Rajatilapsykootikkojuopon arkea

Rajatilapsykootikkojuopon arkea

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.08.2018 klo 22:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2018 klo 22:12

Dg:t

F21: Skitsotyyppinen häiriö. Ennen epävakaa ph, tosin mielestäni ripaus paranoidista ja estynyttä ph:tä. Tosin ajattelen synneistäni huolimatta, etten ole paha ihminen.

F10.25 Alkoholiriippuvuus, jatkuva käyttö (ennen tuurijuoppous)

Olen nuori aikuinen sairaseläkeläinen. Nyt on meneillään 3,5kk ryyppyputki, joka on semisti kontrollissa, koska sain naltreksonin (ennen kauppanimellä Revia) kunnolla testiin. Lääkäri oli lomalla 4 viikkoa, omahoitaja 3kk, ja tässä on vielä 3 viikkoa, kunnes tapaan hänet. Noh, aika sentään rientää. Antabuksen kanssa yhtä paljon leikkinyttä kuin minä, en tunne varmaan yhtäkään. Lääkityksenä antipsykoottinen injektio, mielialantasaaja, SSRI ja bentso, joista olenkin jo kokeillut varmaan kaikki lailliset (enkä yhtään laitonta, vaikka sekin sopisi) Bentsoissa se pointti on vaan helpotus, ei kiksit. Huumeita en käytä, paitsi jos kukkaa tarjotaan, jonka ensivedoista tärisen nollatoleilla, kuin tarpeita tekevä koira, jolle nauraa joku ilkeä yleisö. Ennen ennenäkemätöntä ryyppykuuria täynnä kaikenlaisia bläkärisekoiluja, kävelin kovaa tahtia 3,5-10km päivittäin ja paino laski 116kg:sta 100-101. Sitten tuli viides osastohoitojakso, viikon katko ja lääkäri lähetti minut kotiin. Maksa-arvot on merkittävästi koholla ja ne eivät ole olleet maksaa rasittavan lääkityksen ansiosta varmaan viimeisen 6 vuoden aikana olleet viitearvoissa. Nyt GT on 420+ ja ALAT luultavasti 70-90 tienoilla. Maha on turvoksissa melkein kuin kirroosipotilaalla, tai korisevan sammakon posket. Tai Linda kurkku Manaajasta. Paino on n. 109-111 ja epäonnistuin tavoitteessani saada painon alle 100kg. P******le!!! Luin että täällä ei saa kiroilla? 🙄

Mielenterveys tosin näyttää olleen ryyppyputken aloitettua tasaantuneen, joka on outoa. Jatkuvasti tulee tosin täysin absurdeja unia, ja olen melkein, vaikken ihan ylpeänä vakuuttunut (koska miksi olisin) että näen eräitä maailman oudoimpia unia. Ne mitä pystyn selittämään, on jo riittävän outoa matskua. Osa liian henkilökohtaista edes mainita. Noh, mieliala on sentään 1-10 asteikolla keskimäärin 5-7 välillä. Psykoottiset läpilyönnit sisältää jonkinlaista glossolaliaa tai maanista siansaksa jorinaa yksin 4 seinän sisällä mökkihöperöityessä, telepaattisen mieleen tunkeutumisen aistimisen, helvetilliset spirituaaliset tuntemukset omasta kohtalosta, paranoiaa, joskus pysyviä harhaluuloteemaisia uskomuksia (ravintola myrkyttää ruokani, vaikken keksi miksi, mutta silti uskon niin) ja äärimmäisen kivuliaita pakkomielteitä ja kompulsioita.

Tein ns. character alignment testin täällä: http://easydamus.com/alignment.html ja sain tulokseksi ”True Neutral”. Olin samaa mieltä tuloksesta. The Good, The Bad and The Neutral. Uskoisin, että valtaosa psykoosipiirteisistä persoonista on neutraaleja valtaosan ajan elämästään.

Mitä teen? Noh, tunne-elämäni on sen verran latistunut ja persoona eksentrinen ja roboottimainen, että mielenkiinnon kohteetkin ovat varsin autistisia ts. rajoittuneita. Videopelit vaikealla vaikeusasteella, musiikki, musiikin teko, ihmisseura, elokuvat, tv-sarjat ja chattailu. Sairastumisen jälkeen kesti vuosia pystyä tutustumaan uusiin ihmisiin, yleisesti kaverimielessä. Kaikki tuntui epäonnistuvan ja edelleen epäonnistuu välillä välttämättömästi, mutta pidän pintani sen suhteen, hyväksyn todellisuuden paremmin kuin ennen ja nyt myös ihmissuhteet onnistuu. Hmm… raha-asiat on kustu aika hyvin, mutta näillä saa ruokaa, kuivaa siideriä ja tupakkaa. Nykyään poltan holkeista, kuin Hunter S. Thompson. Sain myös juuri muutettua sähkösopimukseni 2,5x halvemmaksi. Kiltti myyjä oli laskenut minun kuukausittaisen sähkön kulutuksen, joten sain nähtävästi erittäin hyvän diilin. Laskin vielä vanhoista laskuista, että täsmää. Puhelinliittymässäkin olisi parantamisen varaa, mutta huonompiakin sopimuksia varmasti on.

