tuntia. When is my ship coming?