Rajatilapsykootikkojuopon arkea

Rajatilapsykootikkojuopon arkea

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.08.2018 klo 22:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2018 klo 22:12

Dg:t

F21: Skitsotyyppinen häiriö. Ennen epävakaa ph, tosin mielestäni ripaus paranoidista ja estynyttä ph:tä. Tosin ajattelen synneistäni huolimatta, etten ole paha ihminen.

F10.25 Alkoholiriippuvuus, jatkuva käyttö (ennen tuurijuoppous)

Olen nuori aikuinen sairaseläkeläinen. Nyt on meneillään 3,5kk ryyppyputki, joka on semisti kontrollissa, koska sain naltreksonin (ennen kauppanimellä Revia) kunnolla testiin. Lääkäri oli lomalla 4 viikkoa, omahoitaja 3kk, ja tässä on vielä 3 viikkoa, kunnes tapaan hänet. Noh, aika sentään rientää. Antabuksen kanssa yhtä paljon leikkinyttä kuin minä, en tunne varmaan yhtäkään. Lääkityksenä antipsykoottinen injektio, mielialantasaaja, SSRI ja bentso, joista olenkin jo kokeillut varmaan kaikki lailliset (enkä yhtään laitonta, vaikka sekin sopisi) Bentsoissa se pointti on vaan helpotus, ei kiksit. Huumeita en käytä, paitsi jos kukkaa tarjotaan, jonka ensivedoista tärisen nollatoleilla, kuin tarpeita tekevä koira, jolle nauraa joku ilkeä yleisö. Ennen ennenäkemätöntä ryyppykuuria täynnä kaikenlaisia bläkärisekoiluja, kävelin kovaa tahtia 3,5-10km päivittäin ja paino laski 116kg:sta 100-101. Sitten tuli viides osastohoitojakso, viikon katko ja lääkäri lähetti minut kotiin. Maksa-arvot on merkittävästi koholla ja ne eivät ole olleet maksaa rasittavan lääkityksen ansiosta varmaan viimeisen 6 vuoden aikana olleet viitearvoissa. Nyt GT on 420+ ja ALAT luultavasti 70-90 tienoilla. Maha on turvoksissa melkein kuin kirroosipotilaalla, tai korisevan sammakon posket. Tai Linda kurkku Manaajasta. Paino on n. 109-111 ja epäonnistuin tavoitteessani saada painon alle 100kg. P******le!!! Luin että täällä ei saa kiroilla? 🙄

Mielenterveys tosin näyttää olleen ryyppyputken aloitettua tasaantuneen, joka on outoa. Jatkuvasti tulee tosin täysin absurdeja unia, ja olen melkein, vaikken ihan ylpeänä vakuuttunut (koska miksi olisin) että näen eräitä maailman oudoimpia unia. Ne mitä pystyn selittämään, on jo riittävän outoa matskua. Osa liian henkilökohtaista edes mainita. Noh, mieliala on sentään 1-10 asteikolla keskimäärin 5-7 välillä. Psykoottiset läpilyönnit sisältää jonkinlaista glossolaliaa tai maanista siansaksa jorinaa yksin 4 seinän sisällä mökkihöperöityessä, telepaattisen mieleen tunkeutumisen aistimisen, helvetilliset spirituaaliset tuntemukset omasta kohtalosta, paranoiaa, joskus pysyviä harhaluuloteemaisia uskomuksia (ravintola myrkyttää ruokani, vaikken keksi miksi, mutta silti uskon niin) ja äärimmäisen kivuliaita pakkomielteitä ja kompulsioita.

Tein ns. character alignment testin täällä: http://easydamus.com/alignment.html ja sain tulokseksi ”True Neutral”. Olin samaa mieltä tuloksesta. The Good, The Bad and The Neutral. Uskoisin, että valtaosa psykoosipiirteisistä persoonista on neutraaleja valtaosan ajan elämästään.