Terve, olen NonBeing ja tämä oli ensimmäinen kirjoitukseni hieman humalassa. En ole kukaan, enkä minkäänlainen. Kuin Harry Potterin Boggart/Mörkö. Olematon kameleontti, paitsi fyysisesti. Noh, en kuitenkaan paha. Ihan vaan… en mitään. Mutta jos pitää valita preferenssi, hyvä on aina parempi, kuin paha.

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2019 klo 16:47

Uv lupaus: älä juo Tammikuussa pisaraakaan. Vähintään. Minimissään. Pilvi 1-2x kuussa max, aloitin jo salaatti-keitto-jogurtti-rahka -linjan (ja muutenkin vähemmän rahaa ruokaan) ja terkkarille hoitsun kanssa kattomaan mikä helvetti mun kehoa risoo. Kipulääkitys olisi oikein kiva, joku opiaatti hetkeksi edes. Mirtazapin yllättäen jotenkin auttaa kivun kanssa, rauhoittamalla kehoa. Eikä minulla ole niinkään "kipu kipua" mutta ihan hiton paha olo. Tänään heräsin, kuin joku John Holmes mofo olisi tunkenut yönsä aikana patonginsa kurkkuuni. Uniapnea...

Käyttäjä kirjoittanut 04.01.2019 klo 21:33

En tiedä mitä sanoa. Joku empatiatrippi meneillään. Narsistit naurattaa, koska ne on emotionaalisesti kirjaimellisesti lapsen tasolla, mutta intellektuaalisesti kehittyviä olentoja ja perverssillä puolustusmekanismalla tuhoaa tahtoasi. Psykopaattiin ei tehoa sitten edes vankila, kuolemantuomio, mikään. No pahimmathan on niitä, jotka on "aina oikeassa". Ihminen ei ole edes banaanikärpäsen kakan nanogramman tuhannesosan kokoinen olento kaikessa, mitä universaalisesti tapahtuu tässä loputtomassa avaruudessa. Miten joku kehtaa sanovansa olevansa oikeassa? Toki kun väittelen tai pikemminkin pohdin asioita muiden kanssa, saavutan usein yhteisymmärryksen. Siinä on jotain totuutta, kai...

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2019 klo 08:55

Tänään on injektio ja oksensin juuri aamukahvit. Noh, ei se mitään. Jos haluaa oksentaa lisää, niin aina voi keittää uudet? 🙂👍 🙂👍 No ei. Juomattomuudessa olen pysynyt, mutta pössyttelyä sen sijaan jatkan varsin mielelläni. Enemmän tosin houkuttelee kukka *Ruuan* seassa, eikä niin että sitä poltettaisiin ja naapurit kiroaa elämäänsä, potentiaalisesti. En jaksaisi sisällä sauhutella oikeesti. Ongelmana on monesti tosin se, että tuote sisältää oksia, tai on aivan liian kovaa syötäväksi, joten kovin usein en ole sitä syönyt. Noh, tänään ehkä kukkakeksejä.

Ilmeisesti 1 psykoosista kärsivä nainen/luoja ties mistä muusta, syyttää kaveriani raiskauksesta, ja kuulemman monia muitakin. Tässä yhteydessä on pätevä keissi käyttää sanontaa "bros before hoes", vaikka naista käykin sääliksi mielenterveydellisin perustein. Eihän hän voi todistaa mitenkään, että hänet olisi raiskattu. En usko, että kaveri olisi tehnyt mitään oikeesti, ja jos juttu menee niinkin pitkälle, että alkaa syyttelemään kaikkia, ei kukaan usko noita juttuja.

Opin käärimään sätkiä joten kuten omin käsin, kun sätkäkone päätti mennä rikki. En todellakaan ole mikään jointtimestari, ja saan koneella tehtyä parempia.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2019 klo 14:48

Pitää valmistautua puhelinlaskuun, pankin palvelumaksuun ja ensi kuussa sähkölaskuun vielä ainakin. Ei pitäisi olla hätää, jos on varovainen.

Pössyyn meni 80e jo yhteensä, josta olen pidättäytynyt nyt, koska tiedän ettei mutsi tai faijakaan mielellään auta tulevan sähkölaskun kanssa ensi kuussa. Mutsi myös aina manipuloi keskusteluissa minut avaamaan vähän kehokieltä, että olenko polttanut kämpässä. Ärsyttävä ja nokkava akka osaa kyllä olla. Painuisi v.....n, kun minun pilvenpoltto on yhtä paljon hänen asia, kuin hänen omat salaisuutensa minulle. "Kuka maksaa sitten kun vuokraisäntäsi saa selville yada yada yada!??!". Hei, tämä talo on tehty jostain fucking betonista. Täällä ei ole minkäänlaista ilmastointia. Se ei vaadi kuin tuuletuksen ja välioven kiinni pitämisen, että pärjää. On siinä pieni kiinnijäämisen riski, mutta olen kaikki naapurit paikallakin polttanut useaan otteeseen.

