Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.07.2020 klo 15:45

Kassi melkein pakattu. Enää pikku juttuja. Pakkaan sen valmiiks jos käviski huonosti. En toivo sitä, en eés halua sitä. Mut oon semmoinen ihminen, jolla pitää olla langat käsissä. Kyl tyttö sen mulle tuo sitten, uskon ainakin siihen.

Äiti tuli ja toi mulle synttärilahjan. Kampaamolahjakortin ja viikuna puun. Lahjakortti sisältää leikkuun ja öljyhoidon. Viikunapuu oli ihmeen iso. On nyt tuol vessas karanteenis, ettei tuu öttiäisiä jos se on saastunut.

Ihme et äiti ei värkänny mitään. Ei siivonnu ei mitään. Istu sohvalla vs.

Mietin, mitä vielä tarviin kassiin.

Tuttu on jo kyllästyny mun soittoihin, vaikka osa on ollu ihan tarpeellisia. Äitil alkaa kotona tekeminen. Tytöl en o viel soittanu. Vois sille soittaa ja kysyy kuulumiset.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.07.2020 klo 16:47

tyttö valitti väsymystä. EI saa oikee iltasin nukuttuu tai sit aamusin heräilee. Samaa kun mä, mut mä nukahan aamusta ihan hyvin.

Äiti oli saanu isän pestyy.Yksi huoli vähemmän. Huolta siinä kantaa se, että kun isä joutuu kävelee vessasta makkariin, ni ei kaadu tai liukastu matkalla. Matkalla on sellaisia kohtia missä ei ole mattoa. Mut nyt on kaikki sujunut hyvin.

Olen tänään 2 mukillista teetä juonut, eli litran. En mitään muuta. Illalla sit leivät ja ehkä hedelmiä. Ei ole nälkä, vaikka maha kurniikin joskus.

En tunne edelleenkä että olisin sairas. Hyvin jaksoin viä jätesäkillisen roskia roskiin. Hyvin jaksan tehä kaikkea. Vaikka pysähtyessä silmät tuuppaa menee kiinni, jollei jotain tee. En ole siltikään väsynyt.

Mietin meneekö kaikki hyvin huomenna. Pääsenkö kotiin viettää synttäreitä, vai joudunko tyytyy erinlaiseen, ankeeseen synttäreihin. Huomenna aamulla on paljon pelissä.  Mietin myös mitä uskallan sille lääkärille sanoa. Vastaanko oikein hänen kysymyksiin. Pelkään lääkäreitä just siksi että, osaanko olla ja kertoa niin että he ymmärtäisivät mua. Tällä hetkellä voi oottaa multa ihan mitä vaa. Voin selittää yhtä samaa kahdella lauseella.

Mut kohta alkaa chat. Saa nähä miten se menee mulla. Yritän olla kiltti ja erottamaton. Hyvää harjoitusta huomiseen.

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2020 klo 09:37

Hyvää syntymäpäivää 🍓🌿

Ei sun tarvi olla kiltti ja erottamaton. Se on ollut ehkä aiemmin niin, muttei sitä sinulta enää odoteta. Olet aikuinen nainen. Tule sisältäpäinkin siksi joka jo olet. Aikuinen nainen.

Onnea ❤ päivänäsi ja kaikkina vuoden päivinä sen jälkeen!

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.07.2020 klo 12:56

Keskustelua, huomenna mulla on vasta synttärit, mut kiitos.

 

Olen ilmeisesti ihan ok:ssa kunnossa, kun kotona olen. Mua ei vaivaa mikään ja ihminen pärjää leivillä loppu elämänsä. Mitä turhaan sitä on syä jotain muuta. Lopuksi sanoi että näin jatketaan. ELi toivooko hän ihmettä että jotain tapahtuisi. Melatoniinia antoi, vaikka mä nukahan ihan hyvin. No lisää kolmiolääkettä, neljäs jo. Saa nähä heräänkö huomenna aamusta enää. No sit ei olis enää kipua, ei masennusta eikä kiirettä.

HUominen päivä on puukattu ihan täyteen. Käydään aamusta tukih. kans hakemassa mun lankapaketin. Saa nähä kuinka monessa osassa se on, kun 3 eri viestii on tullu ja 3 eri luukunnumerolla. Sit tullaan tukarin kanssa tänne, en tiä mitä tehään. Kun hän lähtee, mä lähen vanhemmille kokoo kissan raapimispuuta. Sit tullaan ehkä tytön kanssa tänne.

Nyt on fiilia aika huono. EN halua tavata ketään ja onneksi ei tarviikkaan.

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2020 klo 09:17

Hyvää syntymäpäivää 🌹

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.07.2020 klo 09:52

Kiitos keskustelua ❤

Tänään on sellainen päivä että face kaveritkin näyttää olevan hereillä.

Eilen olin niin tympääntynyt siihen lääkäriin, haukuin itteni facessa. Jokunen kommentoiki sitä.