Mitä teen? Noh, tunne-elämäni on sen verran latistunut ja persoona eksentrinen ja roboottimainen, että mielenkiinnon kohteetkin ovat varsin autistisia ts. rajoittuneita. Videopelit vaikealla vaikeusasteella, musiikki, musiikin teko, ihmisseura, elokuvat, tv-sarjat ja chattailu. Sairastumisen jälkeen kesti vuosia pystyä tutustumaan uusiin ihmisiin, yleisesti kaverimielessä. Kaikki tuntui epäonnistuvan ja edelleen epäonnistuu välillä välttämättömästi, mutta pidän pintani sen suhteen, hyväksyn todellisuuden paremmin kuin ennen ja nyt myös ihmissuhteet onnistuu. Hmm… raha-asiat on kustu aika hyvin, mutta näillä saa ruokaa, kuivaa siideriä ja tupakkaa. Nykyään poltan holkeista, kuin Hunter S. Thompson. Sain myös juuri muutettua sähkösopimukseni 2,5x halvemmaksi. Kiltti myyjä oli laskenut minun kuukausittaisen sähkön kulutuksen, joten sain nähtävästi erittäin hyvän diilin. Laskin vielä vanhoista laskuista, että täsmää. Puhelinliittymässäkin olisi parantamisen varaa, mutta huonompiakin sopimuksia varmasti on.

Terve, olen NonBeing ja tämä oli ensimmäinen kirjoitukseni hieman humalassa. En ole kukaan, enkä minkäänlainen. Kuin Harry Potterin Boggart/Mörkö. Olematon kameleontti, paitsi fyysisesti. Noh, en kuitenkaan paha. Ihan vaan… en mitään. Mutta jos pitää valita preferenssi, hyvä on aina parempi, kuin paha.

Käyttäjä valopilkku82 kirjoittanut 08.11.2018 klo 10:00

F 60.3, F90, F30 ja mitä näitä nyt oli. Tarpeeksi lääkkeitä päällä mutta alkoholi on valitettavasti kaikkein nopeiten helpottava. Mielestäni humalassa mä ymmärrän ihmisiä paremmin enkä reagoi heti negatiiivisesti kaikkeen.

Käyttäjä kirjoittanut 08.11.2018 klo 22:05

Havaihdin yöllä, että olin aika pitkään heilutellut raajojani epämääräisesti. Se mikä minut herätti oli se kun kädet heilui niin, että sain kännykänkin irti laturista (joo ei kannattaisi pitää 30 sentin päässä tyynystä kännyä, ei...) En tiedä mitä se oli, mutta se oli hirveää ja en tiennyt, että mikä päivä on, mitä pitää tehdä, olenko jonkin aineen vaikutuksen alaisena vai mitä. Koska se tuntui siltä, että olin huumattu, enkä ollut vetänyt mitään. Tosin se, hm, kyseenalainen psykokukka oli vähän mitä oli, että juu.

Okei hoitajalla käyty, sain diapamit ja juteltua niistä sun näistä. Tänään iltapäivällä joskus itkin ja tunsin jotain, mutta en tiedä mitä. Joku herkkä hetki. Taivaallinen ja surullinen. Samalla ahdisti, mutta otin 10 Diapamia ja menin "päiväunille". Ekaksi hieman vääntyilin, kääntyilin, venyytin (no en nyt Sentään... 😟) ja sammuinkin heti kun asetuin. Muistan herätyskellon soineen melkein heti ja piti nukkua vaan se 30min. Nukuin 3h, sitten pummasin mutsilta vähän rahaa ja ostin ED ja Kummisetä pizzan! Ja se maistui tällä kertaa aika pahalta, varsinkin kun läikytin EDiä sen päälle... 😀

valopilkku82 kirjoitti 8.11.2018 10:0

F 60.3, F90, F30 ja mitä näitä nyt oli. Tarpeeksi lääkkeitä päällä mutta alkoholi on valitettavasti kaikkein nopeiten helpottava.