Pössyn efekteistä ja ongelmista erikseen. Sisällä polttaminen on rentoa, tai ainakin olisi, jos joku idiootti siirtäisi jo kyseisen luonnontuotteen pois huumausaineiden listalta. Mutsin varoitukset on saattaneet ruokkia sisällä polttamisen paranoiaa. Tosin en tiedä. Mutsi ylitseampuu tilanteita sen kun ehtii. Viimeksi kun poltin, niin aloin hetkeksi hukkua Truman Show-teemaisiin ajatuksiin. Ja tutut "poliisit tulee" teemoja oli myös. Just got to act like this (https://thumbs.gfycat.com/IncompleteDigitalCivet-small.gif) and the blue guys will understand. Joo, siis aina kun poltan, niin aika pian alan ajattelemaan, että jään kiinni sen hajun takia ja tulee kaikenlaisia "kuulusteluskenarioita". Ennen ei tullut. Teknisesti olisi varmempaa vetää pirilainejakin, koska ainakaan ne ei haise miltään. Kukan isoin ongelma on oikeesti se, että se pitää lämmittää, jos haluat siitä mitään efektejä. Uuniin (esim. pot cookies, tai suklaamuotteja). Sitten on myös cannabutter ja vaping. Enitenhän haisee nimenomaan polttaminen. Viimeksi ihan kirjaimellisesti söin sitä raakana, mutta siitä ei saa efektejä. Mielummin söisin, jos vaan toimisi. Noh, pitää keksiä jotain. Ehkä keksejä?

Sain kielteiset vastaukset joltain 3 levy-yhtiöltä, mutta kaikilta sentään "kiitos, mutta ei kiitos". Aika isojahan noi on tuon genren suhteen. Harmittaa silti, mutta nyt huomaan virheitä biisissäni. Forever gifted amateur nyyh ;__;

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2019 klo 19:30

Menin kahville, siitä ainoa kaveri jonka pitänyt päihdeporukasta vei minut ajelulle. Eli kaveri, jolla on ihosta palanut valtaosa, on psykoosisairaus tai huumepsykoosi, on vielä kaiken lisäksi saanut fyrkkaa huumeisiin, kun rahat tuli takautuvasti? Sain ilmaista polttoa, mutta paniikkikohtauksen ja pahan mielen hinnalla. En tarvinnut paljoa, sekaisin menin, kun sekaisin jo valmiiksi olin. Suht hyvin kirjoitan, mutta nyt kaverin some-tili on tarkistuksen alaisena. Voi vittu sentään 😀 Se olisikin kiva päästä joihinkin kuuluisteluihin itse. Eniveis poltin ne paukut/pajarit/ganjat/dängit/kukat tai "hiisasin" ja lähdin pois kaverin kaverin kämpältä, jossa haisi joku home tai en edes voi kuvailla sitä hajua. Oikeastaan minua ei vaan Ahdista päihdeporukoissa hengaaminen, vaan Pelottaa. Viina on muokannut tästä yksilöstä sen verran pelokkaan ja viisaan, että tämä viisaus sai miettimään tätä nuorta herraa, jonka tänään tapasin. Ei niin, ettenkö pystyisi tapaamaan, varmaan riippuu tilanteesta. Mutta hän on tosi oikukas ja arvamaaton ja ajottain saa jos jonkinmoisia raivareita. En tiedä mitä hänen päässä liikkuu, mutta enempää ihmiseltä ei tarvitsisi pyytää, kuin kestää omaa päätä. Tai korkeintaan omien lasten ja puolison. Se on sitten se big choice. Oma perhe. Se on itsensä uhrausta, toisille antamista, mutta mistään et saa yhtä paljon ihmiskosketusta, kuin jos perustat oman perheen.

Noh, sain tosiaan paukut ilmaiseksi, tuntuu ihan hyvältä miinus lievä paranoia ja koitan nauttia viikonlopusta. Tuo porukka olisi ollut menossa baariin, vaikutti ihan mukavalta, mutta baari on konsepiltaan melkein sama, kuin kutsu helvettiin, mistä minun pitäisi maksaa. Periaatteessa... Nyt voisin lähteä kyllä, jos ei olisi tipaton tammikuu (ja ehkä pitempikin, katsoo mitä lopulta päätän) tai rahanpuutetta. Laskin, että selviäisin ihan inhimillisesti takuueläkepäivään asti, jos ja Jos otan iisisti. Okei, mutta vaikka tänään oli monta tilaisuutta saada alkoholia, kieltäydyin. Yhdet paukut ja kotiin. Ajatelkoot he sitten mitä ajattelevat minusta. Ihmiset on mitä on. Niin olen minäkin.