Olen miettiny jo seuraavaa siirtoa. Mut en tiä uskallanko ottaa tk:hon yhteyttä.

Ootan tukihenkilöä. Menemme mun paketin/paketit hakemaan. Sen jälkeen en tiä mitä teemme. Sit on kiirus mennä vanhemmille vähän rakentaa ja sit vasta pääsen kotiin.

En uskaltanu illalla ottaa rivaa, kun otin melaa. Mut nyt kun tarkastin yo apteekista, ni niitä voi käyttää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.07.2020 klo 17:06

Ahdisti nähdä isä pitkästä aikaa. EN ymmärtänyt että se ihan noin huonossa kunnossa on. Nyt yritän vaan poistaa isän kuvan mielestäni. En halua tavata isää enää, mut mun on pakko.

Lankoja tosiaan tuli 3 laatikkoa. En ois millään saanu linja-autolla niitä tuotuu.

Nyt yritän nauttii tytön seurasta. Syä suolaselta ja makialta maistuvia sipsejä ja jua pahan makuista pepsimaxia. Ei hyvin mulla mene.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.07.2020 klo 23:31

Yö lähestyy ja mulla riittää virtaa. Otin jo melan ja rivan, mut ei ne väsytä ainakaan vielä. Saa nähä tuleeko nuija nukutus.

Tyttö lähti omaan kotiin nukkuu. Toivon et hä saa unta.

Tein iltapalaksi rikotun mansikkakakun ja oli hyvää. Teen huomennakin. Se onki sipsien ohella ainut ruoka mitä söin tänään.

Tässä tämä päivä olikin. Huomista ootellessa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.07.2020 klo 10:15

Uusi aamu. Heräsin siihen et postimies soitti. Mun pakastin tuodaan tänään. Sit alkaa rumba. Vanhan siirtäminen oloh. Ja uuden purkaminen pakkauksesta ja roudaaminen paikoilleen. Ja tämä kaikki yksin.tosin voin kysyy, jos tyttö jaksaa tulla auttaa.

Sain mä sit lopulta lähemmäs klo 1 unta. Nyt on sit ihan pölkyllä lyöty. En viittiny enää puhelun jälkeen men takas nukkuu.

Tänään otan rennosti.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.07.2020 klo 19:34

Päätin et aloitan huomenna vasta  pakastin rumpan. Olen tänään vaa ollu ja kutonu ohuen ohuesta langasta tossukoita.

Tossa laitoin TAAS huoltoon yhteyttä, ku jääkaapin ovessa oleva alimmainen hylly on menny rikki. Se oli jo muuttaes, mut nyt on menny kokonaan.

Sit tein mehusta kyselyn, mut se siitä.

Nyt syön leipiä ja rauhotun.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 09:57

Hyvää vknloppua 🌿☀

🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.07.2020 klo 18:19

Kiitos samoin, keskustelua.

Siirsin ite ton vanhan pakastimen ja tyttö tuli auttaa uuden pakastimen kans. Nyt on molemmat päällä ja huomenna siirrän vanhasta tavarat uuteen.

Muuten on tullu syötyy va herkkuja ym epäterveellistä. Ruokaa en o syöny enkä koskenu. Tä voi olla tämmöinen tankkauspäivä va.

Isää masentaa sokeus. Kyl muaki masentais.

Sukkia oon kutonu. Telkkaa kattonu.

Väsy olisi, mut yritän olla ylhäällä viel vähän aikaa. Miettisin tos jos jaksottaisin iltalääkkeet.

Huomen tarvii kukat vettä. Mun täytyy mennä suihkuun ja ne pakasteet. Töitä siis on.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.07.2020 klo 21:21

Söin leivät ja oon ähky. Otin 19 aikaa rauhottavat ja oon ihan naatti. En tiä johtuuko väsymyksestä, mut pikkuset roskat liikkuvat lattialla kun menen näköetäisyydelle. Joskus käsissä luomet liikkuvat.

Huomen tarvii ottaa kurii syömisien kans. Tarkistaa voiko noita mehuja enää jua. Muutakin tekemistä on. Miten mä jaksan ne kaikki. Pitää tehä järjestys ja mennä sen mukaa.

Mut alan olee aika väsy, joten harkitsen jo nyt melan ottoa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2020 klo 09:03

Hei. Oletko jo saanut uuden pakastimen täytettyä?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.07.2020 klo 10:05

Pikemiten, tänään ois tarkoitus klo 14 jälkeen täyttää. Se pitää 24h olla ekana tyhjiltään pakastuksessa.

 

Nyt se onnistu, tosin rivan jälkeen olin jo klo 21 valmis nukkuu. Mut sit ku otin melan, ni tunnin vetkuttelin ja nukahin.

Äiti kutsus ite itsensä kylään, mut en tiä koska. Tänään aamupäivällä kumminki.