Jep. Itsellä oli joskus epävakaa brrseilyhäiriö kanssa dg:nä. Skitsotyyppisenä pahimmillaan wall of sanity saa naarmuja (potentiaalinen edistyminen skitsofreniaan) ja joskus tulee jotain ihme idiootti savantti neronleimauksia!

valopilkku82 kirjoitti 8.11.2018 10:0

Mielestäni humalassa mä ymmärrän ihmisiä paremmin enkä reagoi heti negatiiivisesti kaikkeen.

No saa se ainakin avautumaan ja henkilökemiat rullaamaan. Tai sitten ihan toisinpäin. Itselle tulee 10v ryypiskelyn jälkeen nyt vaan itsetuhoisia tekoja (sytkärin imppaamista ym.) Että vältän niin paljon, kuin mahdollista. En jaksa sitä pssskaa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2018 klo 22:13

Velat maksettu, 115e yhteensä. Näemmä ei tullut instanttina hyvää karmaa, kun jouduin taas ti lähtien raittiina sortumaan 2 olueen. Vaikutus on aivan saatanan masentava ja juuri nyt ei ole mitään apua tarjolla. Se on mielenkiintoista menettää kiinnostuksensa omaan terveyteensä.

Oon tehnyt ihan ok, jotkut aika huipputasoisia imitaatioita julkisuudenhenkilöistä pelissä. Eli siinä on sellainen hahmon teko menu sentään. Mutta en saa mitään huomiota millään saavutuksella. Minua tuskin huomattaisiin, kunnes vedän lekalla poliisisetää kulkusiin a.k.a ainoastaan minun negatiiviset teot noteerataan, tuntuu. Tämmöisen (https://www.youtube.com/watch?v=Yya9F-hN2kE) voisi kyhätä muutamalle. Fo sho.

Käyttäjä kirjoittanut 14.11.2018 klo 22:51

Viime viikon ke-su meni kitkuissa. Maanantaina sain kyseenalaisen määrän kukkaa, mutta se oli kenties kaikista poikkeavinta väriltä. Ajattelin "tämän on oltava oikeesti hyvää..." ja olikin. Tosin niin kova potenssi, että onneksi en saanutkaan lisää. Hyvä kun kaveri katsoi minun kävelyä ekat pari minuuttia jointin jälkeen, niin nauroi vaan partaansa 😟

En tiedä mitä nuo yölliset "kohtaukset" on, mutta ne ovat jatkuneet. Tullut kai kolmesti. Saattaa olla yöllisiä kauhunkohtauksia (night terrors) Siis ihan kirjaimellisesti tuntuu siltä, että herään "pilvessä" tai "kännissä" ja ihan umpiväsyneenä, oudosti samaan aikaan ihan hiton paniikissa ja toimintakyvyttömänä. Tajunta ei pelitä ja pitäisi mennä kuselle tyypillisesti myös. Kädet heiluu ja yöpöydältä putoaa tavaroita, kuin joku pirulainen ohjaisi niitä, kuin marionettia. En käytä enää sijauspatjassa aluslakanaa, koska riehun yön aikana niin helvetisti. Mietin että pitäisikö ihan nauhoittaa mitä yön aikana tapahtuu? Tosin olen alitajunnassakin myllertäessä öisin jotenkin "itsetietoinen" joten se, että joku nauhoittaa minua, häiritsisi. Ja siinä olisi aikamoinen projekti nauhoittaa itseään potentiaalisesti 13-15 tuntia, eikä sekään vielä ole mitään, mutta että lataa koneelle jonkun 200GT tiedoston, niin joo, en tiä oikein toimisiko sekään. Ääniraidasta voisi päätellä eniten, milloin toimintaa on.