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2019 klo 19:28

Nyt tuli vesivahinko tuossa tuossa... Viime kuussa noin 2 viikkoa sitten. Meni koko kämpän läpi ja minä olin tietenkin tiellä. Tämä tarkoittaa sitä, että tulee 2-4kk remppa tarvittaessa ainakin 3 tai enemmänkin kuin 3 asuntoon. Jävla fitta!

Pärjäilin tammikuun puoleen väliin asti ilman viinaa, mutta sitten alkoi taas maistumaan.

Hmm... Eilen poltin 2g, yhden jointin mutsin pihalla keskellä päivää. 2g on jo tosi riskikäs, varsinkin tuota lajiketta, mitä ikinä olikaan. Ajattelin koko aika, että sydän pysähtyy tai sammun. Koko ruumis sykki ja mieli ajoi bipolaarista sahalaitaa uupumuksen ja energiapommin välillä. Yhdessä kohtaa muistan, että en ollut vielä kai syönyt mitään koko päivään. Sitten iski taas vähän paranoiat, että poliisit tulee jne. Mielestäni tuo pitäisi laillistaa ja pistää ihmisen omaksi päätökseksi joko käyttää tai jättää käyttämättä, koska se on aivan takuuvarmaa, että sitä ei kaikki tule käyttämään. Jotkut saa paniikkikohtauksia jo pienistäkin määristä ja itse vedin 2g. Yleisesti en ole siltikään mikään kunnon pilvenpolttaja, vaan ihan täysin tavallinen, yksinkertainen, köyhä paska. Koen ganjan liian kalliiksi harrastukseksi minulle, helposti. Eniveis, en voi käsittää miten minulle ei jäänyt eilisestä satsista yhtään, koska siinä nuggetissa oli kyllä paljon purtavaa. Noh, sekaisin menin. Streamasin Twitchissä joku 2,5h puhuen luoja ties mistä ja katsojia oli ainakin 6.

Tänään Valhallaa 0.5l ja Pepsi Max Cherry. Sitten varmaan taas yökkäilyjä. Ainiin... lopetin muuten tupakoinnin, taas toistaiseksi. Minusta se on niin kiva välillä tupakoida ja välillä lopettaa täysin, mutta paras olisi vaan unohtaa koko paska. Mutta kun näytin sen kohtauksen a-klinikan hoitajalle, niin hän katsoi aika ikävystyneen oloisena sitä. Kysyi tuliko verta, kun vihdoin jonkun 3,5min kohdalla kohtausta "sain luvan" oksentaa 2x, vaikka se meno jatkui vielä 1,5min, eli yhteensä n. 5min. Tulee kyllä verta pieniä määriä. Eilen yökkäsin pitkän tauon jälkeen 2x.

Harmittaa kun kaikki on kiinni rahasta ja ennen handlasin sen jopa hyvinkin pienituloisena. Nykyään prioriteettini on vaan niin päin persettä ja sähkölaskukin tulee kuumottamaan tässä kuussa. Pitää neuvotella vuokraisännän kanssa mahdollisesta vuokranalennuksesta, koska kokonaan en tästä pois muuta. Mutsi ei muutenkaan jaksaisi sitä koko säätöä, että muuttaisi hänen luo asumaan pariksi kuukaudeksi.

😋

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2019 klo 22:22

Alkoholismi uudelleenpuhkesi, eli juon liki päivittäin. Paino 119-122. Tuli mustelma molempiin pikkuvarpaisiin. Varmaan sen takia, koska olen paisunut sen verran, että kengät ei enää pysy mukana. Rappioelämää... Helvetin hieno fiilis sinänsä, ettei enää välitä itsestään, koska vaikka mitä tapahtuisi, niin et melkein mistään enää järkyty. Mustelmat on kynsissä ja jalkojen sivuissa. Tunto on edelleen, mutta käveleminen alkaa sattumaan. Optimaalinen paino minulle olisi joku 80-90kg välillä sanoisin ja jos olen laiha, niin alle 80kg. Mutta että 122kg max? Jesus... Noh, olen silti seksikäs karvapeto 😎

