3n pvä jumpat idän kans tehty. Huomenna vois tehä kotijumpat.
Ei yhtään väsytä. Koitin saada mahan toimii. Ekana söin ison määrän laktoositonta rahkaa, sain hirveet vattakivut. Söin melke perässä makkarakeittoo ja kivut lähti pois. Sit aloin juomaan pepsi maxia. No se laitto mut energisen levottomaksi, vaik oon jo ottanu 2 rauhottavaa. Huomenna juon ton appelsiinimehun ja jollei sekään auta, on vaan kestettävä.
Isä menee viikon päästä silmäpolille. Sit seuraaval viikol ne lähtee mökille.
Mul on menny ihan ok:sti. En tiä onko se totta, mut heti kun aloin syömään panacodia, nortflexin ja jotai tulehduskipulääkettä, niin oon voinut pirteemmin. Tä 3n päivän isänhoito ei o saanu mua kuoleman väsyneeksi. Mä tiän että jos isä saa jotain tippoja silmälääkäriltä, mitä pitää päivällä laittaa, ni mä joudun siihen hommaan. Mä va pelkään satuttavani isää. Tänäänki oli taas 2 eri juttua, joissa mun sydän meinas tul kurkusta ulos. Ekana hän halus et housut otetaan pois ku hän seisoo ja pitää rollost kii. Isän tasapaino ei o maaritteleva, joten pelkäsin siel lattiatasossa et koht sa kaatuu. Sit kun saatiin housut pois, hän päätti niin ku eilenki kävellä takaperin 1.5-2m. Mä sit yritän ahtaassa käytävässä pitää hänestä ki,jos kompastuu tai jotain, todéten että musta ei olis mitään hyötyy. Onneks selvisin kaikesta. Ens pe mul ei olekkaan ja sitä seuraavanakaan. Tyttö sano et saat säkin hiukan lomaa taatan ajattelemisisest. Sanoin etten voi ikinä ölla välittämättä ja huolehtimatta hänestä. On hän mökillä, kotona, sairaalassa ym.
Saa nähä millainen päivä mul huomen on. Ajatuksena olis koneellinen pyykkiä pestä ja siivota täällä. Astiat koneeeseen ja kone päälle ehkä. Mun pitäis lattiat pestä, jos sais ton liukkauden pois. Onko jollai keinoi miten muovimaton luistinradan saa pois. Olen viimeks tolulla pessy, eikä oo tälläst ennen tehny.
Kello lähenee puolta yötä. Tiedän kun valon sammutan, tulee säkkipimeetä. Mua ei tosin väsytäkkään yhtään. Mut katotaan mitä melatoniini sanoo. Kumminki joudun herää klo 8 lääkkeen ottoon, mut sen jälkeen voin jatkaa uniani.
Syysterkut