Hmm, mietin tässä parisuhteita ja tulin tähän tulokseen (https://www.youtube.com/watch?v=AHDDjW5nmLo) Kieltämättä jos siinä on plussapuoletkin, niin mikä ettei. Helvettiä se on elää tällä mielikuvituksella yksin koneella. Paskassa parisuhteessa voi sentään leikkiä jotain pseudotervettä, ihanteellista kansalaista, eikä katso mitään sairasta erotiikkaa internetin brsreijän brsreijän (kyllä, persereijän persereijän) syövereistä. Oikeesti kaikki mitä oon nähnyt, niin ei helvetti. Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Sitten herääkin se kysymys, että jos niiden on pakko purkaa turmeltuneita fantasioitaan niin yksityiskohtaisesti muille, ja ne toimii minuun, niin mikä vittu minua sitten vaivaa? Silti ei huoh... 😟 Kun omasta mielestä aidosti perverssi henkilö ei edes häpeä mielikuvatuksensa tuottamia mätiä hedelmiä, vaan pyrkii näyttämään ne muille. Ihmiskunta on vaan komponentti, millä paholainen luo itsensä. Samaa voisi sanoa Jumalastakin? Huomaatko kun kirjoitan vielä paholainen pienellä p:llä ja Jumalan isolla J:llä? Hulluin deluusio tuntuu olevan uskonnot, joista tietysti dominoi kristinusko ja islam. Ihmisiä oikeesti KUOLEE ehkä-on-ehkä-ei olentojen vuoksi. Täten, uskomukset on vaarallisia, jos niistä tulee itselleen totuuksia. Koska jos johonkin uskoo, kuin totuuteen, on valmis tekemään mitä tahansa sen eteen.

Käyttäjä rasitusvamma kirjoittanut 15.11.2018 klo 21:50

Hei NB

Olen suuren hämmennyksen ja epäuskoisen ihailun täyttämänä lukenut viestejäsi. Hämmennys nousee siitä että kuvaamasi elämä on yhtä kaukana omastani kuin yö päivästä. En ole ikinä koskaan milloinkaan polttanut edes tupakkaa saati että olisin käyttänyt huumeita, ja alkoholia en käytä oikeastaan ollenkaan. Ihailu taas kumpuaa siitä millä taituruudella käytät sanoja ja rakennat niiden avulla kuvaelmaa elämästäsi ja ajatustesi avaruudesta.

Joskus mietit tavoittavatko viestisi ketään. No, minut ne tavoittavat ja jokaisen uuden viestisi luen kuin uskova päivän sanan Aamulehdestä.

Kiitos siitä pilkahduksesta omaan elämääsi jonka olet jakanut. Sinulla on valtavasti potentiaalia ihan mihin vaan.

Käyttäjä kirjoittanut 17.11.2018 klo 00:33

Oih... 😳 No sieltä päin kyllä tuli kovimmat kehut jopa vuosiin. Kiitän.

Käyttäjä kirjoittanut 17.11.2018 klo 23:34

Sain tosiaan tuossa a-klinikalta oman hoitajan, jota oli vaikea saada ja hän oli ehkä hieman imarreltu, kun halusin juuri hänet. Valvoin viime yön pilvessä ja menin nukkumaan vähän vaille 7. Pilvi on joskus siinä mielessä ihan jäätävää mielelleni miten se rentouttaa, mutta joskus jopa superstimuloi aivokemiat uuteen malliin. Ihan koko aika pitää tehdä jotain, meni se psykoottisuuden puolelle tai ei. Joskus tulee stopattua aktiviteetit, koska ne menee oikeesti aika diipiksi. Oman älykkyyden ulkopuolelle tai jotain. Hahmottuu joku idea, sitten unohtuukin koko idea, tai muutan ideaa jne ja totean: ei tästä tule mitään.

Heräsin 15:40 (😎🙂 poltin jämät ja lähdin katsomaan perheen kanssa Ihmeotukset: Grindelwaldin Rikokset. Hyvä elokuva, ehdottomasti, mutta jotenkin puutteellinen. Oli tosi hyvin valitut näyttelijät esim. Jude Law veti Dumbledorea mielestäni juuri niin, kuin pitikin ja Depp heterokromisilla silmillä ja supervoimilla varustautuneena badass Grindelwaldina meni Voldemortin edelle. Ehkei psykopatiassa, mutta syvyydeltään hahmona ehdottomasti. Kolmanneksi lapsinäyttelijät päähahmoille oli melkeinpä valittu nähtävästi ulkonäön mukaan. Hyviä, mutta aika raakoja päätöksiä, jos lapsinäyttelijöitä hakemassa rooliin oli niin pirusti.