Vertaillessa objektiivisesti (nyt itseasiassa vahvassa humalassa) alkoholin ja kannabiksen vaikutuksia. Sanoisin, että molemmissa on narkoottinen vaikutus. Ihan eri tavalla puoleensavetävä, jossa sanoisin, että alkoholilla on etenkin siitä riippuvaisille varsin pervo efekti. Alkoholismi, kuten monet muut asiat mm. toksiset ihmissuhteet perustuu sattumanvaraiseen palkintoon ja rangaistukseen (intermittent reinforcement). Alkoholi on tietysti vaan neutraali, mutta vaarallinen aine siinä mielessä, miten se manipuloi ihmisen käytöstä. Mutta termi intermittent (sattumankauppaa/arvaamaton) reinforcement (tuki, tuenanto, apu) pätee alkoholismiin erityisen hyvin. Itselläni on myös 1 ihmissuhde, mihin liittyy trauma bond, eli ns. traumaattinen kiintymys toiseen, joka toimii juuri sattumankaupan rangaistuksilla (tai niin tulkituilla teoilla) ja palkinnoilla. Syy miksi tähän jää koukkuun on yksinkertaisesti se, että aivosi ja sen välittäjäaineet tottuu siihen. Epämukavuus ja helpotus siihen. Siksi traumapotilaat palaa takaisin "narsistin syliin". Onhan se varsin mukavaa olla mielisairas ja traumapotilas vielä samalla. Et tiedä mikä on totta ja mikä ei, about. Tosin ei narsistitkaan tiedä. Varsinkaan ne, itseasiassa. Älykkäillä skitsoilla on se itsetietoisuuden kirous. Jos psykopaatti on moraalisesti mielisairas, mutta itsetietoinen tekojensa seurauksista, itse olen itsetietoisesti mielisairas. Ainoa ihminen joka voi olla itsetietoisesti mielisairas on rajatilatapaus. Mutta sillä itsetietoisuudella on rajoitteet, kuten kaikilla ihmisillä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2019 klo 18:35

Jaloviina Tammi pullo on tyhjä ja nyt juon kaljaa. En tiedä lojaalisuudestani yleisessä mielessä ihmisiä kohtaan. Yritän. Silti jotenkin tuntuu siltä, että karsin pois ihmisiä elämästäni, jotka olivat osa jotain "kappaletta". Jos ne ei kuulu seuraavaan, eliminoin ne. Sama pätee verisukulaisiinkin, melkein. Pelottavaa että ufoilet perhejäsentesikin kanssa, koska olet niin kujalla. On minulla sen verran periaatteita tietenkin, että kunnioitan perhejäseniäni, mutta en koe olevani osana mitään, enkä voi tunteelle mitään. Ne mitä asiat, missä olen osana, niin okei hyvä, mutta kunhan pysyisi edes kerrankin loppuun asti osana sitä jotain. Tarkoituksenani ei ole vetää Juudaksia kenenkään kohdalla, mutta jätän asioita taakseni. On joitain asioita, jotka minun piti jättää taakse joku 1,5v sitten, mutta riippuvuuden vuoksi tiettyihin ihmisiin, en ole voinut... Riippuvuus johtuu muutamasta asiasta. Minulla ei ole ketään muuta, joka huolehtisi tarpeistani. Esim. äiti, jota inhoan välillä, koska se vittuilee aivan turhaan jonkun paskan työpäivän tmv. takia. Sitten on 1 kyseenalainen ihminen, jonka kanssa tekemisissä oleminen on maksanut minulle enemmän, kuin suunnilleen mikään. Olen kuitenkin aika pian 30v, jos sinne asti pääsen ja silloin pitäisi jo olla jotain. Joko a) on jotain tai b) R.I.P

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2019 klo 15:24

Hankin taas pössyä ja skitsofreeninen nainen oli kaverin mukaan "nähtävästi" varastanut ison määrän sitä. Ostin 1 gramman ja lopulta tilanne meni naisen kanssa niin kiusalliseksi, etten tiennyt mitä siinä oikein oli meneillään. Hän vaan lähti hiljaa. Iski paranoiat kylläkin 😀 2 skitsoa samassa huoneessa pilvessä voi olla vähän huono juttu. Tällä kertaa myös huomasin sellaisen varsin oudon jutun, että pilven vaikutus tuntui yhdessä kohtaa menevän ihan kirjaimellisesti orgastiselle puolelle. Ei nyt tullut syyllinen olo siitä, mutta you know... things can get messy when high too. Ride the high, don't let the high ride you.

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2019 klo 18:06

Suomessa on HUONO mielenterveyshoito. Pakko olla, koska itsemurhatilastot on top 30-35 kaikista maailman maista ja tämä ei ole mikään kehitysmaa virallisesti. Suomessa on jenkkejäkin korkeampi itsemurhakuolleisuus. Sitten myös se, että miten selektiivisesti ihmiset valitaan joko a) terapiaan tai b) 95% lääkehoitoon, josta 5% on hoitajakäyntejä, niin jeps. Minut laitettiin aika pahasti maton alle. Terapia pitäisi aloittaa itse omasta tahdosta, mutta sitä ei tunnu enää itseltäni löytyvän. Uskoisin myös, että suomalaisten kainostelu, jota löytyy itsestänikin aika pahalaatuisen depressiovoittoisen persoonallisuuden ja skitsofrenian fenotyypin lisäksi, ei minua saa mihinkään porukkaan. Ryhmäaktiviteetit ei jaksa innostaa, enkä niissä pysty kiinnittämään omia johtoja kiinni siihen kokonaisuuteen. Viimeisenä sanoisin, että Suomessa on tosi vähän ihmisiä ja tuo maahanmuuttopolitiikka on pistänyt viimeaikoina mietityttämään, koska luin lehdestä, että tänne tulee jotain "ex-Isis" jäseniä. Okei...? Siinä vaan kartoitettiin riskejä, ettei voida tietää, onko kaikki todellakin ex-jäseniä, ja rauhouttuneita kaikesta pskasta mikä on takana, about. Kiva toki, että oma kaupunki on kaikista vähiten haluttuja paikkoja koko Suomessa. Itse kaupunkina sanoisin, että ihan ok, mutta tänne tulee varmaan enemmän mamuja, kuin täällä syntyneitä. En vaan pidä ideasta, että mamuista osa tulee takuulla tekemään tänne rikoksia.