Käyttäjä kirjoittanut 18.11.2018 klo 18:30

Ajoin tukan pois tuossa pari päivää sitten, eli olen kalju. Nukuin viime yönä joku 10 tuntia ja heräsin armottomaan ksihätään, joka johti siihen, että kohta pitäisi vaihtaa lakanat 😟 Sitten olen vaan jollain tapaa, minullekin melkein mysteeriksi jäänyt että miten, tuhlannut rahani. Pilveen ei ole mennyt, kuin 20e tässä viikossa, joka meni kun 1 kaveri toi sen aika kaukaa. Pitäisi alkaa tuhlaajapojaksi varmaan, koska en varmaan edes ehtisi elämään niin pitkään, kuin rahat riittäisi perinnöistä, joita en koskaan tule varmaan saamaan, koska keho ei jaksa. En juo enää niin hirveesti, mutta mitä ihmettä oikein eilenkin ajattelin? Lähikaupasta Grandiosa Mexicana ja Saarioisten ruukkuateria ja 4e 0.5l olut? Olisin vaan edes ostanut pizzan, kun täältä niitä saa karvakäsimestoista 5e. Olutkin oli aika pahaa. Tuntui kuin olisi juonut lähinnä vaan jotain vaahtoa. Koskaan ei ole tullut vastaan noin vaahtoavaa olutta meinaa, koska vaikka sen kaatoi oikeaoppisesti, niin vaahdon muuttumisessa stoutnesteeksi tjsp kesti 5-10min.

Tänään rahaa oli huikeat 16e tilillä ja piti soittaa taas äidille, että saisinko rahaa lääkkeisiin. Hän oli varsin tietoinen, että olin saanut isältä ja veljeltä jo joulurahat, jotka sain mystisesti katoamaan. Noh, lähdin sitten kauppareissulle ja edes riisi-v***n-piirakoihin ei ollut varaa ostaa tyyliin meetwurstia. Tuliko minulle kenties aivovaurio tuosta ryyppyputkesta ja harkintakykyni on nyt mennyttä? Äitikin tuli vastaan, kirosi keskellä katua ja kysyi "Mitä olet ottanut?". ja "Kiristääkö joku sinua?".

Olisi se yksi nainen voinut ensin edes n****a ne minun aivot pellolle fyysisellä kontaktilla, ennen kuin pilasi loputkin mitä oli jäljellä mielenterveydestä. Huonoina päivinä en saa sitä ihmistä pois mielestä millään. Tosi kiva jättää kaveri miettimään "joudun helvettiin" loppuelämäksi ja olla pahoittelematta ihan vaan, koska on erehtymättömän oikeassa. Tosi kiva luottaa johonkin ihmiseen 5v ja sitten todeta miten hullu se oikeesti on. Herättävä kokemus silti meinaa uskonnot on minulle ihan käsittämättömän hulluja. Onhan alkoholikin laillista ja silti ihan sikkiä kamaa verrattuna budiin. Alkoholi ja uskonnot on "hyvinvointivaltioissa" laillisia. Eniveis pointti tässä on se, että naiset on lähtökohtaisesti miehiä yleensä hullumpia, mutta se voi johtua taas miesten hulluudesta, koska toisaalta taas naisia taas ihaillaan, josta miehet voi seota. On kokemusta. Sitten jos ihailee väärää naista, joka on jonkinlaisella piilonarsistisella tavalla petollista seuraa, henkistä syöpää, niin you're done. Jotkut naiset on vaan yksinkertaisesti niin hyvän näköisiä, että oksat pois. Itse aika keskiverto mies ulkonäöltä. Olemukselta varmasti poikkeava tosin.

Noniin, vaihdetaankos kusiset lakanat 😐

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2018 klo 19:57

Ei näemmä vaihdeta lakanoita ei. Jaksa 😎 Vielä huominen persauki, sitten pitää alkaa oppia arvostamaan sitä rahaa mitä saa, ja mihin sitä käyttää. Ainakin ruuat laitan itse tai ostan halpiseineksiä. Puuroa, pakasteet (varsinkin Lidl) on aina varma vaihtoehto. Kasvisnuudelit, makaroonisoosit jne. Nuudeleihin tosin kyllästyin jo. Energiajuomaa ilman toista päivää, koska it's time to get wise(r?) Kyllä sitä kukkaa saa kerran viikossa ostaa 20e edestä, jos oppii elämään. Nyt olisi kuitenkin erittäin viisasta olla ilman seuraavat 2 viikkoa, jos vaan pystyy.

Eilen kävin a(lkoholistijuoppokaappihomoprostitoitunistiryynipää)-klinikalla ja meni ihan ok. Eilen sain myös anteeksipyynnön naiselta, jonka sanat aikalailla johti siihen, että päätin juoda itseni liki hengiltä. Vastasin vaan "Enpä mä muuta pyytänytkään" ja vähän viestiteltiin. Kivuliasta ja saa minut tuntemaan pohjatonta kaipuuta. Eli onko tilanne se, että naisen kosketus on liian myöhäistä vai se, että naisen kosketuksen saatuani, se on juuri siksi liian myöhäistä? Tosin kosketusta en saanut fyysisessä muodossa. Kiitti niin vitusti ja voi aaaaahhh tätä elämää *hengittää syvään* ☺️

Tänään 1 kaveri spedeili taas lähettämällä outoja videoita, eli ei kommunikoi normaalisti. Sitten kävin hoitajalla purkamassa asioista ja unohdin ottaa mukaan sen fucking injektiolääkkeen, jotka mutsi osti, jotka eivät ole ainoita lääkkeitä, jotka on loppumaisillaan. Onneksi on edes erityiskorvattavuus. Tein myös pari videota, vaikkei niitä kukaan katso. Narsististen häiriöiden eri tasoista sen mukaan, mitä olen niitä itsenäisesti tutkinut. Ja laillistettu hulluus (alkoholi ja uskonnot) vs. laiton (ts. "psykoosissa" itsensä ilmaiseminen) Voipi olla että kaikki me ollaan vaan jossain omassa psykoosissamme. Itse olen varma, että melkein mikään ei ole varmaa, paitsi että minua stalkataaan ja jotkut huutaa vaan HalleLUJAA ja on pilvessä jonkun mystisen, ajan ulkopuolella operoivan liki kaikkivoipaisen olennon kautta. Sitten ne kuitenkin kieltää päihteet niiltä, jotka ei sitä pilvistyyttä koe raamatun kautta. Fuck me... Yritän kyllä uskoa _Hyvään_ Jumalaan.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2018 klo 20:01

Ainiin, fun fact! Tupakoidessani naapuri tuli autosta ja kun avasi etuoven ja oli menossa sisälle, hän päätti jättää minut haistamaan pskaa. Meinaa kuulin sellaista puhetta mitä tulee vaan takaluukusta. Että kiitos tästä. Kovasti! 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 23.11.2018 klo 15:34

Valvoin 40 tuntia ja menin ihan äärirajoille pääkopassa. Mutta tunsin jotain aitoa. Vähän henkilökohtaista juttua. Tein mielestäni aika lohdullisesti enteilevän kappaleen nimeltä: Loppu tulee kun vähiten odotat sitä. Kuulin juuri Zippysharesta ihan ok sivuna jakaa teoksiaan. pikaisesti. SoundCloud aika plus miinus nolla monien mukaan:

https://www56.zippyshare.com/v/ZvON5eaF/file.html

On niitä muitakin ihmisiä samalla dg:llä, joiden tiedän tekevän jotain luovaa. Piirrustuksia tai videoita tai musiikkia.