Törmäsin tuossa sivulla 2 olevaan otsikkoon "Onko hyviä miehiä olemassa?". Onko Suomessa juuri mitään? Minä en deittailusta tiedä kuin sen, että se on aikamoista peliä. Tuo kysymys miesten hyvyydestä oli varmasti yleisempi ennen naisten oikeuksien parantamista. Voisin aivan hyvin miehenä itse kysyä: Onko hyviä naisia? Koska jos olet toksisessa suhteessa jonkun kusimulkun kanssa, niin lähde pois siitä. Itse lähdin yhdestä etäsuhteesta, joka imi aika kuiviin. Epäilin laidasta laitaan piilonarsismia ja psykopaattista kontrollia, koska minulla kehittyi toksinen side (googleta "trauma bond" tai "betrayal bond", jos olet traumapotilas) Ero "vain" patologisessa narsistissa ja enemmän psykopaattisessa persoonassa on se, että narsisti hylkää sinut todennäköisemmin tilanteessa, mistä et vielä sekoa täysin. Kuinka armeliasta! 🙂 Psykopaattisempi persoona tosin jos se menee ja ihastuu kontrollileikkeihin, niin niillä on järkyttävä puristusvoima. Siitä tunnistat psykopaatin. Tai jos et, niin ainakin todella vaarallisen ihmisen. Psykopaatti imee sinut täysin kuiviin, hitaasti, kun narsisti yleensä puraisee kerran ja kovaa. Itse inhoan eniten pahalaatuista piilonarsismia ja näkymätöntä psykopatiaa, joka ilmenee "hyvinä tekoina", mutta passiivis-aggressiivisuuden multihuipentumana. Reward-punishment-punishmen-punishment-reward jne. Sekoittaa kirjaimellisesti aivokemiat. Naispsykopaatit, uskoisin, hallitsee passiivisen aggression paremmin, kuin keskiverto mies psykopaatti. Uskoisin myös, että naispsykopaatit ei tule esiin yhtä usein, kuin miespuoliset. Mahdollinen näkymättömyys? Psykopaatin julmuus näkyy ihmissuhteissa ihan hautaan asti, eli tilanne missä psykopaatti ei enää hyödy esim. puolisostaan mitenkään, niin ihan viimeisenä tekona, hän jättää uhrin kuolemaan yksin tyhjyyteen. Se on aivan pirullista julmuutta ja petosta, missä psykopaatti vaatii kaiken lojaalisuuden sinulta, ja vastineeksi pettää sinut heikoimmalla hetkellä. 1 piirre mikä voi olla jopa "neurotyypillisillä ihmisillä", on machiavellismi, eli käytännössä häikäilemättömyys saavuttaa oma tavoite, oli se mitä tahansa. Ja tämä tarkoittaa, ettet piittaa suosiosta, kunhan se ei ei vaikuta negatiivisesti tavoitteen saavuttamiseen. Se on moraalisesti neutraalia, eli amoraalisuutta, moraalisen ideologian puutetta.

Vähän ohi narsismista ja psykopatiasta, mutta toisaalta siihen liittyen, katsoin elokuvan "The Boys From Brazil". Siinä esitetään II maailmansodan jälkeisen natsisaksaan liittyvää rajatonta ihailua ja hysteriaa. Elokuva on kieroutunut sävyltä, jossa meininki menee aika pseudotieteen puolelle. Trilleri, jossa on sci-fi horror nuotteja. Hitler ja Stalin sotki aika monen päät, koska he ovat 2 modernia paholaisen ruumiillistumaa. Vähän erilaisia heppuja vaan. Hitler oli kai sitä mieltä, että hän on number one hot shittiä, valloitti vähän maita, arjalaisrotu sitä ja tätä, mutta kenties valtansa liioittelulla, holokausti päättyi. Stalin sai rulettaa vähän pitempään. Paranoidinen narsisti, joka tappoi jo siitä, että joku käveli ohi ja käveli väärällä tavalla hänen mielestä, varmaankin. Veikkaan, että jos Hitlerillä olisi ollut saman verran valtaa, kuin Stalinilla, ja olisi ollut vähemmän ylimielinen, ja enemmän salakavala, niin Hitler ja Mengele olisi värjännyt kaikkien silmät sinisiksi 😀