Käyttäjä kirjoittanut 23.11.2018 klo 20:31

Hitto, vahingossa tuossa lopussa oli virhe päällä, jonka vaan pistin pois päältä, mutta en poistanut. Mitenhän se nyt päälle meni. Ihan sekaisin ollaan projektien kanssa. Uusi https://www71.zippyshare.com/v/dOgs2Ehf/file.html < 1 efekti lopussa tosin pitäisi olla myös poissa. Vähän laiha tuo päämelodian himmeneminen. Pitäisi olla paksumpi, täyteläisempi. Mikä ero pehmeällä ja täyteläisellä on? Pehmeä on varmaankin vaan pintapuolisesti kosketeltavissa oleva konsepti. Pehmeä iho, pehmeä avocado tai kiwi. Täyteläinen lisäksi, niin se on kaikkialta koostumukseltaan tasaisesti pehmeä ja rikas? Ei hitto kun oikein lähtee pohtimaan jotain Alkon viinan maistelijoita, niin niiden viimeistään luulisi tietävän noiden sanojen merkityksen <_> Persimon voi olla pehmeä ja täyteläinen mielestäni.

Käyttäjä kirjoittanut 25.11.2018 klo 08:31

Huomenta. Hirvee stressi/pilvessä ja valvon vaan yöt pilvessä. 2g ostanut tällä viikolla - ei hyvä! Taas pitää lainata rahaa, koska äiti se pisti hanat kiinni, koska minunhan rahat riittää varmasti kaikkeen tarpeellisen, ja jos ei, niin voin mennä pelastajien luo pelastusarmeijaan! 😀

Sain Peter Coyotelta, tunneltulta ammattinäyttelijältä palautetta siitä, kun annoin palautetta. Pistin vielä kiitokset ja huumoria mukaan peliin, vaikka menin ehkä liian pitkälle, kun kysyin voiko häntä suositella muitakin elokuvia, joissa hän on, koska en tiedä häntä, kuin yhdestä roolista. Tai muista eniveis.

Kerroin tarinani pahimman osan nettiin ihan anonyymisti analysoitavaksi. Taisi olla sen verran eloisa, että ei sitä voinut edes näyttää... Joo, se poistettiin. Miltä sinusta tuntuisi, jos menee niin huonosti, ettet edes voi kertoa tarinaa jonkinlaisena short-story mielessä tehtynä tragikomediana? Ironiaa, kauhua, jännitystä, riitoja, sadismia, masokismia, obsessioita. Lyhyesti hulluutta, jota elämä on. Siihen päälle joku paskatauti ni jee. Vaikka kirjoitin täysin anonyymisti sen, ehkä se meni vähän överiksi/sääntöjä vastaan. En pidä sääntöjen rikkomisesta, mutta en ole myöskään erityisen lainkuuliainen. Mut otettiin sivuun messiin kyllä ihan ok silleen niiq vastaan ja näin. Tarvitsen ehkä lepopaikan pian... puuh!

Käyttäjä kirjoittanut 28.11.2018 klo 00:26

Tosiaan la-su yön valvoin ja seurauksena nukuin sunnuntain 12:00-00:00. Takaisin nukkumaan 03:00-13:00. Mutsi oli salaa käynyt kämpässäni jossain kohtaa huolestuneena avaimilla, mutta jätti minut koisailemaan. Mainitsi vasta tänään, että tupakka haisi (pilveä pössyttelin sisällä, tietty tupakkaa seassa) Jep, olin ihan koomassa, kun seurasin pelin turnausta 5-6 tuntia liki su klo 11 asti, jonka post-fight klubiin osallistuin. Kun viimeinen epävirallinen matsi oli meneillään, niin vahingossa puukotin isäntää selkään ja hän putosi sillalta. Karma? Nääs sattumoisin sama isäntä on todennäköisesti vastuussa siitä, että potki minut peliyhteisön Discord kanavasta ilman selitystä. Discord on ohjelma, missä voi perustaa ryhmiä yhteisöille tai kaveriporukoille, ja jutella mikillä tai näppäillä kuin mikäkin kiipparisankari 😎 Alkuperäinen yhteisön kanavan omistaja on henkilökohtainen ystävä, jonka kanssa en ole enää tekemisissä. Hän vaan antoi sen omistajuuden tälle tyypille, joka nyt järjestelee turnauksia ym. shittiä, joihin en osallistu. Joku päivä tietysti tulen vielä kuuluisaksi. Tavallaan olen jo yhteisössä jonkinmoinen erakkomainen legenda, joka piipahtaa satunnaisesti. Kaikki tietää minut, mutta ei halua minulta mitään. Mielestäni objektiivisesti maailman top #3 pelaajista (on voittanut myös joidenkin mielestä objektiivisesti menestyneimmän) myönsi minulle, että melkein teki itsemurhan. Eli ei mene parhaimmillakaan vahvasti. Tiedän myös yhden tapauksen, jolla on aika varmasti mentaalipuolen ongelmia, koska melkein aina kun menen pelaamaan, niin hän tulee linjalle sen jälkeen. Ei vastaa mitään chatissa, kunhan vaan liittyy seuraan. Noh, voihan siihen Discordiin aina liittyä takaisin.