Nykytilanne, remontti kämpässä. Temporarily back to mom's house. En viitsi ryypätä paljon täällä, kun on riehunut jo pari kertaa lasit lentäen ennen muuttoa ja kerran mutsillakin. En näe paljon täysin selviä päiviä. Velkoja ei ole, vaikka kerran jäin viikoksi auki, joka hoitui. Ei uusintana sitä tosin. Ei minun paranoialla. 1 vedätysyritys tilanne oli tosin, mutta kaveri hoiti tilanteen niin, että poikkasi välit vedättävään idioottiin ja tarjosi vähemmän, mitä pyydettiin. Ei se pilvikään asioita ratkaise, varsinkaan eläkeläisen rahaongelmia, mutta on se ryyppäämistä mielekkäämpää. Melko varovainen saa vaan olla, kun liikkuu muiden mieleltä sairaiden ihmisten kanssa pilven perässä. Tiedän muutaman, joiden pahalle puolelle ei kannata mennä, ja tiedän myös, etten ole niiden pahalla puolella, joka näkyy niiden tekojen kautta tällä hetkellä faktana. Esimerkkinä tuo 1 skenario vedätyksestä. Paino on sairaan korkea ja viimeiset 2 yötä olen iltamässäilyn ja tupakoinnin aloitettua herännyt yöllä liki oksentamaan joku 4-5x. Olen Todella oksennusherkkä, joten en jatka tupakointia. Pitäisi hommata jostain joku ns. baseTänään pitäisi lähteä lenkille pitkästä aikaa, ja saan seuraa. Yritän saada tuosta hyvän tavan tulevaisuudessa, etten vaan jäisi pähkäilemään mutsin kellariin seuraavaa "fiksiä". Tänään tuli myös suisidiajatuksia, ja niiden hävittyä hain kaupasta vähän sushia (ah <3), ostin jogurttia, Tehon pärinää varten ja tässä minä nyt sitten kirjoittelen tänne joutavia. En pilvessä, enkä kännissä. Lenkille parin tunnin sisään.

Have fun lads and ladies 😎

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2019 klo 23:02

Tänään sain kuulla skitsofreeniseltä, päihteitä käyttävältä naiselta, että "koska kato ku sä olet tollanen saatana, ja mä olen niinku Jeesus, ni... *jatkaa puhetta ja ite nyökytän* " Pitää sanoa, että there are levels to this crazy business. Vittu, juurihan koitin ainakin, ellen jopa onnistunut pääsemään eroon yhdestä hihhulista, mutta sitä on jo seuraaava edessä. Tietysti erilainen, mutta joo. Tehdään öö... bisnestä, mutta olen paholainen, kun olen vain asiakas? Piti soittaa äidin mies hakemaan minut, joka tapahtuu ehkä 1-2x vuodessa maksimissaan. Äitini mies sanoi tänään, että "jos edes kertaakaan vuodessa..." Tuntui vaan, että onneni oli kääntynyt ja jotenkin aavistin, että nyt saattaisi vastata, ja kun onhan se lauantainakin ehtinyt lepäämään työviikon jälkeen, kjeh kjeh. Mutta joo, tuo huulluushan on subjektiivista. Silti se kuinka moni on lopulta sinusta sitä mieltä, että olet mielisairas, jää mitä vähäisemmäksi, mitä vähemmän sitä oikeesti olet. Tai en tiedä, joku narsisti tai ihanampaa, psykopaatti saa sinut ajattelemaan, että olet hullu tai jopa muut, ympärilläsi olevat ihmiset ajattelemaan, että olet, vaikket ole. Gaslighting. Toki, itse olen melko hullu, mutta en osaa tiedostaa tai arvioida senkään tasoa ihan täysin. Sanotaan että näissä ganjahöyryissä ym. olen tehokkaasti sotkenut pääni niin, etten enää tiedä sitä, miltä tuntuu olla täysin selvä. Sen verran tiedän, että kilahtelen helpommin mutsille ilman ganjaa, joka taas kilahtelee minulle siitä, että oksennan "kalliin Hesburgerin salaatin". Toki antoi sitä ennen unilääkkeen "ahdistukseen/epämääräiseen huonoon oloon", joka tuntui pahempavan, vaikkei sillä oikein ole ainakaan ennen ollut oksettavaa vaikutusta, muistini mukaan. Söin sitä joskus jonkun 1,5 vuotta tai jotain putkeen 15x oliko 3 viikon välein. Nihkeetä, mutta lääkäri koitti varmaan rajata riskejä, etten saisi niitä liikaa. Eniveis, henk.koht en suosittele kukkaa, jos sinulla on (ETENKIN) psykoosisairaus tai alkava psykoosisairaus. Nytkin tuntuu vähän "uniselta" tai minulla on "unisia tuntemuksia". Sanon kaikille saman: omalla riskillä. Sama pätee alkoholiin myös, joka tosin käy itselleni ehkä hivenen halvemmaksi, ainakin kukkarolle. Ehkä minulla menee kumpaankin noin yhtä paljon kuussa. Joku 200-250e yhteensä? Eli 100-125e viinaan ja kukkaan. Loput syön kuin sika ja kiroan vähäisiäkin laskujani. Mutta aloitin tosin liikunnankin ja koitan saada tuon... jos jaksan koittaa tai koittaa jaksaa... tehdä musiikkia, niin kappaleen valmiiksi ehkäpä. En viitsi niitä täällä tosin näytellä. En tiedä miksi kirjoitan edes tänne. Saatan olla väärässä toki, mutta veikkaan että tämä on enemmän naisten foorumi... 😎?!