A-klinikan hoitaja on huolissaan mielenterveydestäni. Aijaa... No sekaisin jo olen kyllä, mutta fyysinen puoli on se mikä todellisuudessa pettää, koska en halua enää elää paljon pitempään kaiken tämän psskan jälkeen. Mielestäni puhun aika koherentisti. No ei, mutta hän on huolissaan kannabiksen vuoksi, koska on jo mielisairauden rajoilla. Jos skitsotyyppinen/epävakaa a.k.a. helvetti etenee vielä skitsofreniaksi, kyseessä on hulluimpia ihmisiä joita tulet ikinä tuntemaan. Jos varsinainen psykoosi iskee, siitä toipuminen on näin vaikea-asteisella persoonallisuuspatologialla mahdotonta. Ainoa mahdollisuus toipumiseen on terapia ja kova työ, jos sekään enää riittää tässä kohtaa. Naisen kosketus taitaisi vaan pahentaa tilannetta. Itseasiassa sain sitä jo yhdeltä ja turpaan tuli. Eniveis A-klinikan hoidon aikana isä soitti takaisin, kun soitin hänelle aiemmin, ja lainasi 60e, jonka pyrin maksamaan takaisin ensi viikolla.

A-klinikan jälkeen kävin thaikussa syömässä lounaan, jonka hinta oli noussut liki eurolla. Söin niin paljon kun mahaan mahtui. 1 iso lautasellinen ja 1 pieni. Aika arkipäiväistä thaikkusettiä, mutta meni se alas. Kiitin ruuasta, lähdin kotiin, puklailin matkalla ja kun avasin etuoven, laitoin sen kiinni asap, koska laattaa lensi aika kunnolla. 1 hyvä syy miksi en käy töissä on se, että olen... noh, ihan vitun sairas? Siis fyysisesti enemmän, kuin henkisesti nykyään.

Viimeistelin kappaleen johonkin kuntoon ja siitä tuli liki 7min pitkä. Ei kuulosta riittävän hyvältä mihinkään radioon, kuten aina, koska kärsin huonosta karmasta.

On tullut myös katsottua Brickleberry sarjaa kaverin kanssa, joka on juuri minulle sopiva perversoitunut sit-com. Ainoa sit-com tyyli, joka sopii minulle varmaankin. Gravity Falls on myös hyvä, mutta EI TARPEEKSI PERVO!!!

Joskus persoonallisuuspatologiani menee ilmiselvästi yli laitojen. Joskus tuntuu siltä, että voin tehdä ihan mitä tahansa pystyn kuvittelemaan maailmalle, sillä se on luojani. Mutta ei saa vaipua itsesääliin ja alkaa syyttelemään ketään muuta, kuin itseään, eihän? Pitää ottaa vastuu, tai siis... teeskennellä ottavansa.

#pseudopsykopaatti ☺️

Käyttäjä kirjoittanut 28.11.2018 klo 01:15

MitäHän ttua tulee tapahtumaan vuodenvaihteen bileissä? Missä seurassa olen? Miten pitkälle menen päihteiden suhteen? Ensi kuun voisi elää säästeliäämmin sitä varten. You only live 2018 once #tekosyyvetääpäätäyteen