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2019 klo 21:38

Huomasin tuossa, että kun katsoin elokuvaa, kaiken pilvenpolton jälkeen, etten enää "zoneouttaa" tietyissä kohdissa elokuvaa. Eli pystyn keskittymään osiin, mitkä normaalisti feidasi ennen, jostain syystä. Ja itselläni on aika huikeita keskittymisvaikeuksia ja asioiden sisäistämisen kanssa pahempia ongelmia, kuin adhd lapsilla varmaan. Pilvessä minusta tulee itseä tutkiskeleva, narsistisempi, muttei sairaalloisen. Tykkään vaan, noh... pelata niin, että siinä on kilpailua. Joka on outoa, koska umpipilvessä usein käy niin, ei aina, mutta usein: näet kaiken. Ihan kaiken. Jopa omat virheesi. Jos et pysty korjaamaan niitä, kuin joku Jumala, se on ihan ok. Harvat pystyy. Maailman parhaat pelaajatkaan ei pysty. Mutta teen asioita eri tavoin. 1 top-pelaajan kanssa olen ystävä, ja hänelle määrättiin juuri antipsykootteja tuplana: risperidoni ja ketiapiini. Olin heti, että ei helvetti... Noin suuri lahja pelimaailmalle, ja se tungetaan täyteen leptejä? Käyn toki injektiolla, mutta oikeesti, joku raja. En tiedä tosin muuta kuin sen, että hänen äitinsä jätti hänet jossain kohtaa elämää. Itseasiassa lähivuosina kai. Hän uskaltaa purkautua minulle, joka on kunnia. Vedin häntä vastaan first to 10 wins, eli eka 10 pistettä voittaa 4-10 2x. Ihan hyvä suoritus, ja itseasiassa tuo sama tulos olisi voinut tapahtua jopa minua paljon paremmalle pelaajalle. Satun olemaan vaan aika tottunut tuon top 3 pelaajan tyyliin :/ Mutta joo, enough pilven ylistystä ja näin. Kirjoittelen tänne tosiaan pilvessä tai kännissä aika usein, mutta tarkistan tekstit, ennen julkaisua. Kait tämäkin on tarpeeksi hyvä...

Emt, kai oon mennyt aika sekaisin mediasta. Tai no, internetistä. Loput riippuu mielikuvituksesta, mutta jos internetin materiaali ylittää omasi, joka perversoi potentiaalisen psykoosisairaan mielikuvatus maailmaa n. 4,5v sitten, niin eh. Ennen oli kuitenkin "vaan TV" ja 80-luvulla tehtiin elokuva Videodrome "massamedian vaikutuksista ja kontrollista yksilöihin". Nykyään on some, eli social media, joka on vielä intiimimpi ja varmempi tapa pilata välit jonkun ihmisen kanssa, kuin pelkkä TV:n tuijottaminen. En edes katso niin paljon uutisia. Videodrome kannattaa katsoa median kommenteista kiinnostuneille, ja jos on hyvä vatsa kauhua varten. Tosin sanoisin, että vaikka Videodrome on aivan naurettavan ylitseampuva, niin siinä on satiirinen tapa lähestyä kaikkea, mitä siinä näytetään. Death to Videodrome, Long Live the New Flesh.

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2019 klo 23:07

https://www.youtube.com/watch?v=tZGJCsCOkd4

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11

Sairasta musiikkia. Alkoholisoituneena, eli sairaana, kuten nyt, pystyn kuuntelemaan tuota kappaletta. Mutta selvinpäin tai pilvessä en ☹️ Liian brutaalia. Aivan kuin maailman kaikki härskeimmät yksityiskohdat tulisi syliini, ja minulla ei ole mitään, ei yhtikäs mitään, millä turruttaa itseäni. Alkoholi tosiaan turruttaa ja vie estot. Vie pimeisiin paikkoihin. Pilvi on vaihteleva, voi myös viedä aika pimeisiin paikkoihin. Mutta alkoholin vaikutuksen alaisena huomaan, että pystyn ja jopa vellon negatiivisissa tunnelmissa, joita esim. tämä kyseinen kappale tarjoaa. Aargh... Roarr.... Raaaawrrrr.... Tuskaa 😎